Jump to content

02.01.21 West Brom (B)


Simbad

Recommended Posts

11 hours ago, RP7 said:

Hei- Alex var min protegé. Ingen har skrytt så mye av ham som meg. En helt vanvittig spiller som dessverre ble ødelagt av Barca-hypen. Linken Song-vP var til tider helt vanvittig. 

Jeg tror nok at @Verminator5er sarkastisk. Jeg husker refser som en som ikke var så glad i Song. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

25 minutes ago, Gunners68 said:

Sånn er fotballen BE. I høst har vi hatt noen forferdelige kamper. Da kommer kritikken. Så kommer det kamper som i går , mot Chelsea og United , og da kommer superlativene. Noen er optimister , andre realistiske pessimister. Nå peker pilen oppover og så venter vi spent på fortsettelsen. Dessverre så har jeg ikke helt glemt alle de 4 hjemmetapene på rad. Dessverre så husker jeg også alle de gangene hvor en seier i neste kamp betyr full  kontakt med tet lagene. Hva har skjedd med Arsenal da ? Jo , da går vi selvfølgelig på en blemme.

Derfor er jeg spent på fortsettelsen. Klarer vi å gjenta de gode prestasjonene i det siste. 

Dårlige kamper - kritikk

gode kamper - måtehold takk. 
 

det er ikke sånn fotballen skal være

Link to comment
Share on other sites

Dårlige kamper medfører kritikk. Gode kamper - måtehold. Vel ,det er ikke sånn jeg opplever det. Jeg syntes det har vært mange positive innslag på forumet etter de siste tre kampene. 

Jeg tror de mest positive på forumet må leve med oss realistiske pessimister som etter 3 seiere fortsatt husker alle de elendige forestillingene.  Sånn kan fotballen være.

Men , nå gleder vi oss over at vi klatrer på tabellen. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg tok en pause fra skrivingen noen uker og det var godt for blodtrykk og psyke. 

Arteta fortjener mye ros for snuoperasjonen. Jeg trodde ærlig talt at han ikke skulle klare det med så lite erfaring. Når han nå har bevist at han mestrer også den utfordringen stiger min optimisme mye. Ikke minst tyder dette på at spillergruppen står bak ham og at han når frem med beskjedene sine. Han innså at han måtte være mer tydelig og tørre og slippe opp offensivt. Det defensive har vært ok frem til City-kampen (unntak AV), det offensive har til tider vært helt grusomt. Laca, ESRog Martinelli har vært store bidragsytere i snuoperasjonen og deres entusiasme og innsats smitter. 
Et Arsenal med selvtillit kan bli gode i år. Klarer de å sette sammen en rekke på 9-10 kamper med gode resultater så vil verden se uendelig mye lysere ut. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår at det er mange måter å være supporter på, heldigvis. For meg så er det den litt "forsiktige" måten som fungerer best. 

Etter mange sesonger, under Wenger, Emery og tildels Arteta, der kjennetegnet for det laget leverte kan sammenfattes i en lang periode med "jojo-sesonger" så fikk jeg nok sist sommer og måtte rett og slett roe ned litt. Som nevnt tidligere så forlot jeg ikke Arsenal, men måtte få litt avstand fra "miljøet" rundt klubben.

Jeg beundrer oppriktig den optimismen Ben Elfen ofte viser etter kun noen minimale oppturer. Dessverre er ikke min psyke like sterkt som den BE har. Hvis jeg skulle vist den samme typen superoptimister som den han klarer å levere når det går litt bedre, så ville alle de nedturene som vi dessverre har blitt så vant til sannsynligvis ført meg permanent bort fra Arsenal (og fotballen) for lenge siden. 

Jeg kommer nok dessverre alltid, selv når det kommer til å gå meget bra med Arsenal til å være den irriterende stemmen som klarer å påpeke ett eller annet som burde vært bedre 😋😙 (selvsagt fordi jeg da oppriktig ville mene at slik er det). 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Jeg forstår at det er mange måter å være supporter på, heldigvis. For meg så er den den litt "forsiktige" måten som fungerer best. 

Etter mange sesonger, under Wenger, Emery og tildels Arteta, der kjennetegnet for det laget leverte kan sammenfattes i en lang periode med "jojo-sesonger" så fikk jeg nok sist sommer og måtte rett og slett roe ned litt. Som nevnt tidligere så forlot jeg ikke Arsenal, men måtte få litt avstand fra "miljøet" rundt klubben.

Jeg beundrer oppriktig den optimismen Ben Elfen ofte viser etter kun noen minimale oppturer. Dessverre er ikke min psyke like sterkt som den BE har. Hvis jeg skulle vist den samme typen superoptimister som den han klarer å levere når det går litt bedre, så ville alle de nedturene som vi dessverre har blitt så vant til sannsynligvis ført meg permanent bort fra Arsenal (og fotballen) for lenge siden. 

Jeg kommer nok dessverre alltid, selv når det kommer til å gå meget bra med Arsenal til å være den irriterende stemmen som klarer å påpeke ett eller annet som burde vært bedre 😋😙 (selvsagt fordi jeg da oppriktig ville mene at slik er det). 

Alkohol er løsningen på de dårlige periodene. Funker perfekt

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Ben Elfen said:

Alkohol er løsningen på de dårlige periodene. Funker perfekt

Tjaaa...

Problemet med den løsningen er at i såfall, sett ut fra hvordan undertegnede har opplevd Arsenal de siste årene med mange og lange dårlige perioder, så hadde nok ikke Polljen bare sluttet å fungere som Arsenal-supporter, sannsynligvis så hadde Polljen da sluttet å eksistere!!!!

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Polljen said:

Tjaaa...

Problemet med den løsningen er at i såfall, sett ut fra hvordan undertegnede har opplevd Arsenal de siste årene med mange og lange dårlige perioder, så hadde nok ikke Polljen bare sluttet å fungere som Arsenal-supporter, sannsynligvis så hadde Polljen da sluttet å eksistere!!!!

😂😂😂

 

neida. Men jeg er glad du eksisterer i dette forumet igjen Per

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...