Jump to content

Trekning champions league 15/16


krevsnih

Recommended Posts

Er egentlig pessimistisk angående sjansene våre til å ta oss til kvarten. En skadefri tropp gir oss bedre sjanser, men likevel.

 

Anslår at vi burde slå Zenit over to kamper selv om de har imponert i gruppespillet. Wolfsburg bør vi også slå, men her er marginene mindre. Atletico? Tror på to tette oppgjør, men holder Atletico som knappe favoritter.

 

Real og Barca tror jeg ikke vi slår. Real har vi en sjanse mot, men det ville vært en stor skrell. Verst av alt ville vært Barca som jeg nesten ikke ser for meg at vi kan slå i det hele tatt. Men det er jo Arsenal, så man vet aldri.

Link to comment
Share on other sites

Atletico Madrid

Zenit

Wolfsburg

Tror vi har et bedre lag enn Atletico i år og at vi vil ha gode muligheter mot dem

Zenit BØR vi slå, spesielt i England, mens det bør være jevnt i Russland.

Wolfsburg tror jeg også vi burde slå, de mistet to nøkkelspillere i Perisic og KdB i sommer og Draxler har vel ikke helt funnet seg til rette :)

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg er glad det er lenge til disse kampene. Kanskje ett varp eller to i januarvinduet kan bidra til at vi iallefall ikke blir grisebanka. Er så demotiverende som supporter å bli slaktet med 5-6-7 mål. Etter slike tap skjer det noe med spillerne og resultatene våre også.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan slå hvem som helst i én kamp, men å slå dette Barcelonalaget over to kamper er helt sinnsykt vanskelig. Men må prøve! Gabriel MÅ starte med kos i disse kampene

 

I en kamp hvor vi mest sannsynlig blir presset langt bak og vår forsvarsfirer sannsynligvis ligger veldig lavt, så er det neppe så farlig at Mertesacker mangler litt på farten. I et slikt tenkt scenario er det ekstra viktig å ha en bak der som kan holde hodet kaldt og kan organisere forsvaret. Ergo, i denne kampen må Merte starte, sammen med Kos eller Gabriel.

Link to comment
Share on other sites

Eg velger å tru vi har ein fair sjans, naiv som eg er, om vi spelar to fantastiske fotballkampar både taktisk og spelemessig. Alt må sitje, og vi bør ha Coquelin og Cazorla tilbake dersom ingen erstattere for dei er kjøpt i januar da. Sanchez er sikkert sugen på å bevise at Barca gjorde ein feil ved å selge han :-) Eit Arsenal i form og utan særleg skadar kan ta kven som helst :) COYG

Link to comment
Share on other sites

Eg velger å tru vi har ein fair sjans, naiv som eg er, om vi spelar to fantastiske fotballkampar både taktisk og spelemessig. Alt må sitje, og vi bør ha Coquelin og Cazorla tilbake dersom ingen erstattere for dei er kjøpt i januar da. Sanchez er sikkert sugen på å bevise at Barca gjorde ein feil ved å selge han :-) Eit Arsenal i form og utan særleg skadar kan ta kven som helst :) COYG

 

Det er en brist i logikken her ;)

Garanterer deg skader utover våren også.

 

Ellers er jeg enig med deg at de få gangene vi har tilnærmet fullt lag og spillerne i form; Da kan vi nærmest ta hvem som helst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...