Jump to content

2014.08.12 Manchester United H


49 unbeaten

Recommended Posts

Angrepet vårt skriker etter farten til Theo Walcott.. Men, men. Det nytter ikke rope efter ham. Jeg synes vi ser ut til å ha den beste midtbanen. Men jeg er redd kampen blir avgjort av hvem som har det skarpeste skytset på topp...

 

Ellers er gode, gamle Armer og Bein i farta igjen :D Fra Vglive:

 

 

Mål Fulham: SELVMÅL (Kolo Touré). Er det mulig, Kolo? Forsvareren skal bare feie ballen vekk fra eget felt, men ballen går motsatt vei og Touré setter ballen i eget nett. Helt utrolig.

 

  • Nå er det mye rart, Kolo Touré! LFC-stopperen løper ned dommer Phil Dowd og dommeren går rett ned i bakken. Merkelig situasjon. Det ser nesten ut som Touré løper ham ned bevisst.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Jeg forstår et par ting etter det jeg har sett i første omgang.

 

Jeg forstår hvorfor United ligger uvanlig langt nede på tabellen, de er ikke bedre.

Jeg forstår hvorfor Arsenal sannsynligvis ikke vinner ligaen, vi er dags dato ikke noe særlig bedre enn United.

Jeg forstår at jeg så absolutt er enig med Ravenghost når han etterlyser spillere med fart i laget.

Jeg forstår at selv om Giroud ikke er en dårlig spiller, så mangler han så absolutt den farta som en ensom spiss må ha.

Jeg forstår at det hjelper lite med lange baller frem til Giroud (som han vinner på hodet) når det ikke finnes Arsenalspillere rundt han.

 

Og en ting som slo meg i først omgang, men som jeg forsåvidt ikke forstår (husker), er når hadde vi sist en spiller som var en reell målfare på frispark (skudd) rundt (+-) 20 meter?

 

EDIT!

 

Jeg forstår også hvorfor jeg ikke vil ha RvP tilbake hvis de usannsylige hypotetiske ryktene stemmer.

Link to comment
Share on other sites

Tabben i forrige oppgjør mot Manchester United var at vi viste de for mye respekt ved å ikke gå all inn. Byttet med Gnabry inn som med sin fart og uforutsigbarhet skapte ubalanse hos United, og på benken sitter Chamberlain og Podolski som begge kan endre et kampbilde på samme viset. Håper bare Wenger ikke venter for lenge denne gangen...

Link to comment
Share on other sites

Laget vårt skriker etter gjennombruddshissighet. Ett godt tidspunkt for Ox?

 

Hvis han presser høyt opp og går etter bakrom så ja. Hvis ikke så syntes jeg han ofte gjør litt ute av seg. Savner Chamberlain fra første sesongen hvor han ofte alltid ville prøve å dra av en mann eller to og sette fart fremover.

 

Giroud har forøvrig vært betydelig svakere i andre enn første. 1 av 7 pasningsforsøk har nådd mottager. Det er virkelig ille.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere og Giroud er direkte elendige. I dag også. Hadde vært interessant å sett dette laget med en spiss...

 

Ja med flere og.. Men Giroud er totalt håpløs. Ja hadde det, jeg mener gullsjansene våre røk med skaden til Walcott.

 

Dommeren blåser i stykker kampen med billige frispark til United nå

Link to comment
Share on other sites

Wilshere og Giroud er direkte elendige. I dag også. Hadde vært interessant å sett dette laget med en spiss...

 

Vi er ikke så ofte enige refser, men jeg lurer også på hvordan dette laget ville sett ut med en ordentlig spiss på topp. Gjennom hele Wenger sin fartstid som manager for klubben har vi hatt noen av verdens aller aller beste spisser. Wright, Bergkamp, Anelka, Henry og van Persie. Nå derimot har vi gått betydelig ned i kvalitet og spiller med Giroud. Som i mine øyne er den klart svakeste spissen vi har hatt på over 20 år.

 

Jeg liker ikke å være altfor kritisk til egne spillere, men i dag har Wilshere virkelig underprestert. Han får Cleverly til å fremstå som en god spiller og da leverer du ikke godt.

 

Jeg sliter dessverre med å se for meg at Wilshere kommer til å bli en dominerende spiller på dette nivået på en god stund hvertfall. Har sagt det siden comebacket hans. Han ser virkelig ikke ut som en brøkdel av samme spilleren han var før han ble skadet.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Giroud burde få for mye pepper. Han vinner dueller på topp, men det er utrolig vanskelig å finne medspillere når de står og ser på at du går etter ball...

 

Han scorer ikke mål. Det er primær grunnen til at han er utpå der.

 

Edit: Og der er grunnen....

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Giroud burde få for mye pepper. Han vinner dueller på topp, men det er utrolig vanskelig å finne medspillere når de står og ser på at du går etter ball...

 

Brenner ekstremt mye sjanser og er en generelt sett svak pasningsspiller. Han er selv veldig stillestående og evner ikke å gå på løp i bakrom. Det eneste han gjør er å vinne hodedueller og innimellom holde ballen litt oppe før han bommer på pasningen når han får støtte.

 

At han får pepper er rett og slett fordi han stikker ut som en sår tommel på det nivået her.

 

Edit: Ja snakker om sola så skinner den.. herregud.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...