Jump to content

Trekning champions league 15/16


krevsnih

Recommended Posts

Tipper dette blir for vanskelig over to kamper slik ståa er nå, men kanskje ting er annerledes i februar. Kanskje Barca får en formdupp, kanskje noen sentrale spillere er ute med skade. Vi får se, men jeg tror vi kan slå dette laget hjemme, men borte blir det vanskelig. Vi starter med hjemmekamp, da blir det selvfølgelig viktig å tette igjen bakover, de må helst ikke få med deg bortemål. OM vi skulle klare det, tror jeg faktisk vi har en fair sjanse. Driter vi oss ut og taper første kampen er vi ferdig.

Link to comment
Share on other sites

Tipper dette blir for vanskelig over to kamper slik ståa er nå, men kanskje ting er annerledes i februar. Kanskje Barca får en formdupp, kanskje noen sentrale spillere er ute med skade. Vi får se, men jeg tror vi kan slå dette laget hjemme, men borte blir det vanskelig. Vi starter med hjemmekamp, da blir det selvfølgelig viktig å tette igjen bakover, de må helst ikke få med deg bortemål. OM vi skulle klare det, tror jeg faktisk vi har en fair sjanse. Driter vi oss ut og taper første kampen er vi ferdig.

 

Vi må nok spille slik vi spilte hjemme mot Bayern. Ligge lavt med raske overganger.

Link to comment
Share on other sites

sjansene er små, men større undere har skjedd. Hvis Arsenal spiller opp mot sitt beste kan de slå hvem som helst, det så vi jo hjemme mot Bayern. Men naturligvis ekstra vanskelig å slå Barca over to kamper. Ingen skandale om man ryker ut, forrventer ingenting, og et eventuelt avansement må ses på som en kjempebonus. Og om de ryker ut kan de ha fullt fokus på ligaen.

Link to comment
Share on other sites

sjansene er små, men større undere har skjedd. Hvis Arsenal spiller opp mot sitt beste kan de slå hvem som helst, det så vi jo hjemme mot Bayern. Men naturligvis ekstra vanskelig å slå Barca over to kamper. Ingen skandale om man ryker ut, forrventer ingenting, og et eventuelt avansement må ses på som en kjempebonus. Og om de ryker ut kan de ha fullt fokus på ligaen.

Spot on!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ei bra trekning ja, men....

 

Ja det måtte komme et «men» fra meg.

PSG bør være en favoritt i gruppa, og Basel har vel klart å føkke det til for engelske lag i europa de siste åra.

 

Joda, får vi orden på spillerstallen så bør vi gå videre. MEN, får vi orden på den?

Link to comment
Share on other sites

For deretter å bli slått ut i første utslagsrunde?

Hvis vi vinner gruppa slipper vi kanskje å møte Barcelona og da kan vi gå helt til kvarten! Det er i så fall første gang på mange år. Ingen garantier, som Lyon viste oss, men jeg orker rett og slett ikke være negativ.

 

Nå får vi inn Mustafi og Perez, drar nytte av kontinuiteten og valser oss gjennom CL!

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi taper to første kampene, må kjøre på skikkelig og klarer uavgjort i 3dje for så å vinne de 3 siste og komme på andreplass i gruppen på innbyrdes mot 3dje plassen.

 

Trekker deretter Barcelona, Real Madrid eller Bayern Munchen - rykter ut på bortemål hvis det blir sistnevnte.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...