Jump to content

28.02.21 Leicester (B)


Simbad

Recommended Posts

Leicester City    crest   Leicester City    v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Søndag 28. februar 2021, kl 13:00, King Power Stadium
Premier League, 26. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo

Ønsket lag:

Leno 

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney

Partey - Elneny

Saka - Ødegaard - ESR 

Aubameyang

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, Stefanb said:

Leno
Cedric - Holding - Gabriel - Tierney
Xhaka - Partey
Saka - Smith-Rowe - Pepe
Aubameyang

Godt det er fler enn meg som ser at vi er sterkere med ESR sentralt framfor Ødegaard. Det spørs om ikke Saka snart må hvile. Ellers er jeg enig i laget ditt 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Tapapa said:

Godt det er fler enn meg som ser at vi er sterkere med ESR sentralt framfor Ødegaard. Det spørs om ikke Saka snart må hvile. Ellers er jeg enig i laget ditt 

Jepp. Ødegaard er utvilsomt en god spiller, men vi spiller bedre med Emile der enn Martin.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok et 2 måls tap ja...

Leicester svært sultne etter å "gjøre opp for seg" etter å ha røket mot Praha i EL. 

Og vi med en særdeles svak 11er.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

At Bellerin hviles og Cedric starter er greit. Gabriel hadde vel ikke en helt perfekt dag mot Benfica så at Mari kommer inn er forsåvidt greit, Gabriel er ikke blant innbytterne heller. Holding kunne vært valgt foran Mari, men jeg er ikke overbevist om at det ville vært bedre.

På midten så ville jeg valgt Partey fremfor Elneny, men det skal sies at sistnevte ikke har spilt seg ut av laget.

At EMS igjen får prøve seg sentralt er helt ok, og at Pepe er på den ene kanten er også greit. Willian var ikke dårlig i innhoppet mot Benfica, men jeg ville foretrukket Martinelli eller Auba når Laca nå får tillit på topp.

Klarer vi å "nøytralisere" Vardy i dag så kan vi kanskje klare poeng, men Leicester er utvilsomt favoritter.

PS!! I følge intervju med Arteta rett før kampen så har enkelte spillere slitt med "muskulære problemer" de siste 48 timene og slik jeg tolker han så er Saka og Auba blant de som har hatt visse problemer.

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Fantastisk forsvar vi har. Fuck off

 

Vanskelig å skylde på forsvaret på den, er jo Xhaka som MEGA driter seg ut i farlig posisjon og blir fra GÅTT i sneglefart.

Noen må faktisk gå i Tielemans av forsvaret også der, jeg trekker delvis min påstand.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...