Jump to content

11.03.21 Olympiakos (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Verminator5 said:

Arteta er genial og benytter vår joker, den egyptiske moppen!

Han har en ekstrem skuddfot. Bare synd han får vist den så altfor sjeldent. Glemmer aldri skuddet hans mot Barca. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Ben Elfen said:

Misfornøyd med 1-3?

Nei , det er faktisk litt i overkant av forventet. Det er ikke mer en ca 10 minutter siden vi rev oss i håret her. Og så kommer vi til å forære grekerne en gavepakning eller to hjemme, Det er nesten obligatorisk i våre kamper for tiden. Da er det godt å ha noen mål å gå på 🙂 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Misfornøyd med 1-3?

Ikke misfornøyd med resultatet, men meget irritert over for mange "hjerneblødninger" 

I sag møtte vi et svakt offensivt gresk lag, mot naboen kommende søndag så vil slike feil bli straffet hardt. 

Link to comment
Share on other sites

Godt resultat. 3 bortemål å ta med oss til hjemmeoppgjøret. Skaper litt for mange problemer for oss selv med merkelige pasningsvalg bakover. Offensivt i perioder bra og i perioder lugger det. Mista mye av initiativet da Partey gikk av, men DEN headingen av Gabriel og Elneny som balanserer midtbanen bedre enn Ceballos (som fungerer bedre litt lenger frem i banen) gjør at vi ser veldig komfortable ut mot slutten. I dag viser vi at vi er et bedre lag enn Olympiakos. Forhåpentligvis gjør vi det samme på Emirates om en uke.

Fortsatt mye å jobbe med, mange unødvendige feil i eget forsvar.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Willian ? skyld heller på Saka som har vært ute av form en god stund nå.

Klarer ikke å skylde på en 19 år gammel gutt som har vunnet månedens spiller 4 ganger på rappen.

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp. Litt for mange hjerneblødninger men ikke verre enn at jeg anser oss som klare for neste runde. Offensivt var det mye bra i dag.
Jeg sybes Pepe er så god at han forsvarer å få starte og håper han starter til helgen. Willian har funnet formen og får mange målpoeng, men (og dette synes jeg er rart) han imponerer ikke meg. Ødegaard burde ha hatt en assist i tillegg til målet og spilte seg stort opp etter en treig start. Jeg liker at han er "trigger happy". Elneny er en som er lett å elske. Bellerin bedre med fremover enn det vi har vært vant med i det siste og burde ha hatt en assist. Kun en fantastisk redning hindret dette. Liker mye av det jeg ser. Savner fortsatt mer bevegelse når Ødegaard (eller en annen i hans posisjon) har ballen og leter etter alternativer. Det blir til tider litt mye på tvers.

 

LIkte svært godt det jeg så av Partey i dag

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Ben Elfen said:

Likte svært godt det jeg så av Partey i dag

Jeg også. Likevel ser jeg mange kommentarer på Facebook om at han hadde en forferdelig kamp. Skjønner virkelig ikke det. Ja, han gjør noen feil innimellom, men måten han spiller seg ut av press og forserer ledd gjør at feks Ødegaard får veldig mye mer rom i mellomrommet. Måten Partey slår pasninger på forteller meg at han er en klassespiller. Men han trenger litt mer tid. Skader har ødelagt mye for ham, men feks kampen vi slår Manure i var han fantastisk sammen med Elneny. Jeg tror vi kommer til å få mye glede av Thomas. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...