Jump to content

14.03.21 Tottene (H)


Simbad

Recommended Posts

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Så bra. Anser oss som relativt enige, bare at jeg er kronisk positiv og du mer i motsatt retning. Jeg har veldig trua i dag, mer enn jeg har hatt på lenge

Ja , du og et par til her inne skal ha det at dere er voldsomt positive. Ære være dere for det 🙂 Jeg er dessverre ødelagt på det området etter mange nedturer over lang tid. Men , intet i mot en stor seier mot Spurs og et bilde av Mourinho sekunder før slutt med underleppa nede på 4 skjorteknappen 🙂 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ikke fornøyd med framre rekke i dag. 

Ingen Auba, Ingen Pepe. Arteta går ut og sier det er disiplinær årsaker til at Auba er benka. Men vil ikke gå ut med hva....

Link to comment
Share on other sites

Har hatt litt liten tid til å sette meg inn i detaljer før kampen , så hva har skjedd med Martinelli ? Ellers så kan vi diskutere ting opp og ned i mente om klubben vår , men når jeg ser på benken som Ben Elfen presenterer over her , så er de 9 nærmest en god start ellver 🙂 Par justeringer der og vi har to gode lag som kan slå Spurs , Ben Elfen 🙂 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Gunners68 said:

Har hatt litt liten tid til å sette meg inn i detaljer før kampen , så hva har skjedd med Martinelli ? Ellers så kan vi diskutere ting opp og ned i mente om klubben vår , men når jeg ser på benken som Ben Elfen presenterer over her , så er de 9 nærmest en god start ellver 🙂 Par justeringer der og vi har to gode lag som kan slå Spurs , Ben Elfen 🙂 

Definitivt

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elx said:

Ikke fornøyd med framre rekke i dag. 

Ingen Auba, Ingen Pepe. Arteta går ut og sier det er disiplinær årsaker til at Auba er benka. Men vil ikke gå ut med hva....

Slik jeg tolker de engelske kommentatorene (og deres kilder) så er den "disiplinære årsaken" at Auba ikke overholdt oppmøtetiden (var for sein) til dagens kamp. 

Om dette er et engangstilfelle eller et "problem" Auba sliter med sies ikke noe om. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Slik jeg tolker de engelske kommentatorene (og deres kilder) så er den "disiplinære årsaken" at Auba ikke overholdt oppmøtetiden (var for sein) til dagens kamp. 

Om dette er et engangstilfelle eller et "problem" Auba sliter med sies ikke noe om. 

Helt riktig å slå ned på det

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

ESR herjer helt vilt. Utrolig at det står 0-0

Har sagt det i en del år, men Smith-Rowe er et utrolig stort talent. Ja Saka har faen meg overrasket meg, men ingenting med Smith-Rowe overrasker meg. Den gutten der kan bli helt fantastisk.

Er for øvrig typisk at et fittelag som Tottenham under en cunt som Mourinho snart "rotter" inn et mål etter å ha blitt dominert hele veien og forsvarer seg til 0-1 på bortebane.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Har sagt det i en del år, men Smith-Rowe er et utrolig stort talent. Ja Saka har faen meg overrasket meg, men ingenting med Smith-Rowe overrasker meg. Den gutten der kan bli helt fantastisk.

Er for øvrig typisk at et fittelag som Tottenham under en cunt som Mourinho snart "rotter" inn et mål etter å ha blitt dominert hele veien og forsvarer seg til 0-1 på bortebane.

Skjer ikke i dag. Tipper vi får flere mål enn tottenham får skudd på mål i dag

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Skjer ikke i dag. Tipper vi får flere mål enn tottenham får skudd på mål i dag

Hva sa jeg?

Og av alle så er det den største kødden på banen. Nemlig Lamela.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Polljen said:

Slik jeg tolker de engelske kommentatorene (og deres kilder) så er den "disiplinære årsaken" at Auba ikke overholdt oppmøtetiden (var for sein) til dagens kamp. 

Om dette er et engangstilfelle eller et "problem" Auba sliter med sies ikke noe om. 

Ifølge Ornstein er det ikke første gang.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...