Jump to content

2014.08.12 Manchester United H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

#AFC Szczesny/Sagna Mertesacker Koscielny Gibbs/Arteta Wilshere/Rosicky Özil Cazorla/Giroud

 

så jeg på forum

 

Arsenal FC @Arsenal 2m

#Arsenal team to play Man United: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Wilshere, Rosicky, Ozil, Cazorla, Giroud #AFCvMUFC

Stemte det.

Ser ut til at kampen går som planlagt også. Minus til DeanLDN22 for den.

Link to comment
Share on other sites

Gnabry droppet for Sanogo ja. Skjønner virkelig ikke den.. hva har Sanogo gjort som skal tilsi at han klarer å bidra mer enn Gnabry? Absolutt null på U21 laget hvertfall. Og attpåtil er han ekstremt kamprusten. Skjønner ikke helt denne av Wenger, men kan også være for å gi Gnabry et spark i ræva. Dog kanskje ikke så lurt mot United.

Link to comment
Share on other sites

Gnabry droppet for Sanogo ja. Skjønner virkelig ikke den..

 

Kan det være at Gnabry ikke har vist sitt beste på trening den siste tiden? Kan det være at Gnabry sliter med en liten skade?

Link to comment
Share on other sites

Kan det være at Gnabry ikke har vist sitt beste på trening den siste tiden? Kan det være at Gnabry sliter med en liten skade?

 

Sjekket med folk "in the know" de sier han ble droppet. Hvorvidt han har vært dårlig i trening er det få som vet, men skade er det visstnok ikke.. kan selvfølgelig ha vært uvel eller noe i ettermiddag og det er derfor han er droppet, men han er hvertfall på plass på tribunen så.

Link to comment
Share on other sites

Bedre start i dag enn sist runde :)

 

Skal ikke så mye til mtp. at vi lå under med 3 mål allerede på dette tidspunktet. :P

 

Syntes vi ser veldig svake ut defensivt, men heldigvis er bare ikke United like potente fremover som det Liverpool er/var..

Link to comment
Share on other sites

Giroud kjemper godt i dag og kommer frem til flere sjanser pga. god fysikk i dag, men dessverre så viser han i avslutningsøyeblikkene at han er et nivå eller to unna der han burde være.

 

Ellers har Wilshere nå gitt vekk ballen like utenfor 16 meteren 3-4 ganger når han har prøvd å flikke den videre. GJØR DET ENKELT FOR FAEN!

Edit: Verdt å legge merke til at når Özil kontret for noen minutter tilbake så hadde han absolutt null alternativer foran seg. Dette laget skriker etter litt fart. Enten det er fra en kantspiller eller to + en spiss selvsagt. Giroud er dessverre bare altfor treg for kontringsspill. Noe som i mine øyne var selve essensen for vår suksess tidligere under Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere har virkelig forfalt etter skaden... Håper han kommer tilbake, men slik han spiller for tiden klarer jeg dessverre ikke se det. Han gir ballen altfor lett bort, prøver på altfor mye rart og er rett og slett veik i duellene...

 

Håpte på Rosicky sentralt i dag, med Ox på høyre.. Håper Wenger endrer til noe á la det i 2....

Link to comment
Share on other sites

Godt defensivt av både Özil og Cazorla idag. Overraskende og bra. Det virker også som at man er mer på hugget, men vi har altså flaks når arteta gir RvP 100% sjanse etter kort tid.

Ellers syntes jeg de får for lett cornere. De kan bare gå opp på siden å skaffe seg det virker det som.

 

Rosicky må komme mer igang.

Link to comment
Share on other sites

Godt defensivt av både Özil og Cazorla idag. Overraskende og bra. Det virker også som at man er mer på hugget, men vi har altså flaks når arteta gir RvP 100% sjanse etter kort tid.

Ellers syntes jeg de får for lett cornere. De kan bare gå opp på siden å skaffe seg det virker det som.

 

Rosicky må komme mer igang.

 

Helt enig i begge punktene dine. Spesielt det med cornerne slo meg også.

Link to comment
Share on other sites

Özil har vært god i dag forøvrig. Problemet er bare at vi har absolutt null bevegelse foran han som vanlig. Wilshere, Rosicky og Cazorla syntes jeg roter veldig mye. Giroud har vært rimelig god, men han burde ærlig talt gjort litt mer ut av seg med de sjansene han har hatt, men han har kommet til de sjansene fordi han har kjempet hardt.

Link to comment
Share on other sites

Synes laget har gitt bra svar på tiltale etter tapet mot Liverpool. Er lenge siden jeg har sett så bra innsats fra gutta som de har vist i første omgang. Dersom vi får litt bedre presisjon i siste tredjedel av banen, kan min spådom bli gjort til skamme. Men selv om innsatsen er som den bør være, sitter jeg fortsatt med den ekle følelsen av at United vinner dette etter et heldig mål mot spillets gang

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...