Jump to content

11.03.21 Olympiakos (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Verminator5 said:

Hvor lenge må vi pines med dette forferdelig, forutsigbare angrepsspillet? Vi har Pepe, Laca og Martinelli på benk. Men neida, vi skal sikre 1-1 med moppen fra Egypt.

 

Dette viser bare hvor jævla små vi har blitt..

#Artetaout.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Hvor lenge må vi pines med dette forferdelig, forutsigbare angrepsspillet? Vi har Pepe, Laca og Martinelli på benk. Men neida, vi skal sikre 1-1 med moppen fra Egypt.

Jeg gir opp. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

 

Dette viser bare hvor jævla små vi har blitt..

#Artetaout.

Jeg er ikke Arteta out og normalt er jeg tilhenger av å gi managere tid. Allikevel. Men, jeg må se bedring for stallen vår er god. 

Og der gikk vi opp i ledelsen... 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

 

Dette viser bare hvor jævla små vi har blitt..

#Artetaout.

Det er ikke Artetas feil at vi er blitt så 'jævla små'. Det er tidligere styre av laget og klubben. Arteta er i ferd med å føre oss opp igjen. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Det er ikke Artetas feil at vi er blitt så 'jævla små'. Det er tidligere styre av laget og klubben. Arteta er i ferd med å føre oss opp igjen. 

 

Først ser det ut som vi kun skal sette utpå Elneny, for å jakte scoring, og det valget tar KUN Arteta. Absolutt ingen andre.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

Først ser det ut som vi kun skal sette utpå Elneny, for å jakte scoring, og det valget tar KUN Arteta. Absolutt ingen andre.

Det var både ESR, Pepe og Elneny som var på vei på. Elneny var den som var klar først. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Det var både ESR, Pepe og Elneny som var på vei på. Elneny var den som var klar først. 

Stemmer det, på tidspunktet jeg skrev dette så var det kun Elneny som viste på bildene

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Stemmer det, på tidspunktet jeg skrev dette så var det kun Elneny som viste på bildene

Men både ESR og Pepe ble vist i oppvarming. De var åpenbart på vei inn de også. 

 

Og der viser Elneny at han ikke kun er en defensiv spiller! 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...