Jump to content

Øvrig engelsk fotball


Safe Hands

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Faen. Men tror Newcastle vinner 4-3

Hadde vært gøy, men tror ikke oddsen er på din side. La oss håpe det iallfall står seg inn. Mange vil få problemer med Newcastle hjemme om de presterer som det her

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg har gledet meg i hele dag til å se Manure få bank. Liverpool uten Thiago, Fabinho, Konate, Matip og Nunez i troppen har vært ganske tannløse. Håper Liverpool fortsetter kampbildet vi så de siste 15 minuttene av 1.omgang. 

1-1 er jo evt herlig. Så satser vi på at United er tilbake til sitt vante seg neste kampen

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

1-1 er jo evt herlig. Så satser vi på at United er tilbake til sitt vante seg neste kampen

Poengmessig ja, men 1-1 vil være et steg i riktig retning for Ten Hag & Co. Ønsker at United skal brytes ned totalt :) 
Fabinho er forøvrig i troppen, ref. mitt forrige innlegg. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Det var da vitterlig offside på Rashford? Liverpool bommer på en kjempesjanse minuttet etter 2-0 scoringen. Vind i seila på OT i dag. 

De brukte 2 sekunder på linja, mens de brukte lupe mot oss sist. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Godt gjort å gi offside på Jesus sin og la Rashford sin stå.

Kontinuitet er noe dritt! :) 

Forundre meg tiden de brukte og bare godtok det. Som du sier, det er ingen mal på hvordan de sjekker. Subjektivt for gjeldene var dommer 

Link to comment
Share on other sites

Liverpool mangler myyyye spillere,  men allikevel hadde de presset stort sett i 70 min. Men når man presterer å tape midtbanen mot Mctominay og Eriksen, som er en ufattelig dårlig midtbane, ja da er det gjort. Milner så 100 år gammel ut i dag. 

Poenget er at Unitedfansen blir å hype opp denne seieren, så taper de mot Southampton til helga og er tilbake med protester før kamp😂

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ben Elfen said:

Dette er et perfekt resultat for oss - dersom vi virkelig har planer om å blande oss helt i toppen (noe jeg tror vi er i stand til)

helt enig. Pool er en sterkere utfordrer i topp fire racet enn ManU, derfor var dette bra for oss. Liker verken ManU, Pool, Spurs eller Chelsea... men vi må være såpass rasjonelle at vi foretrekker det resultatet som objektivt sett og til enhver tid er best for Arsenal.

Selv om vi må ta en kamp om gangen, og det er veeeldig langt frem, anser jeg Arsenal for å være en outsider til tittelen, med ManC som den store favoritten. Men større undere har skjedd før enn at Arsenal skulle gå frem å vinne i denne sesongen. Jeg liker at klubben endelig har kommet i angrepsposisjon igjen etter mange år med pessimisme og tungsinn.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, piscator said:

helt enig. Pool er en sterkere utfordrer i topp fire racet enn ManU, derfor var dette bra for oss. Liker verken ManU, Pool, Spurs eller Chelsea... men vi må være såpass rasjonelle at vi foretrekker det resultatet som objektivt sett og til enhver tid er best for Arsenal.

Selv om vi må ta en kamp om gangen, og det er veeeldig langt frem, anser jeg Arsenal for å være en outsider til tittelen, med ManC som den store favoritten. Men større undere har skjedd før enn at Arsenal skulle gå frem å vinne i denne sesongen. Jeg liker at klubben endelig har kommet i angrepsposisjon igjen etter mange år med pessimisme og tungsinn.

Enig. Jeg anser oss som en outsider selv. Ganske sikker på at Chelsea og Man U har forlatt dansegulvet allerede, Liverpool har noen viktige uker foran seg der de virkelig må stabilisere skuta. De som ser sterkest ut er jo oss, Tottene og Man C. Lag som Leeds, Brighton etc kan ta poeng fra hvem som helst, men noen topp 4 lag er de ikke

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Marius- said:

Veldig glad vi har Jesus og ikke hentet han der. 

Utvilsomt at Jesus er en betydelig bedre spiller.

Dog syntes jeg Isak har noe ved seg, men han er en spiller som jeg tror blir litt som Morata. En spiller som aldri helt blir god nok, men som har et stort potensial.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...