Jump to content

Thomas Partey


Stefanb

Recommended Posts

18 hours ago, Stefanb said:

Som jeg spådde når han ble hentet i 2020 så ville han transformere midtbanen vår. Han har kanskje ikke alltid spilt så mye, eller vært på det stabilt høye nivået vi har sett han prestere på, men han er fortsatt vår soleklart beste midtbanespiller. Fortsatt bare 30 år, så såfremt det ikke er andre ting enn rent sportslig så håper jeg at han blir i klubben i flere år til. Fantastisk god spiller.

Helt enig, kanskje den beste spilleren vi har totalt i klubben. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Marius- said:

At enkelte ikke skjønner hvor god denne spilleren er, er for meg en gåte. Han er god selv på uvante posisjoner. Noen ville attpåtil kvitte seg med han… 

Han er enorm, men ikke som høyreback. Han skal være på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Gunners77 said:

Han er enorm, men ikke som høyreback. Han skal være på midtbanen.

Statistikken ovenfor tilsier vel at han gjorde en god jobb som høyreback og. Han spilte back mot oss i EL-semien i 2018. Husker han var meget god den gang. Men ja, han er best som DM.

Link to comment
Share on other sites

Partey er en verdensklasse spiller, han kan gjøre en veldig god jobb i flere posisjoner (blant annet høyreback), men det utvilsomt på midtbanen at han virkelig skinner. Han kan spille både dypt som et anker alene, eller i en "double pivot", eller som en mer boks-til-boks spiller. Jeg mener han og Rice burde spiller mer sammen, men regner med vi får se det utover sesongen.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Stefanb said:

Partey er en verdensklasse spiller, han kan gjøre en veldig god jobb i flere posisjoner (blant annet høyreback), men det utvilsomt på midtbanen at han virkelig skinner. Han kan spille både dypt som et anker alene, eller i en "double pivot", eller som en mer boks-til-boks spiller. Jeg mener han og Rice burde spiller mer sammen, men regner med vi får se det utover sesongen.

Vi gjør nok det, spesielt mot de beste. Men jeg vil at vi skal få Havertz skikkelig i gang, og samtidig helst spille med en mer normal bakre 4er enn via har de to første kampene. Og da må noen vike. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
57 minutes ago, Tapapa said:

Dette bør være hans siste sesong i klubben. På sitt beste er han fantastisk, men når han nesten aldri er tilgjengelig er det ikke noe vits i å beholde ham. Kontrakten hans går ut neste sommer(2025) så vi vil sannsynligvis ikke få mye for ham, men å løse opp lønningene hans til en erstatter som faktisk er tilgjengelig vil hjelpe mye.

Link to comment
Share on other sites

Jævla synd... Har fått Wilshere/Diaby syndromet dette mannen.. 

Er jo en helt fantastisk spiller når han er i form... :( Selg han i sommer for det vi får :(

Link to comment
Share on other sites

Så og si skadefri hele karrieren, så kommer han til Arsenal og blir ultrakjeks.

Ekstremt god spiller, men hjelper ikke når han er utilgjengelig i 70% av kampene vi spiller. Må ha inn en klar erstatter for han til sommeren.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...