Jump to content

02.02.21 Wolverhampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, bergkampje said:

Hvorfor er det rødt? Mulig det er ifølge regelboka, men da må regelboka endres as. Det er helt uforskyldt. Jeg synes selvfølgelig straffe er greit, men gult holder der

Skjønner ikke hvorfor det skal være gult heller jeg da. Straffe er straff nok. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, bergkampje said:

Hvorfor er det rødt? Mulig det er ifølge regelboka, men da må regelboka endres as. Det er helt uforskyldt. Jeg synes selvfølgelig straffe er greit, men gult holder der

Han er fortsatt dum som en jævla stein..

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sas2002 said:

Luiz i et nøtteskall..mom mot utd og syndebukk i neste.

Ser ikke på Luiz som syndebukk. Vi har innkast når det er 25 sekunder igjen og klarer å fomle bort ballen og med det sette Luiz i en helt håpløs situasjon. Han prøver å unngå motstanderen men blir straffet for at laget fomler bort ballen. 
 

jeg tror fortsatt vi vinner denne kampen

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, bergkampje said:

Hvorfor er det rødt? Mulig det er ifølge regelboka, men da må regelboka endres as. Det er helt uforskyldt. Jeg synes selvfølgelig straffe er greit, men gult holder der

Jeg er enig i at situasjonen er uforskyldt, men er det egentlig noe i fotballen som handler om at en situasjon er med vilje eller er uforskyldt? 

Det er situasjonen som oppstår ved den uforskyldt fellingen som gir kortet. En hands inne i feltet som fratar angripende lag er vel normalt rødt kort uavhengig av om det er en viljehands eller en klønete plassert hand fra forsvare de spiller. 

Ikke misforstå meg, jeg er langt på vei enig med deg i denne konkrete situasjonen, men endring av reglene der dommeren skal "synse" enda mer omkring uforskyldt eller forskyldt har jeg ingen tro på. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...