Jump to content

30.01.21 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, litt skuffet over resultatet, men nok en clean sheet og vi tar et poeng. God kamp av gutta som kjemper. Til og med Willian så bedre ut enn på lenge i dag. (I dag skortet det mer på selvtillit enn vilje for ham). 

Litt heldige på et par situasjoner med Cavani i boksen, men vi har også et par gode muligheter så sånn sett er 0-0 et fair resultat. Gøy at Martin fikk spilletid, blir spennende å se om han kan sette sitt preg på laget ut sesongen. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at det ikke ble mål. Svært fornøyd med innsats og sterkt defensivt. Litt mye balltap i første omgang, men betydelig bedre i andre. Willian var frisk og mer guts enn jeg har sett hittil. Pepe løp mange tunge returløp og var god. Laca er en maskin som hadde fortjent mer i dag. Mye bra å bygge videre på, men savnet Tierney og Saka i dag. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Greit resultat, med et skadeutsatt mannskap. Mange som leverer godt i dag. Pepe, Laca, Bellerin, Holding og Xhaka leder an. Partey er litt under pari.

Synes ikke Holding hadde sin beste kamp. Gir bort unødvendige cornere og klareringene går stort sett alltid til motstander

Link to comment
Share on other sites

En grei kamp, der begge lagene kunne avgjort kampen. Føler dog at Arsenal var nærmest. 

Mye god jobbing, men noen fullstendig unødvendige balltap (flere fra Partey). 

Satt av gammel vane og ventet på den idiotiske personlige feilen som skulle ødelegge for oss, heldigvis så har de blitt sjeldnere. 

Link to comment
Share on other sites

Nå så jeg kampen på en annen kanal enn TV2, meg jeg har hentet følgende fra VG:

"Ødegaard ble kåret til «banens beste» i TV 2 sin sending allerede før han entret banen, men hadde kun tre ballberøringer etter innhoppet." 

😝😝😝

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Nå så jeg kampen på en annen kanal enn TV2, meg jeg har hentet følgende fra VG:

"Ødegaard ble kåret til «banens beste» i TV 2 sin sending allerede før han entret banen, men hadde kun tre ballberøringer etter innhoppet." 

😝😝😝

Das stimmt. Sier litt om hvor useriøs kåring det er. Burde avvikles asap

Link to comment
Share on other sites

Til og med engelsk presse har fått med seg TV2 sin kåring.

Fra Daily Star:

"Martin Odegaard had an uneventful Arsenal debut with a 10-minute cameo against Manchester United at the Emirates.

But he still scooped the man of the match award in his home country of Norway." 

Link to comment
Share on other sites

Fikk responsen som håpet i 2. omgang. God kamp fra begge lag. Kunne fint tippet begge veier. 
Pépé viser seg frem og er fantastisk god. Kunne fint avgjort denne med litt mer hell. 
Vi har nå fått på plass en sentrallinje med Leno, Holding, Luiz, Partey, Xhaka, ESR og Laca som rett og slett er veldig gode. Det er nå struktur og da forsvinner de individuelle feilene også. Selvtilliten er tilbake og laget er bra. Det er så deilig å se et Arsenal-lag som kan variere i intensitet og presshøyde og som tør å la seg spille lave uten å få panikk. Når de ligger i ramma er det så og si ikke mulig å spille seg gjennom. Når så vi det sist?
Martin løp og var ikke redd for å be om ball. Utrolig at en nordmann har dette ekstreme talentet og kan ta nivået i en slik kamp. Det kan virkelig bli moro fremover. 

Link to comment
Share on other sites

7 kamper på rad uten tap i PL er vel fasiten siden vi slo Chelsea på boxing day. Vi gjør alt i alt en bra kamp i går. Innsats var det over hele linjen. Flere spillere gjorde en bra kamp. Pepe tok et steg i rett retning. Partey litt mer bakpå en forventet. Bakerst gjør Leno viktige redninger , forsvaret klarer seg bra , men Soares fant seg til tider ikke helt til rette. 

Vi manglet Auba , Saka og Tierney i går. Tre viktige spillere for oss . Håper de snart er tilbake for vi får ingenting gratis i de to neste bortekampene mot Wolves og Villa.

Artig med Ødegårds inntreden , selv om jeg skulle ønske det var han som kom inn når Arteta valgte Willian. Ikke for det , Willian var bedre i går en fryktet. Ødegård får sikkert nye muligheter.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...