Jump to content

02.01.21 West Brom (B)


Simbad

Recommended Posts

3 minutes ago, Tapapa said:

Jeg spådde 5-0 og jeg tar som kjent sjeldent eller aldri feil. 

Vi får se da. 
 

dersom Arteta bytter innpå Willian uten oppvarming fordi det er kaldt og sannynsligheten for at han skades er tilstede støtter jeg bytter 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Ben Elfen said:

Vi får se da. 
 

dersom Arteta bytter innpå Willian uten oppvarming fordi det er kaldt og sannynsligheten for at han skades er tilstede støtter jeg bytter 

Det er da et greit bytte? Saka må spares og vi trenger bare å sikre inn. Heller Willian inn enn Pepe akkurat som denne kampen har utviklet seg. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Det er da et greit bytte? Saka må spares og vi trenger bare å sikre inn. Heller Willian inn enn Pepe akkurat som denne kampen har utviklet seg. 

Joda. Enig i at Saka skal ut, bare lei Willian og hadde lyst til å syte litt. Det er vel lov?

Link to comment
Share on other sites

Dette var en full fortjent seier og viser hvor viktig det er å være påskrudd fra start av. Mange gode prestasjoner i dag. Ungdommene viser seg tilliten verdig . Laca får betalt for god innsats på topp. Flotte mål av Tierney og Saka. Forsvaret holder tett og settes ikke på noen store prøver. 3 seire på rad nå gir laget og Arteta god arbeidsro . 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Det jeg husker av den karen var at han hadde svært lite til overs for bannskap, +1 knappen og undertegnede. 

Det hadde jeg glemt 😀 Det er utrolig at det går an å gå så bananas grunnet en pluss-knapp. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...