Jump to content

30.01.21 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi er i ferd med å tape midtbanekrigen. Chaka usynlig. Partey med fler feil enn forventet. 
 

man U angriper som ventet mot Soares og lykke ganske bra med det. Våre tre lengst fremme er virkelig påskrudde i dag. ESR gjør mye bra men også hatt for mange skumle balltap

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Soares må nok ut snart. Han holder ikke hele kampen. Allerede gult og konstant på etterskudd. 

En ting som har vært synd at vi ikke har ordnet i januar er en venstreback som kan vikariere for Tierney.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

En ting som har vært synd at vi ikke har ordnet i januar er en venstreback som kan vikariere for Tierney.

Enig i det, men ting tar tid og klubben har gjort veldig mye rett i dette overgangsvinduet. Tipper at vi trenger sommeren for å få ryddet stallen og få den slik vi vil ha den. 
AMN må nok inn for Cedric. Bør vurdere en endring sentralt i midten også og få innpå Ødegaard etterhvert. ESR er livlig og gjør mye bra, men i dag har han mistet ballen når vi har vært i ubalanse for mange ganger. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ben Elfen said:

 ESR er livlig og gjør mye bra, men i dag har han mistet ballen når vi har vært i ubalanse for mange ganger. 

Skulle til å si at jeg synes Smith-Rowe har vært vår beste. Glad jeg fant statistikk som tilsa at jeg ikke tok helt feil.

En av våre viktigste offensive spillere så langt

Link to comment
Share on other sites

Litt for mange enkle balltap i gode kontringsposisjoner. Både Partey og ESR har bommet på mange enkle, men også Martinelli mister ballen litt for ofte. 
 

Cedric trekkes veldig sentralt flere ganger og han er ikke så trygg i posisjoneringsspillet på venstre. Mulig han må vike og AMN inn. 
 

Viktig å gå til pause uten baklengs her, forventer å se mer trykk og høyere press i 2. omgang. United er best i høy defensiv formasjon og langt dårligere når de må forsvare lavt. De få gangene Arsenal har satt litt trykk på så blir United dype og mindre effektive i presset sitt. 
 

ikke byttet vi håpet på..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...