Jump to content

02.02.21 Wolverhampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg klarer ikke å skyve raseriet til side etter denne kampen! Fy, så forbannet jeg er. Tror ikke en eventuell seier mot Villa vil hjelpe stort. DOMMERJÆVEL!!

Rolig nå. En seier mot Villa vil så klart hjelpe selv en villfaren Spydeberggutt på Løren. 
 

martinez hadde to keepertabber i dag. Håper han fortsetter sånn neste kamp. 
 

vi kommer topp 4 i år

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Ben Elfen said:

Rolig nå. En seier mot Villa vil så klart hjelpe selv en villfaren Spydeberggutt på Løren. 
 

martinez hadde to keepertabber i dag. Håper han fortsetter sånn neste kamp. 
 

vi kommer topp 4 i år

Om vi vinner mot Villa blir jeg glad. Deretter kommer jeg til å se på tabellen og tenke «om vi bare hadde slått Wolverhampton».

Villa er uforutsigbare, og Martinez kommer til å være banens beste keeper.

Vi er enige i det meste, men det er to år siden jeg sist hadde troen på topp 4. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Verminator5 said:

Om vi vinner mot Villa blir jeg glad. Deretter kommer jeg til å se på tabellen og tenke «om vi bare hadde slått Wolverhampton».

Villa er uforutsigbare, og Martinez kommer til å være banens beste keeper.

Vi er enige i det meste, men det er to år siden jeg sist hadde troen på topp 4. 

jeg tenker også slik. Vi tapte 5 poeng mot Manfucker United og Wolves. 
det irriterer meg noe grønnjævlig, men sånn er nå fotballen

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Gunners77 said:

VAR kom vel i 2018, er det en prøveordning eller hva? Var vel klubbene som stemte det gjennom? Jeg vil ha vekk hele VAR. Når det blir diskusjon allikevel etter en VAR avgjørelse har det ingen hensikt å ha VAR. 

VAR er et veldig bra verktøy det, men det hjelper så lite når de som skal bruke det ikke er kvalifiserte til å bruke det. Dommerstanden i PL er generelt fryktelig dårlig. Når Mike Riley er ansvarlig så blir vi ikke kvitt var tabbene på mange år.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel på tide å prøve å legge denne kampen bak oss. Hvem håper folket vinner av Tottenham og Chelsea i kveld? Personlig håper jeg Tottenham vinner,  da jeg er sikker på at de drar en spursy i løpet av sesongen uansett. Jeg anser Chelsea som en av våre største rivaler mht topp fire i serien. Chelsea har egentlig en fantastisk stall.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har en bra stall , men de har interne problemer i stallen. Det er sikkert mulig å rydde opp i de problemene , men de tror jeg vil tape en del poeng fremover. Spurs tar sikkert en spursy eller to før sesongslutt , som du er inne på Tapapa. 

Uavgjort er sikkert ok , som BE ønsker , men personlig skulle jeg ønske meg at Mourinho og spurs kunne få en skikkelig på tryne ala det Soton har fått oppleve. Få jekket Mourinho skikkelig ned en gang for alle 🙂 

Link to comment
Share on other sites

On 2/4/2021 at 10:41 AM, Simbad said:

145919143_10225084692009041_545795740379

Det er ganske sykt at bare én av disse situasjonene gir rødt kort med VAR. 

Slaget til Mané er det klareste røde kortet jeg har sett. I tillegg til VAR så sto linjedommer 3 meter unna. Den dummeste avgjørelsen i sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, RP7 said:

Slaget til Mané er det klareste røde kortet jeg har sett. I tillegg til VAR så sto linjedommer 3 meter unna. Den dummeste avgjørelsen i sesongen. 

Linjedommer sto max et par meter unna situasjonen med Xhaka og Bruno også. Helt sykt at han ikke fikk kort en gang. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...