Jump to content

Thomas Partey


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, sas2002 said:

Håper det er tilfelle, at dama klikka og leverte inn falsk anmeldelse. Hun er visst singel på facebook nå

Er det en falsk anmeldelse så håper jeg hun blir singel i en god stund fremover. Det er ikke så mye å velge i hvis hun havner i fengsel 😁 Jeg vet ikke hva som er strafferammen for noe sånt i England . I Norge mener jeg å huske at du kan få fengsel opp til 3 år for å pådra en person straffeforfølgning pga falsk anmeldelse . 

Kjipt for Partey og alle rundt ham hvis det er falske anmeldelser som ligger bak dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

En sak mindre er bra. Hadde håpet de hadde blitt ferdig med etterforskningen til sesong start,  men det er tydeligvis et drømme ønske. Får håpe dette ender bra. 

Spørsmålet nå er hvordan supportere til våre motstandere vil behandle Partey. Han er ikke dømt for noe , men tipper diverse lags supportere vil gi lyd fra seg .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
9 hours ago, Pirès#7 said:

At han velger å dra å spille en meningsløs treningskamp når han har nettopp vært skadet og i tillegg er en jævla kjeks er jo helt håpløst, tru om det bare er fårikål mellom øra på jævelen?

Greit at det muligens er en meningsløs kamp , men landslagene krever sitt. Vi ser ofte at klubber er fortvilet over disse kampene og bruk av spillere som er i faresonen etter skader. Partey er vel her presset av landslaget til å stille opp  - om han vil eller ikke. 

Link to comment
Share on other sites

Partey kan gjerne fortelle at han ikke ønsker og det samme med klubben, men til syvende og sist så er det det jævla landslaget som bestemmer.

Jeg hater virkelig internasjonal fotball. Hvertfall midt i sesongen.

Når det gjelder Partey så er det ikke snakk om en skade, men en føling.

 

Link to comment
Share on other sites

Landslag betyr enormt mye for spillerne. Det er ikke helt det samme for mange klubb-fans dessverre.

Problemet til Partey er ikke landslaget, men at han har en kropp som ikke tåler fotball. Kan ikke satse på å ha en slik spiller som den viktigste balanserende i klubben. Der trenger man en spiller som er tilgjengelig mer enn 80% av kampene for å spre den tryggheten som trengs.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, RP7 said:

Landslag betyr enormt mye for spillerne. Det er ikke helt det samme for mange klubb-fans dessverre.

Problemet til Partey er ikke landslaget, men at han har en kropp som ikke tåler fotball. Kan ikke satse på å ha en slik spiller som den viktigste balanserende i klubben. Der trenger man en spiller som er tilgjengelig mer enn 80% av kampene for å spre den tryggheten som trengs.

Han hadde vel knapt ett frafall fra klubblag eller landslag før han kom til oss...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
4 hours ago, Gunners68 said:

Da er det vel selvfølgelig Partey som sitter i nye politi avhør. Det blir i dag skrevet om internasjonal premier league spiller som i fjor kom under etterforskning for flere voldtekter. 

Vi får håpe dette ender bra for Partey. 

De politiavhørene skjedde visstnok i februar. Partey er nå i Ghana og spiller kamp Angola akkurat nå. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
1 hour ago, Tapapa said:

Partey er en direkte elegant midtbanespiller. Når han er i form, som i dag, så ser alt han gjør så uanstrengt ut.

Som jeg spådde når han ble hentet i 2020 så ville han transformere midtbanen vår. Han har kanskje ikke alltid spilt så mye, eller vært på det stabilt høye nivået vi har sett han prestere på, men han er fortsatt vår soleklart beste midtbanespiller. Fortsatt bare 30 år, så såfremt det ikke er andre ting enn rent sportslig så håper jeg at han blir i klubben i flere år til. Fantastisk god spiller.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...