Jump to content

02.01.21 West Brom (B)


Simbad

Recommended Posts

West Bromwich Albion westbromwichalbion.png?itok=0wcSQISDV arsenal-1.png?itok=7a6a0zug Arsenal

 

Lørdag 2. Januar 2021, 21:00. The Hawthorns

 

Premier League - 17. serierunde

 

Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo 

 

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saka, Willian og Luiz skal være klare til å velges i denne. Håper de to brasilianerne blir værende på tribune og benk. Mari har gjort en god jobb i Gabriels fravær og bør få fortsette.

Ønsket lag:

Leno

Bellerin - Holding - Mari - Tierney

Elneny - Niles

Saka - ESR - Martinelli

Laca

Håper fortsatt Niles får sjansen foran Xhaka, men tror Arteta fortsetter med sveitseren.

Auba er fortsatt langt unna noen toppform, mens Laca har fungert greit med de tre unge talentene våre bak seg. Auba kan få den siste halvtimen.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

Saka, Willian og Luiz skal være klare til å velges i denne. Håper de to brasilianerne blir værende på tribune og benk. Mari har gjort en god jobb i Gabriels fravær og bør få fortsette.

Ønsket lag:

Leno

Bellerin - Holding - Mari - Tierney

Elneny - Niles

Saka - ESR - Martinelli

Laca

Håper fortsatt Niles får sjansen foran Xhaka, men tror Arteta fortsetter med sveitseren.

Auba er fortsatt langt unna noen toppform, mens Laca har fungert greit med de tre unge talentene våre bak seg. Auba kan få den siste halvtimen.

På et eller annet tidspunkt trenger også Saka hvile. Jeg velger derfor Pepe fremfor ham i dag

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ray1955 said:

Skjønner ikke helt hva galt Luiz har gjort - en av de få som kan føre ballen fremover og slå en gjennombruddspasning.

Han har ikke gjort noe spesielt galt(derfor jeg skriver at han kan være på benk, mens Willian kan bli hjemme/på tribunen), men nå har Mari og Holding spilt bra sammen og bør i mine øyne få fortsette samarbeidet sitt. Gabriel og Mari får kjempe om den venstre midtstopperplassen på sikt.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Simbad said:

Saka, Willian og Luiz skal være klare til å velges i denne. Håper de to brasilianerne blir værende på tribune og benk. Mari har gjort en god jobb i Gabriels fravær og bør få fortsette.

Ønsket lag:

Leno

Bellerin - Holding - Mari - Tierney

Elneny - Niles

Saka - ESR - Martinelli

Laca

Håper fortsatt Niles får sjansen foran Xhaka, men tror Arteta fortsetter med sveitseren.

Auba er fortsatt langt unna noen toppform, mens Laca har fungert greit med de tre unge talentene våre bak seg. Auba kan få den siste halvtimen.

Høres greit ut, men jeg tror det blir en eller to endringer i laget som løper på banen i kveld ( ikke det at jeg personlig er uenig i ditt forslag, men jeg tror Arteta er uenig).
Xhaka spiller i stedet for AMN på midten. Martinelli har fått mange minutter på banen etter skadefraværet og jeg blir ikke forbauset om han blir hvilt i kveld og  Auba starter på kanten i stedet.

41 minutes ago, Simbad said:

Saka kan slik jeg ser det hvile mot Castle(x2) og Palace. 


Når det gjelder Saka så bør han spille og heller hvile mot Castle I cup'en. PS!! Ser dog ingen grunn til at han skal hvile i begge kampene mot Castle + kampen mot CP.

51 minutes ago, Ray1955 said:

Skjønner ikke helt hva galt Luiz har gjort - en av de få som kan føre ballen fremover og slå en gjennombruddspasning.

Galt og galt, det synes rett og slett bare som at det fungerer bedre der bak når Holding få spille sammen med Gabriel eller Mari. Derfor støtter jeg en benking av Luiz.

 

1 hour ago, Ben Elfen said:

På et eller annet tidspunkt trenger også Saka hvile. Jeg velger derfor Pepe fremfor ham i dag

At Saka en gang trenger hvile, kan jeg forstå, men Pepe er for meg omtrent i klasse med Willian. Da hadde jeg heller valgt en av de andre unge lovende for å erstatte Saka. Eventuelt Auba, Laca og Martinelli som topp tre.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Polljen said:

Høres greit ut, men jeg tror det blir en eller to endringer i laget som løper på banen i kveld ( ikke det at jeg personlig er uenig i ditt forslag, men jeg tror Arteta er uenig).
Xhaka spiller i stedet for AMN på midten. Martinelli har fått mange minutter på banen etter skadefraværet og jeg blir ikke forbauset om han blir hvilt i kveld og  Auba starter på kanten i stedet.


Når det gjelder Saka så bør han spille og heller hvile mot Castle I cup'en. PS!! Ser dog ingen grunn til at han skal hvile i begge kampene mot Castle + kampen mot CP.

Galt og galt, det synes rett og slett bare som at det fungerer bedre der bak når Holding få spille sammen med Gabriel eller Mari. Derfor støtter jeg en benking av Luiz.

 

At Saka en gang trenger hvile, kan jeg forstå, men Pepe er for meg omtrent i klasse med Willian. Da hadde jeg heller valgt en av de andre unge lovende for å erstatte Saka. Eventuelt Auba, Laca og Martinelli som topp tre.

Hvis man sammenlikner målpoeng denne sesongen, er det ikke tvil om at Pepe ligger et stykke foran Willian. Har ingen problem med å la Pepe starte, men håper ungdommen for fortsette de gode prestasjonene.

Link to comment
Share on other sites

Lineup_Square_1080x1080_8.jpg?itok=8gsBn

Martinelli er den som blir hvilt av våre to unge 'wide men' og Auba starter. Xhaka starter på midten. Elneny blir hvilt til fordel for Ceballos. 

Liker veldig godt å se at Arteta fortsetter med ESR. 

Skuffet over å se Willian i troppen. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...