Jump to content

2014.08.23 Everton


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Jaja Wenger. Taktikk er virkelig ikke din sterke side.

Utdyp her, nå spiller han uten giroud på topp. Som har vært ditt ønske i 2 år nå. Hvilken oppstilling ville du hatt?

Bellerin som stopper og Rosicky som vingback?

 

Edit: JEG synes iallefall at laget i dag var helt riktig. At spillerne har pasningsferdigheter på 6. Divisjonsnivå idag er ikke wenger sin feil

 

Dobbel-edit: özil sku kanskje ikke startet idag heller.

Link to comment
Share on other sites

Mener Wenger tabbet seg ut med start elleveren i dag. Wilshere er dårligere enn Coquelin om dagen mener jeg, og vi kunne trengt en spiller i den formasjonen som ikke jukser like mye defensivt. Iallefall når vi spiller borte mot Everton. Rosicky hadde vært et mye bedre valg fra start.

Sanchez aleine på topp mot Distin og Jagielka er bare tåpelig. Özil burde ikke startet denne kampen, og iallefall ikke på vingen. Hver gang vi nærmer oss 16-meteren til Everton går vi tom for idéer fordi alle vil ha ballen i beina.

 

Er skuffet over Wenger og også laget denne førsteomgangen.

Link to comment
Share on other sites

Utdyp her, nå spiller han uten giroud på topp. Som har vært ditt ønske i 2 år nå. Hvilken oppstilling ville du hatt?

Bellerin som stopper og Rosicky som vingback?

 

Se innlegget mitt i tråden før kampen startet her du. Jeg påpekte at Özil og Monreal på venstrekanten mot Lukaku og Coleman kom til å bli farlig fordi ingen av de er spesielt gode defensivt. Hvordan kommer både mål nummer 1 og 2?

 

Jeg ville se Campbell og Chamberlain på hver sin kant fordi de jobber knallhardt bakover og med Sanchez på topp. Cazorla på offensiv midtbane og Wilshere ute av startoppstillingen.

 

At du kommer med idiotiske ting som Bellerin som stopper og Rosicky som vingback vitner vel heller om din fotballkompetanse.

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har opplevd seriegull 5 ganger, masse cupgull osv, så det kan vær jeg er godt vant, men nå må jeg rett og slett si at jeg ikke kan huske sist jeg faktisk ble imponert og stolt av å se på laget. Det virker å være det samme hver gang. Det er vertfall slik

 

at 1 av 2 ting skjer når Arsenal spiller. 1. Enten skjer det slik som det ser ut i dag, nemlig at Arsenal skaper ingenting og vil ingenting, mens de andre kan gjøre som de vil, 2.eller så scorer det andre laget først men Arsenal kommer tilbake og vinner en

 

sliteseier uten å ha skapt særlig mange sjanser. Kan ikke huske sist Arsenal skapte mer enn 4-5 sjanser i løpet av en kamp. Møkk!

 

Vet ikke hvor lenge dette er noe jeg skal gidde å bruke tid på!

Link to comment
Share on other sites

 

Se innlegget mitt i tråden før kampen startet her du. Jeg påpekte at Özil og Monreal på venstrekanten mot Lukaku og Coleman kom til å bli farlig fordi ingen av de er spesielt gode defensivt. Hvordan kommer både mål nummer 1 og 2?

 

Jeg ville se Campbell og Chamberlain på hver sin kant fordi de jobber knallhardt bakover og med Sanchez på topp. Cazorla på offensiv midtbane og Wilshere ute av startoppstillingen.

 

At du kommer med idiotiske ting som Bellerin som stopper og Rosicky som vingback vitner vel heller om din fotballkompetanse.

Ikke ta alt som en personlig fornærmelse ? jeg er bare frustrert etter en elendig omgang. Eksemplet mitt var bare satt på spissen av spissen, jeg er fra nord. Overdriver uansett hva det er snakk om.

 

Enig om venstresiden ja, men det unnskylder ikke den helt håpløse ballbehandlingen vi viser idag.

 

Toppen av kransekaka er at de får ett mål som skulle vært avblåst for frispark OG offside.

Når vi har motgang så får vi alltid slike ting mot oss i tillegg, jævlig irriterende.

Link to comment
Share on other sites

Ingen plan, ingen plan, ingen plan, ingen plan.

Er det mulig? Sanchez er akkurat like håpløs som jeg fryktet. Rett frem, ingen plan og skylapper. De dårligste 350 mill i PL siden Veron. Førsteberøring som er elendig hver gang. Pass uten adresse og uten riktig tyngde på alle kontringer. Özil er helt ute dessverre..

Herregud så dårlige Arsenal har vært i alle kampene denne sesongen. Jeg gir opp før det starter nok et år

Link to comment
Share on other sites

Ingen plan, ingen plan, ingen plan, ingen plan.

Er det mulig? Sanchez er akkurat like håpløs som jeg fryktet. Rett frem, ingen plan og skylapper. De dårligste 350 mill i PL siden Veron. Førsteberøring som er elendig hver gang. Pass uten adresse og uten riktig tyngde på alle kontringer. Özil er helt ute dessverre..

Herregud så dårlige Arsenal har vært i alle kampene denne sesongen. Jeg gir opp før det starter nok et år

Liker din ironi.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere fortsetter å gi bort ballen...

 

Polakken velger å kaste seg bakover istedenfor å løfte armene. Ikke imponerende keeperspill.

 

Ja han må opp med armene og frem, langt fra godt keeperspill. Når det er sagt så har ikke vært imponerende av noen.

 

Får ikke vi inn stopper og en dmc fra øverste hylle så sliter vi

Link to comment
Share on other sites

 

Ja han må opp med armene og frem, langt fra godt keeperspill. Når det er sagt så har ikke vært imponerende av noen.

 

Får ikke vi inn stopper og en dmc fra øverste hylle så sliter vi

Måtte hatt inn 4 spillere for at dette skulle ha funket. De fire måtte ha vært Henry, Pires, Adams og Vieira. Illustrerer godt hvor mye som mangler i dette laget.

At alt skal bli så mye bedre med Khedira inn eller noe sånt, er bare tull. Det er ingen som kan skape noe fremover heller, så...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...