Jump to content

14.03.21 Tottene (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v Tottenham      tottenham.png?itok=E73sXHgR
Søndag 14. mars 2021, kl. 17:30. Emirates Stadium
Premier League, 28. serierunde.
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo 

Ønsket lag:

Leno 

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney

Partey - Elneny

Pepe - Ødegaard - ESR 

Aubameyang

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, sas2002 said:

Mou har en sinnsyk 12-8-2 statistikk på oss. Just sayin

 

Arteta har en liten eksamen, la Gabriel gå hardt i anklene til Harry og vis skapet hvor det skal stå!

Enig. Det spørs om ikke Luiz tar den jobben! 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Ben Elfen said:

Chelsea feila. Everton ligger under. Ting går fortsatt vår vei selv om vi begynner å få jævlig dårlig tid. 

Dårlig tid til topp 4 eller 5 plassen ? Vel , feiler aller de andre over oss så feiler i allefall vi. Står skrevet i stjerne himmelen det. Blir ingen plass i europa denne sesongen dessverre.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

Dårlig tid til topp 4 eller 5 plassen ? Vel , feiler aller de andre over oss så feiler i allefall vi. Står skrevet i stjerne himmelen det. Blir ingen plass i europa denne sesongen dessverre.

Time will show

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Dårlig tid til topp 4 eller 5 plassen ? Vel , feiler aller de andre over oss så feiler i allefall vi. Står skrevet i stjerne himmelen det. Blir ingen plass i europa denne sesongen dessverre.

Nei, vi fucker det nok til tenker jeg, merkelig med Burnley i dag, sånn som de spilte i dag ville jeg vært fornøyd med 1-1 mot dem, i motsetning til sist helg, i dag var de helt rå.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ray1955 said:

Nei, vi fucker det nok til tenker jeg, merkelig med Burnley i dag, sånn som de spilte i dag ville jeg vært fornøyd med 1-1 mot dem, i motsetning til sist helg, i dag var de helt rå.

De var like rå sist kamp. Det sier litt om hvor sinnsykt gode vi egentlig er. Vi spiller ut alle - absolutt alle - lag om dagen. Vi vinner i morgen

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Gunners68 said:

De feilene koster oss mange poeng pr sesong , men spiller vi på vårt aller beste så vinner vi. De to beste prestasjonene denne sesongen er vel United borte og Chelsea hjemme. Vi må opp på det nivået.

Spiller vi på det nivået, så utklasser vi Tottene. Elneny og Partey var fantastiske mot United. 

Link to comment
Share on other sites

Martinelli spiller nok ikke i dag heller , Gunners77. Merkelig at han ikke har fått prøve seg litt. Skal vi vinne i dag må vi være i fokus og ikke slippe  inn mål etter få minutter. Vil ikke se at Kane får nok en straffe som han scorer på etter en hjerneblødning i forsvaret.

Hvis ikke alle gjør sitt beste i dag så taper vi. Mourinho er flink til å få det beste ut av sine spesielt mot Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Jose er en mester på å knele oss med sine taktiske grep. Ser helst at vi legger oss dypere. Spurs sliter mot etablert. Vil ha Laca i midten.

I alle kamper der vi har måtte vise taktisk kløkt har Arteta overvunnet sin motstander. Jeg er helt sikker på at Tottenham gruer seg mer til denne kampen enn det Arsenal gjør og jeg anser oss som store favoritter i denne kampen. 
 

man kan ikke gå rundt og være redd for taktiske blundere. Vår spillestil, har vist seg svært effektiv, men med stor risiko og da kan slikt skje. Det som er viktig er at vi fortsatt tør å spille på våre styrker - selv om det er høy risiko og selv om vi har driti uss ut i de siste kampene. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

I alle kamper der vi har måtte vise taktisk kløkt har Arteta overvunnet sin motstander. Jeg er helt sikker på at Tottenham gruer seg mer til denne kampen enn det Arsenal gjør og jeg anser oss som store favoritter i denne kampen. 
 

man kan ikke gå rundt og være redd for taktiske blundere. Vår spillestil, har vist seg svært effektiv, men med stor risiko og da kan slikt skje. Det som er viktig er at vi fortsatt tør å spille på våre styrker - selv om det er høy risiko og selv om vi har driti uss ut i de siste kampene. 

Det er helt rett at Arteta har vist taktisk kløkt i en del kamper og overvunnet sin motstander. Men , så har det dessverre vært en rekke kamper hvor vi har vært vår verste fiende. Det ligger litt i vårt DNA at vi må slippe motstanderen til - eller som du sier Ben  Elfen - vi har driti oss ut. 

Vi evner ikke å drepe kamper. Vi sliter i allefall med å gjøre det. 

Er enig i at laget for all del ikke må gå på banen og være redd for blundere , men de gjentar seg gang på gang. Scorer vi så sitter vi bare og venter på en gavepakning til motstanderen. 

Hadde vært enormt viktig for lag og supportere med seier i dag. Laget trenger en vitamin innsprøytning  med tanke på de kommende kamper. Om vi er store favoritter i dag vet jeg ikke .

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners68 said:

Det er helt rett at Arteta har vist taktisk kløkt i en del kamper og overvunnet sin motstander. Men , så har det dessverre vært en rekke kamper hvor vi har vært vår verste fiende. Det ligger litt i vårt DNA at vi må slippe motstanderen til - eller som du sier Ben  Elfen - vi har driti oss ut. 

Vi evner ikke å drepe kamper. Vi sliter i allefall med å gjøre det. 

Er enig i at laget for all del ikke må gå på banen og være redd for blundere , men de gjentar seg gang på gang. Scorer vi så sitter vi bare og venter på en gavepakning til motstanderen. 

Hadde vært enormt viktig for lag og supportere med seier i dag. Laget trenger en vitamin innsprøytning  med tanke på de kommende kamper. Om vi er store favoritter i dag vet jeg ikke .

Så bra. Anser oss som relativt enige, bare at jeg er kronisk positiv og du mer i motsatt retning. Jeg har veldig trua i dag, mer enn jeg har hatt på lenge

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...