Jump to content

Øvrig engelsk fotball


Safe Hands

Recommended Posts

4 hours ago, Ben Elfen said:

Blir vel hyggelig det. Han er jo en gentleman. Håper han får Newcastle til å bli nok en klubb som kommer over Tottenham og under Arsenal

Sist vi møtte Emery var det ikke så hyggelig. Da ble vi slått ut av semien av EL. Jeg tror allikevel det kan bli et artig gjensyn. Dog ønsker jeg at Newcastle med nye eiere rykker ned. Det unner jeg ikke Emery. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Just now, RP7 said:

City, Chelsea, Liverpool og United vinner på straffe. 
Så City sin og VAR kom dårligere ut enn vanlig. Helt sykt. 
noen som har sett de andre?

City sin var en vits. Eneste jeg så. Ballen treffer åpenbart ribbeina/sida til Moutinho først før den går opp i armhulen. Dette var ganske klart fra minst to av vinklene som ble vist. Unnskyldningen til VAR var at de ikke fant nok bevis til å omgjøre Moss sin avgjørelse om å gi straffespark.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

City sin var en vits. Eneste jeg så. Ballen treffer åpenbart ribbeina/sida til Moutinho først før den går opp i armhulen. Dette var ganske klart fra minst to av vinklene som ble vist. Unnskyldningen til VAR var at de ikke fant nok bevis til å omgjøre Moss sin avgjørelse om å gi straffespark.

Det er det dummeste noen sinne. TV er et 2 dimensjonalt medium. Hvis 1 -en- vinkel viser at det ikke er som det først fremstår så er den den vinkelen som teller. Dvs når bildet forfra gir inntrykk av at det er hands, men en annen vinkel viser at det ikke er hands så er det denne vinkelen som avgjør. Her har de altså tenkt at to vinkler viser, en viser ikke, og dermed er det hands. Da har de ikke forstått noe som helst av tv som medium. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, RP7 said:

Det er det dummeste noen sinne. TV er et 2 dimensjonalt medium. Hvis 1 -en- vinkel viser at det ikke er som det først fremstår så er den den vinkelen som teller. Dvs når bildet forfra gir inntrykk av at det er hands, men en annen vinkel viser at det ikke er hands så er det denne vinkelen som avgjør. Her har de altså tenkt at to vinkler viser, en viser ikke, og dermed er det hands. Da har de ikke forstått noe som helst av tv som medium. 

De har ikke forstått noe. Punktum. Det samme gjelder på mange måter situasjonene Dean ikke viser ut henholdsvis McArthur og Godfrey. VAR burde lett ha sett at begge to situasjonene var med intensjon. Begge spillerne har øynene festet på mann i nok millisekunder til at bildene har fanget det opp. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Simbad said:

De har ikke forstått noe. Punktum. Det samme gjelder på mange måter situasjonene Dean ikke viser ut henholdsvis McArthur og Godfrey. VAR burde lett ha sett at begge to situasjonene var med intensjon. Begge spillerne har øynene festet på mann i nok millisekunder til at bildene har fanget det opp. 

McArthur er den verste noen sinne. Han har ingen som helst mulighet til å treffe ballen.  Det er fysisk umulig. Det er et rent overfall og bare tilfeldigheter gjorde at Saka ikke fikk en alvorlig skade. Den er så dum at jeg fikk bekreftet min mistanke om at dommerne i PL ikke skjønner verken fotball eller regler selv når de får ting servert på sølvfat. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RP7 said:

McArthur er den verste noen sinne. Han har ingen som helst mulighet til å treffe ballen.  Det er fysisk umulig. Det er et rent overfall og bare tilfeldigheter gjorde at Saka ikke fikk en alvorlig skade. Den er så dum at jeg fikk bekreftet min mistanke om at dommerne i PL ikke skjønner verken fotball eller regler selv når de får ting servert på sølvfat. 

Og at Mike Dean aldri burde få lov til å dømme Arsenalkamper. Små marginer fra en langtidsskade på Saka og at Tomi kanskje måtte begynt å bruke maske. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
34 minutes ago, Ben Elfen said:

😂😂. Han og Cunte tenker likt altså 

Gutter, dere må tenke litt ut av boksen. Hvorfor kan ikke United bare ansette begge to? Benitiz kan være ansvarlig for å endre formasjon og spillere uten noen rasjonell grunn.  Cunte kan sørge for godt humør og harmoni i troppen. Sammen klarer de sikkert å få United til Championship, noe som kan høres ut som en tittel. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Tapapa said:

Gutter, dere må tenke litt ut av boksen. Hvorfor kan ikke United bare ansette begge to? Benitiz kan være ansvarlig for å endre formasjon og spillere uten noen rasjonell grunn.  Cunte kan sørge for godt humør og harmoni i troppen. Sammen klarer de sikkert å få United til Championship, noe som kan høres ut som en tittel. 

Det her er sikkert musikk i ørene til Sir Alex 🙂 

Måtte sirkuset bare fortsette i United. Der har de noen floker å ta tak i. Er litt forundret over at United dro denne tyske manageren opp av hatten. Kjenner ikke til hans tidligere meritter , men de skulle ansette en på kort sikt og han var den rette for jobben ? Sikkert mange av dere her på forumet som følger fotballen over hele europa som kan si mye om han. 

Han må gjerne få en langtidskontrakt 🙂 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hadde vi takla som Liverpool hadde vi hatt 8 mann igjen på banen. Det er snodig hvordan noen slipper unna det andre ikke gjør ja. Det er greit at lista ligger på forskjellig nivå i kamp til kamp, men den til Fabinho der burde jo vært sett på, når han har strakt ben. Kudos til at spillerne ikke blir mer oppgitte

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
2 minutes ago, Marius- said:

Leeds og Brighton; check.

Siste skjer nok ikke, tipper endel mål på en viss Normann :) 

Mulig du har rett. Vi får uansett god hjelp denne helgen. 
nå håper jeg Chelsea og Man U får panikk og kjøper mye middelmådighet til overpris 😂😂

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Mulig du har rett. Vi får uansett god hjelp denne helgen. 
nå håper jeg Chelsea og Man U får panikk og kjøper mye middelmådighet til overpris 😂😂

Chelsea har brukt 2milliarder så langt, så der er vel kassa tom snart. United… Nesten så 12 i odds på B med 3-0 handikapp på mandag er spillbart. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...