Jump to content

02.02.21 Wolverhampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag 2. januar 2021. 
 

not sure about that

1 minute ago, Simbad said:

Wolves  crest   Wolverhampton   v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Tirsdag 2. januar 2021, kl 19:00. Molineux
Premier League, 22. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo

 

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Arteta skal Laca være klar. Uvisst med både Tierney, Saka og Auba enda. De to førstnevnte skal testes tett opp mot kampen.

Ønsket lag hvis Tierney og Saka blir klare:

Leno

Cedric - Holding - Luiz - Tierney

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Pepe

Laca

Pepe har hatt en positiv trend i det siste. Mangler fortsatt en god del på siste tredjedel, men har gjort det godt på venstre tidligere. Hvis Saka ikke blir klar tar Pepe høyre og Martinelli venstre. Willian hadde et positivt innhopp mot Manure og Gabi er et stykke unna kampform, men vil heller ha ungt energinivå over Willian i denne. Så kan heller Willian komme innpå. 

Bellerin hadde en god andreomgang mot Soton og var god mot Manure. Men synes Cedric har vært enda bedre på høyrebacken i det siste enn Hector. Hvis Tierney ikke blir klar tar Hector og Cedric hver sin back.

Tror det er for tidlig å la Martin starte enda, og iallefall i en slik kamp. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Ifølge Arteta skal Laca være klar. Uvisst med både Tierney, Saka og Auba enda. De to førstnevnte skal testes tett opp mot kampen.

Ønsket lag hvis Tierney og Saka blir klare:

Leno

Cedric - Holding - Luiz - Tierney

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Pepe

Laca

Pepe har hatt en positiv trend i det siste. Mangler fortsatt en god del på siste tredjedel, men har gjort det godt på venstre tidligere. Hvis Saka ikke blir klar tar Pepe høyre og Martinelli venstre. Willian hadde et positivt innhopp mot Manure og Gabi er et stykke unna kampform, men vil heller ha ungt energinivå over Willian i denne. Så kan heller Willian komme innpå. 

Bellerin hadde en god andreomgang mot Soton og var god mot Manure. Men synes Cedric har vært enda bedre på høyrebacken i det siste enn Hector. Hvis Tierney ikke blir klar tar Hector og Cedric hver sin back.

Tror det er for tidlig å la Martin starte enda, og iallefall i en slik kamp. 

Her var det mange fornuftige betraktninger.

Personlig tenker jeg at det er på tide å la Holding få en pust i bakken. Han har spilt veldig mange kamper på rad nå, og det er best han får hentet seg før han blir skadet. Så, jeg starter med Luiz og Gabriel til denne kampen. En annen som også kunne trenge en liten pause, er Xhaka. Kanskje Elneny skal starte denne kampen sammen med Partey?

Til sist så ønsker jeg å se Martinelli på topp. Hvis Auba er klar, så bør han starte på topp. Hvis Auba ikke er klar, så kanskje Martinelli skal få prøve seg? Laca trenger også en liten pause.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Her var det mange fornuftige betraktninger.

Personlig tenker jeg at det er på tide å la Holding få en pust i bakken. Han har spilt veldig mange kamper på rad nå, og det er best han får hentet seg før han blir skadet. Så, jeg starter med Luiz og Gabriel til denne kampen. En annen som også kunne trenge en liten pause, er Xhaka. Kanskje Elneny skal starte denne kampen sammen med Partey?

Til sist så ønsker jeg å se Martinelli på topp. Hvis Auba er klar, så bør han starte på topp. Hvis Auba ikke er klar, så kanskje Martinelli skal få prøve seg? Laca trenger også en liten pause.

Mulig det til tider er riktig å la spillere få en pust i bakken. Nå er vi ute av cupene , med unntak av EL.  Holding er en av de som har spilt seg til en fast plass og han gjør det bra. Jeg velger å tro at det er pga  at han får tillit og spilletid av Arteta. Han spiller nå regelmessig  , mens Luiz og Gabriel bytter grunnet skader. Jeg er nok kanskje  gammeldags i min tenke måte hvor de beste skal spille fra start til en hver tid. Spesielt når de er skadefrie. Man tar ikke ut den beste midtstopperen , med mindre det er åpenbart stor fare for en alvorlig skade. Håper våre spillere tåler to kamper i uken , spesielt når de er i begynnelsen av 20 årene.

 🙂 Det var kanskje bare i gamle dager det i gjørmen på Baseball Ground. Ingen som ble hvilt den gangen 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

Både Auba og Saka ser ut til å være klare til tirsdagens kamp. Tierney blir sannsynligvis ikke klar. 

Når det gjelder det å hvile enkelte spillere når kampprogrammet blir vel hardt så er jeg i utgangspunktet tilhenger av det, spørsmålet er om kamp lørdag, tirsdag, lørdag og så en ukes "hvile" til påfølgende søndag er for hardt. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Jeg liker det jeg ser av Edu/Arteta på overgangsmarkedet. Spillere som har fått en ny sjanse av Arteta men ikke overbevist nok blir sluppet videre. Spillere som kanskje fortsatt har en mulighet til å bli noe, men ikke overbevist nok, blir lånt ut(muligens med unntak av Nelson). 

Nå blir sommervinduet ekstremt spennende. Hva slags spillere kommer inn? 

Hvis Zidane blir sittende for Real gjennom sommeren og Ødegaard slår til for oss skal vi ikke se helt bort i fra at vi klarer å få ham permanent(om han ikke blir for dyr). 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...