Jump to content

02.02.21 Wolverhampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Verminator5 said:

Nå bør Arteta samle inn guttas telefoner. Snart er det flere som ryker på en smell.

 

DC5756A3-5A1A-4212-9362-8F49D9D55A75.png

Hvis de ikke tåler å få litt etter denne kampen kan de legge ned hele FA! Så ikke kampen, men sett episoden med Luiz! Det er helt utrolig å få rødt på den!!!

Link to comment
Share on other sites

Sant nok Bellerin. 
Luiz: Bare å tro på det. Du har kostet oss 3 røde kort og 6 straffespark. Det er det eneste som ikke er til å tro. Helt syke tall. 
GX34: dere får akkurat som fortjent. 2 røde kort og tap grunnet fullstendig hodeløs opptreden. 
 

Jeg er fortsatt sjokkert 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RP7 said:

Sant nok Bellerin. 
Luiz: Bare å tro på det. Du har kostet oss 3 røde kort og 6 straffespark. Det er det eneste som ikke er til å tro. Helt syke tall. 
GX34: dere får akkurat som fortjent. 2 røde kort og tap grunnet fullstendig hodeløs opptreden. 
 

Jeg er fortsatt sjokkert 

Det røde kortet til Luiz var feil idømt. Leno fikk hjerneblødning - men han tilgir vi lettere da han har vært bunnsolid i år

Link to comment
Share on other sites

Synd at vi ikke vant i går kveld , da vi hadde en bra rekke med kamper uten tap. Leno ute av laget blir et stort tap . Luiz skal vi klare oss uten. Gabriel overtar for Luiz og får etter lengtet spilletid. 

Vi hadde ting på gang og ville vært på en 6 plass med seier i går. Det ligger som en forbannelse over oss at vi ikke skal lykkes i slike situasjoner. 

2 røde kort og tap er tungt før øyeblikket , så vi får håpe de kan rette det opp mot Villa på lørdag. 

Det er vel noen spillere og supportere som har det blytungt i Soton også 🙂 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Ben Elfen said:

Det røde kortet til Luiz var feil idømt. Leno fikk hjerneblødning - men han tilgir vi lettere da han har vært bunnsolid i år

Han setter seg i en meget vanskelig situasjon ved å oppsøke spiller. Arteta mener det ikke er kontakt. Det er det og bare ved å se på reaksjonen (han kaster seg for å vise at det er et uhell) så skjønner alle at han berører hælen til motspiller. 
 

Leno gjør en dum feil, etter en uendelig lang rekke med gode kamper. Det skjer på ekte arsenalmåte på den verst tenkelige dagen. 
 

Rart man overlever å følge denne klubben...

Link to comment
Share on other sites

Det er vanligvis ikke jeg som henger mest med hodet her inne. I dag er jeg like skuffet og forbannet som i går. Å tape mot bedre lag skjer stadig. Å tape mot underlegen motstand har jeg nesten blitt vant med. Men å gi i fra oss tre poeng og initiativ, ved røde kort og klønete straffespark er helt forferdelig å prosessere. Det blir jeg aldri vant til. Vi insisterer på å være vår egen verste fiende, gang etter gang. Jeg stiller meg også undrende til hvordan vi overlever dette, @RP7.

Link to comment
Share on other sites

Folk har det virkelig bly tungt i dag 🙂 Jeg er av de som har vært veldig negativ til mange våre prestasjoner de senere årene. Mange blytunge øyeblikk med tap for såkalte dårlige lag , defensive problemer / hjerneblødninger ,røde kort , manglende innsats og elendig  ledelse av laget.

Under Arteta har det heldigvis begynt å skje ting i rett retning. Vi ser fremgang i laget , vi har flere spillere som fremstår som nøkkelspillere en på lang tid. Defensivt er vi bedre en på lang tid . Jeg klarer ikke å legge Luiz hode på hoggestabben . Han har gjort verre ting tidligere . Leno fikk kortslutning , det er det ikke tvil om.

Det foregår en opprydning i stallen som har vært etterlengtet. Jeg har ventet i årevis på at en del spillere skal forsvinne ut av våre rekker. Spillere som kun hever høye lønninger , men som aldri tar oss til neste nivå. 

Jeg har hatt nedturer som de fleste andre her , når det går til helvete  på det punktet hvor vi kan virkelig blande oss inn i teten. Jeg har ikke hatt sterk tro på topp 4 . Så på tabellen i går når vi ledet i første omgang. 6 plass - det er for godt til å være sant etter hva vi har lidd oss igjennom før jul. Så plutselig 10 sekunder før omgangen er over , rødt kort , straffe , og da skjønte  jeg at det ikke ville lykkes nok en gang. det har vært for mange av de øyeblikkene til å få klokketro på topp 4.

Under Emery , i hans første sesong , så hadde vi trengt en - 1 - seier på de siste 6 - 7 kampene for å nå topp 4. Det gikk til helvete . Derfor skal det presteres lenge før man får klokketro på at det vil gå veien for oss. 

Med seier på lørdag så har vi fortsatt muligheten til en bra plassering , muligens topp 4 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RP7 said:

Han setter seg i en meget vanskelig situasjon ved å oppsøke spiller. Arteta mener det ikke er kontakt. Det er det og bare ved å se på reaksjonen (han kaster seg for å vise at det er et uhell) så skjønner alle at han berører hælen til motspiller. 
 

Leno gjør en dum feil, etter en uendelig lang rekke med gode kamper. Det skjer på ekte arsenalmåte på den verst tenkelige dagen. 
 

Rart man overlever å følge denne klubben...

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-9216211/The-officials-wrong-send-David-Luiz-foul-penalty-area-Willian-Jose.html
 

jeg er helt sikker på at du overlever RP7 - og jeg tror vi har mange flotte opplevelser igjen de gjenstående 16 kampene. Faktisk tror jeg fortsatt vi klarer topp 4. 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Stefanb said:

Det sykeste er at det blir gitt rødt kort. Jeg sier ikke mer enn det. For det gidder jeg faen ikke.

Craig Pawlson er en FORFERDELIG dommer.

Er ikke bare Pawlson som er en forferdelig dommer. Alle dommerne i pl er ubrukelige. Ikke rart at de ikke får dømme i store turneringen. Det verste er at de ubrukelige dommerne er de som styrer VAR også. Ubrukelige dommere skal hjelpe ubrukelige dommere. Det er ikke VAR som er problemet,  det er de ubrukelige dommerne som sitter i VAR bussen som er problemet. 

Link to comment
Share on other sites

« There was contact » - som om det liksom skal være noe straffebevis - Wolves spilleren sparker borti kneet til Luiz og ruller rundt - kan godt skjønne at dommeren ikke kan få med seg alt, men nå har de nå engang VAR, og det er ganske utrolig at det misbrukes/feiltolkes hele tiden i vår disfavør.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Ray1955 said:

« There was contact » - som om det liksom skal være noe straffebevis - Wolves spilleren sparker borti kneet til Luiz og ruller rundt - kan godt skjønne at dommeren ikke kan få med seg alt, men nå har de nå engang VAR, og det er ganske utrolig at det misbrukes/feiltolkes hele tiden i vår disfavør.

Nå er det mange avgjørelser som har gått mot oss siden VAR ble tatt i bruk. Men , det er ikke bare vi som har fått mange gale avgjørelser. Det gjelder andre klubber også. Det som er ille er at de bruker VAR på en måte i dag. I morgen blir det tatt motsatt avgjørelse på akkurat det samme. De bruker ikke VAR likt .

I går var det for øvrig Jon Moss som hadde  ansvaret for VAR i vår kamp. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Nå er det mange avgjørelser som har gått mot oss siden VAR ble tatt i bruk. Men , det er ikke bare vi som har fått mange gale avgjørelser. Det gjelder andre klubber også. Det som er ille er at de bruker VAR på en måte i dag. I morgen blir det tatt motsatt avgjørelse på akkurat det samme. De bruker ikke VAR likt .

I går var det for øvrig Jon Moss som hadde  ansvaret for VAR i vår kamp. 

 

 

Jepp. Det største problemet er at de er altfor inkonsekvente. To like situasjoner kan gi totalt forskjellig avgjørelse. Noe som er helt på trynet. VAR skal i utgangspunktet hjelpe dommerne i situasjoner som er vanskelige, ikke gjøre situasjonen vanskeligere. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tony said:

Er ikke bare Pawlson som er en forferdelig dommer. Alle dommerne i pl er ubrukelige. Ikke rart at de ikke får dømme i store turneringen. Det verste er at de ubrukelige dommerne er de som styrer VAR også. Ubrukelige dommere skal hjelpe ubrukelige dommere. Det er ikke VAR som er problemet,  det er de ubrukelige dommerne som sitter i VAR bussen som er problemet. 

A fool with a tool, is still a fool. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...