Gunners68 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Det er vel typisk å gi rottene en sånn mulighet når det er 1 minutt igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Herlig! Og så jæ... fortjent! Store deler av kampen er det klasseforskjell mellom lagene. Gabriel enorm i dag! Ødegaard sin beste kamp hittil mener jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Fullt fortjent. Burde ha drept denne kampen allerede i første omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Mye mye mye bra i dag, men mot slutten ser vi at Arsenal er sin egen største fiende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 11 mot 1 suveren. Vi fikk nervene mot 10 mann. TIerney mom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 6 hours ago, sas2002 said: Jose er en mester på å knele oss med sine taktiske grep. Ser helst at vi legger oss dypere. Spurs sliter mot etablert. Vil ha Laca i midten. Enig, vi må ligge dypt fra start i denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Bra de ikke fikk utvist en mann tidligere - da hadde vi vel tapt - denne seieren betyr alt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Ødegård man of the match. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 1 minute ago, Ray1955 said: Enig, vi må ligge dypt fra start i denne. 😂😂. Nå var du litt slem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 3. April passerer vi YNWA på tabellen 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 (edited) Gabriel MoTM i mine øyner, helt syk mann. ESR SVÆRT god i første omgang, mista endel i 2 omgang dessverre. Xhaka også svært god, håper herved ikke at han knekker føttene i en ulykke allikevell Edited March 14, 2021 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Just now, Ben Elfen said: 😂😂. Nå var du litt slem Huff ja 😬 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Merkelig hvordan konsentrasjon falt og frykten fikk innpass etter det røde. Spurs veldig mye bedre siste 15 enn resten av kampen. Arteta byttet feil mann. Var Partey som burde gått ut. Han var helt tom siste 10 og gjorde feil på feil. Ødegaard tar nivået steg for steg. Kjøp han og send Ceballos hjem. Xhaka, Luiz og Gabriel fantastiske siste 15. Styrke, innsats og ro da det kokte som mest. Deilig med seier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 14, 2021 Author Report Share Posted March 14, 2021 Førsteomgang er vi soleklart best. Store deler av andreomgangen også, men skulle tro det var vi som fikk en utvist da Lamela egentlig skulle hatt direkte rødt. Litt uenig i å sette Elneny inn som spiss, joda løpskapasiteten og aggressiviteten hans trengtes, men skulle gjerne sett noen med fart og mulighet til å holde på ballen øverst(Pepe?) mot slutten. Partey var fantastisk frem til siste halvdel hvor han begynner å gjøre mye rart. Merkes at han ikke er hundre prosent for 90 minutter enda. Han burde vært tatt av. Xhaka med nok en god kamp, heldigvis uten hjerneblødning fra ham i dag. ESR god, små marginer fra mer uttelling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 8 minutes ago, RP7 said: Merkelig hvordan konsentrasjon falt og frykten fikk innpass etter det røde. Spurs veldig mye bedre siste 15 enn resten av kampen. Arteta byttet feil mann. Var Partey som burde gått ut. Han var helt tom siste 10 og gjorde feil på feil. Ødegaard tar nivået steg for steg. Kjøp han og send Ceballos hjem. Xhaka, Luiz og Gabriel fantastiske siste 15. Styrke, innsats og ro da det kokte som mest. Deilig med seier. Enig. Kjøp Martin send Ceballos tilbake Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Martin med pasningstreff på 96,5% Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Intervjuet med JM er fantastisk. Han mener altså at det er lov å takle gjennom en spiller etter at han har avsluttet.. Jaja.. Det er greit å vite.. For en klovn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Det ble ingen utklassing Ben Elfen , men vi får vel si oss fornøyd med 3 poeng 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 8 minutes ago, Gunners68 said: Det ble ingen utklassing Ben Elfen , men vi får vel si oss fornøyd med 3 poeng 🙂 Synes jeg hadde rett i mye. Vi var taktisk overlegne, vi slapp ikke inn tabbemål, og vi burde ha ledet 3-0 til pause. føler jeg har mine ord sånn delvis i behold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 En velfortjent seier i dag. Ser flere av dere på forumet som har forskjellige forslag om hvem som fortjener MOTM tittelen . Det er et sikkert tegn på at det var mange som fremhevet seg. Flott lag seier. Heldigvis ble klyssa Lamela sendt av med rødt etter flere søknader om kort og han fikk det som han ville. At vi da fikk vår tyngste periode i kampen ble tungt å se på , men de halte det i land. Så har vi vår kaptein som har ødelagt for seg selv. Håper han tar Artetas tilsvar på sånn oppførsel på rett måte. Helt korrekt avgjørelse av Arteta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 (edited) 4 minutes ago, Ben Elfen said: Synes jeg hadde rett i mye. Vi var taktisk overlegne, vi slapp ikke inn tabbemål, og vi burde ha ledet 3-0 til pause. føler jeg har mine ord sånn delvis i behold Det får gå for denne gangen 🙂 Du fikk rett i mye , men så vel ikke for deg at vi skulle falle sammen når de ble redusert til 10 mann. Edited March 14, 2021 by Gunners68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 6 minutes ago, Gunners68 said: Det får gå for denne gangen 🙂 Du fikk rett i mye , men så vel ikke for deg at vi skulle falle sammen når de ble redusert til 10 mann. Nei det gjorde jeg ikke, men Arsenal slutter aldri å imponere meg 😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Det smerte å si det, men WH må tape i dag så da håper jeg på Man U seier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 DEN førsteomgangen var imponerende - mulig vi går mot bedre tider nå, nå har vi banket MU, Chelsea og Tottenham å, så kanskje vår tid som slaktoffer mot topp-4 går mot slutten 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts