Simbad Posted February 26, 2021 Report Share Posted February 26, 2021 (edited) Leicester City v Arsenal Søndag 28. februar 2021, kl 13:00, King Power StadiumPremier League, 26. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo Ønsket lag: Leno Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney Partey - Elneny Saka - Ødegaard - ESR Aubameyang Edited February 26, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 26, 2021 Report Share Posted February 26, 2021 Leno Cedric - Holding - Gabriel - Tierney Xhaka - Partey Saka - Smith-Rowe - Pepe Aubameyang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 26, 2021 Report Share Posted February 26, 2021 3 hours ago, Stefanb said: Leno Cedric - Holding - Gabriel - Tierney Xhaka - Partey Saka - Smith-Rowe - Pepe Aubameyang Godt det er fler enn meg som ser at vi er sterkere med ESR sentralt framfor Ødegaard. Det spørs om ikke Saka snart må hvile. Ellers er jeg enig i laget ditt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 26, 2021 Report Share Posted February 26, 2021 32 minutes ago, Tapapa said: Godt det er fler enn meg som ser at vi er sterkere med ESR sentralt framfor Ødegaard. Det spørs om ikke Saka snart må hvile. Ellers er jeg enig i laget ditt Jepp. Ødegaard er utvilsomt en god spiller, men vi spiller bedre med Emile der enn Martin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Forventer at Soares, Martinelli og Pepe starter idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Vi møter ett topplag på bortebane og en Vardy som simpelthen elsker å score mot oss. Her regner jeg selvsagt med tap. Har et ørlite håp om poeng. Viste Leicester en liten formsvikt eller ga de faen i EL? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Ga faen og ga faen... de stilte vell så sterkt som de kunne , tapte 0-2 hjemme. Leicester har spilt mye kamper i det siste med en relativt smal stall! Jeg håper og tror på 3 poeng idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Forventer klart tap men slik er det blitt i 2021. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Lirer på hva Martinelli har gjort for å ikke få tillit Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Sterk benk.. nei detta blir tap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Nei, dette kan umulig gå bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Leicester mangler litt folk de også . Det får være håpet Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 (edited) Dette blir nok et 2 måls tap ja... Leicester svært sultne etter å "gjøre opp for seg" etter å ha røket mot Praha i EL. Og vi med en særdeles svak 11er. Edited February 28, 2021 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Luiz/Mari og Elneny/Xhaka komboen har jeg utrolig liten tro på. Kommer til å slite både offensivt og defensivt her. Dette laget skriker straffe i mot tidlig i første omgang, kanskje et rødt kort og fortent Leicester-seier. Håper naturligvis at jeg analyserer helt feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 At Bellerin hviles og Cedric starter er greit. Gabriel hadde vel ikke en helt perfekt dag mot Benfica så at Mari kommer inn er forsåvidt greit, Gabriel er ikke blant innbytterne heller. Holding kunne vært valgt foran Mari, men jeg er ikke overbevist om at det ville vært bedre. På midten så ville jeg valgt Partey fremfor Elneny, men det skal sies at sistnevte ikke har spilt seg ut av laget. At EMS igjen får prøve seg sentralt er helt ok, og at Pepe er på den ene kanten er også greit. Willian var ikke dårlig i innhoppet mot Benfica, men jeg ville foretrukket Martinelli eller Auba når Laca nå får tillit på topp. Klarer vi å "nøytralisere" Vardy i dag så kan vi kanskje klare poeng, men Leicester er utvilsomt favoritter. PS!! I følge intervju med Arteta rett før kampen så har enkelte spillere slitt med "muskulære problemer" de siste 48 timene og slik jeg tolker han så er Saka og Auba blant de som har hatt visse problemer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Håper virkelig Pepe gjør dagen sur for unge Thomas på backen! Samt Partey får seg en omgang under beltet idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 bra pasning xhaka, helt nydelig... Rene beckham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Fantastisk forsvar vi har. Fuck off Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Jævla parodi det vi driver med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Knall xhaxa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Rygg, rygg, rygg.. null press på Tielemans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 (edited) 3 minutes ago, Gunners68 said: Fantastisk forsvar vi har. Fuck off Vanskelig å skylde på forsvaret på den, er jo Xhaka som MEGA driter seg ut i farlig posisjon og blir fra GÅTT i sneglefart. Noen må faktisk gå i Tielemans av forsvaret også der, jeg trekker delvis min påstand. Edited February 28, 2021 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 1 minute ago, elx said: Vanskelig å skylde på forsvaret på den, er jo Xhaka som MEGA driter seg ut i farlig posisjon og blir fra GÅTT i sneglefart. Du kan jo ikke rygge til omtrent egen mål linje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Xhaka kløner det til utilgivelig, men Mari må jo ut i press når Tielemans kommer så langt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts