Jump to content

Øvrig engelsk fotball


Safe Hands

Recommended Posts

Straffen til Leeds kan absolutt gis. Men straffen til Fulham synes jeg det er krise at dommer ikke går og ser på monitoren selv. Det virka ikke en gang som at VAR så på den, og Leedsspilleren både trekker beina til seg og Bryan legger igjen høyrefoten. I mine øyne er det ikke straffespark, men nærmere gult kort for dive. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 months later...
29 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg er utrolig imponert over West Ham og David Moyes. De presterer svært godt med begrensede midler.

Enig. Moyes har tydeligvis fått Lingard til å se ut som en superstjerne i tillegg. Men, de taper heldigvis I dag. Vi må forbi dem om vi skal klare en CL-plass. Det kan bli litt vel tøft. Hvis vi skal det minste håp om topp fire plassering, så må vi slå Leicester i morgen. 

Link to comment
Share on other sites

En plass i topp 4 og CL vil for oss være en gedigen prestasjon. Da skal vi ikke avgi mange poeng fremover. Det skal nærmest gå på skinner helt inn. VAR helvete skal være på vår side hele veien. Noen topp 4 har jeg ingen tro på slik vi spiller for tiden. Alt for ujevne prestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Tapapa said:

Enig. Moyes har tydeligvis fått Lingard til å se ut som en superstjerne i tillegg. Men, de taper heldigvis I dag. Vi må forbi dem om vi skal klare en CL-plass. Det kan bli litt vel tøft. Hvis vi skal det minste håp om topp fire plassering, så må vi slå Leicester i morgen. 

Å få såpass mye ut av Lingaard sier mye om Moyes.

Jeg tenker ikke på topp 4 i år. Vi er i mine øyne for ustabile. Jeg har heller ingen tro på seier i EL. Jeg har på mange måter avskrevet denne sesongen. Gudene vet at CL hadde gjort godt for ombyggingsprosjektet. Jeg har veldig lyst på en overbevisende seier i morgen. Jeg håper også noen stempler Vardy i nøttene.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Jeg er fornøyd om Burnley slår Leicester, Sheffield United slår Aston Villa og Crystal Palace grisebanker Manchester United i kveld. 

Jeg er tålelig fornøyd så langt, synd Leicester klarte uavgjort. Nå er det bare å vente på at Crystal Palace skal utklasset United. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Tapapa said:

Jeg er tålelig fornøyd så langt, synd Leicester klarte uavgjort. Nå er det bare å vente på at Crystal Palace skal utklasset United. 

Det ble i det minste ikke Utdseier. Tror det var vglivekommentatoren som skrev det kanskje var årets kjedeligste kamp. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

Det ble i det minste ikke Utdseier. Tror det var vglivekommentatoren som skrev det kanskje var årets kjedeligste kamp. 

Jeg så ca. 20 minutter fra rundt 55 min. Det var uhorvelig kjedelig og Palace var faktisk bedre enn United i den perioden. Deretter gadd jeg ikke mer. Det er kun Arsenal jeg gidder å se på når en kamp er kjedelig. Måtte gudene vite hvor mye jeg kjedet meg i kamp etter kamp i siste delen av Emery-perioden.

Link to comment
Share on other sites

I kveld forventer jeg følgende resultater:

WBA slår Everton. AMN blir matchvinner. 

Det løsner endelig for Fulham offensiv og de slår Tottenham med fire mål. 

Liverpool og Chelsea spiller en dørgende kjedelig 0-0 kamp. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tapapa said:

I kveld forventer jeg følgende resultater:

WBA slår Everton. AMN blir matchvinner. 

Det løsner endelig for Fulham offensiv og de slår Tottenham med fire mål. 

Liverpool og Chelsea spiller en dørgende kjedelig 0-0 kamp. 

Hva tilbyr du av odds? 😊

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
1 hour ago, Verminator5 said:

England diver seg til finalen mot 10 dansker. Håper Italia grisebanket engelskmennene i finalen.

Sterling er en juksemaker, men England må vinne finalen. Da vinner en Arsenalspiller en tittel i år! 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
50 minutes ago, Verminator5 said:

Emery vurderes som manager for Newcastle. Det kan bli interessant på mange plan. 

Blir vel hyggelig det. Han er jo en gentleman. Håper han får Newcastle til å bli nok en klubb som kommer over Tottenham og under Arsenal

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...