Jump to content

2014.08.23 Everton


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Vi kan ikke skylde på dommeren i hver jævla kamp, det er spillerene+ Wenger som ikke fungerer! Hvilken latterlig oppstilling, med Sanchez spiss, Øzil ving.... hva faen ?

Link to comment
Share on other sites

Måtte hatt inn 4 spillere for at dette skulle ha funket. De fire måtte ha vært Henry, Pires, Adams og Vieira. Illustrerer godt hvor mye som mangler i dette laget.

At alt skal bli så mye bedre med Khedira inn eller noe sånt, er bare tull. Det er ingen som kan skape noe fremover heller, så...

 

For såvidt enig i det. Men håper det hvert fall gjør at vi ikke blir overkjørt på på midten hver gang vi møter lag med litt kvalitet

Link to comment
Share on other sites

Vi kan ikke skylde på dommeren i hver jævla kamp, det er spillerene+ Wenger som ikke fungerer! Hvilken latterlig oppstilling, med Sanchez spiss, Øzil ving.... hva faen ?

 

Det er ingen som skylder på dommeren, men det er ett faktum at det skulle kun stått 1-0. I tillegg går alle 50/50 situasjoner i Evertons favør. Men det er ingen som klandrer han for vårt dårlige spill.

Link to comment
Share on other sites

 

Det er ingen som skylder på dommeren, men det er ett faktum at det skulle kun stått 1-0. I tillegg går alle 50/50 situasjoner i Evertons favør. Men det er ingen som klandrer han for vårt dårlige spill.

 

Er alltid mye syting om dommeren, uansett...

Link to comment
Share on other sites

Det målet der er så JÆÆÆVLA viktig! Fyfaen! 2-0 til 2-2 på Goodison Park er... imponerende...

 

Vi har 10 sinnsykt bra minutter, hvorfor klarer vi ikke spille 90 minutter sånn?

Link to comment
Share on other sites

Bedre enn i fjor, så jeg må svelge mine egne ord. Men målene i mot kommer så pinlig lett. Behovet for en DM belyses ytterligere etter denne kampen. Flamini har ikke nivået i seg lenger. Jeg syns også at vi bør fortsette med 4-2-3-1 formasjonen. Vi har handlet for nærmere £75 mill i for av Özil og Sanchez som har denne formasjonen i sitt DNA. Ramsey spiller også sin beste fotball i den. Syns det er merkelig å endre på det. Men vi fikk ett resultat i dag, på en vanskelig bortebane, så da kan jeg ikke være missfornøyd. Spillemessig er det mye å gå på, men viktig at vi fikk ett resultat.

Link to comment
Share on other sites

Selv om giroud ikke er verdens beste spiss så fungerer laget bedre med han der oppe kontra småe spillere., han lager veldig mye rom for andre ettersom stopperne til motstanderne må fokusere mer fysisk spill på akkurat han i forhold til sanchez o.l. Vi spilte faktisk en ganske brukbar 2 omgang.

Link to comment
Share on other sites

Et poeng borte mot Everton er faktisk bra. Bedre enn forrige sesong i hvert fall :)

 

Hilsen en fornøyd Tapapa som bare så annen omgang.

Jeg så bare første omgang og var meget misfornøyd til jeg så sluttresultatet. Hopper jeg over 2. omgang siden jeg er "Medgangsupporter"? Nei jeg hadde nok "lovlig" grunn :D (men jeg skulle heller sett 2. omgang)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...