Jump to content

02.02.21 Wolverhampton (B)


Simbad

Recommended Posts

2 minutes ago, Pirès#7 said:

Nei men han er ikke noe fighter, når det butter imot. I motsetning til laca som aldri burde blitt byttet ut

Skjønner heller ikke hvorfor vi tar av Laca. Er mest sannsynlig den største fighteren i hele klubben...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I teorien kan vi få en heldig utligning. Jeg håper de satser alt framover og godtar greit om det slår kraftig tilbake og det ender med at vi taper stort. Vi tapte som kjent sammenlagt 10-2 mot BM. Jeg støttet Wenger i de offensive byttene allikevel. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Skjønner heller ikke hvorfor vi tar av Laca. Er mest sannsynlig den største fighteren i hele klubben...

Laca er toppfotballens nest-tregeste spiss (han er nok raskere enn Giroud). Det er riktig å bytte han ut og satse på raskere spillere. 

Link to comment
Share on other sites

Shit happens. 
 

vi rundspilte Wolves i første omgang. De scorer på straffe og et fantastisk langskudd. Vi fikk 2 utvisninger men kjempet likevel. Tap innimellom må vi bare forvente, men kjip måte å tape på. 
 

neste hjemmekamp bør spillerne gå ut på banen med en låt fra bandet «Klovner i kamp»

Link to comment
Share on other sites

Vi åpnet bra , hadde store muligheter , får mål og så kommer det røde kortet og utligning på straffe sekunder før pausen. Luiz har hatt noen hjerneblødninger tidligere , men syntes dagens kort var av den uheldige sorten. Kortet til Leno var definitivt en hjerneblødning.

I 2 omgang når vi ikke opp til samme nivå som i første. Kortet til Leno kom veldig ubeleilig. Fryktet vi skulle gå fullstendig opp i limingen , men vi ga ikke opp. 2 uheldige omstendigheter ødela kampen for oss. Nå er vi inne i en god periode og mot Villa må de hente seg inn igjen. De må ta med seg prestasjonen i 1 omgang videre. Da spilte vi til tider veldig bra.

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ben Elfen said:

Shit happens. 
 

vi rundspilte Wolves i første omgang. De scorer på straffe og et fantastisk langskudd. Vi fikk 2 utvisninger men kjempet likevel. Tap innimellom må vi bare forvente, men kjip måte å tape på. 
 

neste hjemmekamp bør spillerne gå ut på banen med en låt fra bandet «Klovner i kamp»

Å tape er en ting. Det kan jeg leve med. At vi må gjøre det så lett for dem, og forbannet vanskelig for oss selv, er bare vondt. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Å tape er en ting. Det kan jeg leve med. At vi må gjøre det så lett for dem, og forbannet vanskelig for oss selv, er bare vondt. 

Det gjør vondt innimellom. Synes vi spilte en god kamp alt i alt og vi er i knallform. De eneste som kan felle oss er visst oss selv

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Det gjør vondt innimellom. Synes vi spilte en god kamp alt i alt og vi er i knallform. De eneste som kan felle oss er visst oss selv

Og det gjør vi igjen og igjen og igjen. Det er rett og slett en parodi

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ben Elfen said:

Det går lenger og lenger mellom hver gang vi driter oss ut og vi er fullstendig med i kampen om topp 4. 

Samtidig så gjør vi det hver gang vi har noe på gang. Ser for meg 3 tap på rad nå dessverre

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ben Elfen said:

Det går lenger og lenger mellom hver gang vi driter oss ut og vi er fullstendig med i kampen om topp 4. 

Det er sant. Nå er det noen måneder siden sist, hvor vi gjorde dette i 3-4 kamper på rad. Samlet sett er summen av skudd i egen fot, skrekkelig høy. 

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg vært fryktelig sint på spillerne (og er det fortsatt), men det røde kortet til Luiz er for meg bare helt uforståelig. Jeg ser ikke kontakten annet enn at foten til Wolves-spilleren kommer så vidt borti Luiz på vei bakover. Om regelverket mener at det skal være rødt kort, da må noen i FA se seg selv i speilet. 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Nå har jeg vært fryktelig sint på spillerne (og er det fortsatt), men det røde kortet til Luiz er for meg bare helt uforståelig. Jeg ser ikke kontakten annet enn at foten til Wolves-spilleren kommer så vidt borti Luiz på vei bakover. Om regelverket mener at det skal være rødt kort, da må noen i FA se seg selv i speilet. 

 

Er vel en grunn til at det blir få engelske dommere til EM i sommer.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...