Jump to content

2012.11.10 Fulham H


Mr Chapman

Recommended Posts

Vet ikke om jeg orker mer. Dette laget mangler alt alt alt.

Vi kan ikke presse, vi kan ikke passe, vi kan ikke løpe og mest av alt vi kan ikke forsvare. Det er så dårlig at jeg aldri noen sinne har sett maken.

Vet ikke hvem som er verst så langt. Kampen er knallhard. Walcott godkjent, resten stryk. Det ser ikke en gang ut som de bryr seg. Ikke en som kjefter, ikke en som tar tak i sidemannen, ikke en som takler. Herregud Wenger for en jobb du har å gjøre. Herregud så patetisk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

 

 

Midtbanen har vært temmelig god, men hjelper fint lite når det kun er Sagna og Mertesacker som holder nivået sånn ellers. Er dessverre så labert generelt sett at jeg vet ikke hva jeg skal klage på engang. Vi scoret på to tidlige sjanser, men ellers har Podolski, Giroud og Walcott vært meget usynlige dessverre.

Er så uenig. Hvem har taklet? Hvem har løpt? Hvor er presset? Hvor er trykket? Er så ekstremt dårlig Stefan, jeg fatter ikke hvordan du kan mene at midtbanen var god. Det er spill på lavt lavt nivå.

De får Sidwell til å se god ut, men enda verre; Den ekstremt trege Hangeland ser hurtig ut og ikke en på midten har utfordret med fart.

Link to comment
Share on other sites

Meget fin start, men så er det tilbake til de sedvanlige prestasjonene igjen. Rett og slett forferdelig. Kommentatoren sier før kampen, at Wenger har sagt at Mannone har lagt inn en god søknad om å bli førstekeeper. Har ikke Wenger sett keeperne sine i aksjon denne sesongen? Coq var god i nærmere 15 minutter, og jeg hadde virkelig trodd at Wenger tok sjansen på å starte med Arshavin sentralt i dag. Fulham er et meget svakt bortelag, og spiller på en måte som bør passe Arsenals forsvar godt. Men det kan nesten se ut som Arsenals spillere er blottet for både selvtillit og ferdigheter. Det er desverre slik at jeg lurer på hva Wenger egenltig ser i enkelte av sine "fantastiske" talenter.

Link to comment
Share on other sites

Helt håpløst å begynne å trille baller bakover i laget når man leder 2-0,og bare invitere motstander inn i kampen igjen. At Wenger tillater dette her,hadde jeg stått på sidelinjen hadde jeg skreket og slått ned en eller annen om de forsatte etter jeg gav beskjed om at det der faenskapet kan dere slutte med. Wenger er totalt hjelpeløs ! Få han vekk fra laget nå.

Link to comment
Share on other sites

Er så uenig. Hvem har taklet? Hvem har løpt? Hvor er presset? Hvor er trykket? Er så ekstremt dårlig Stefan, jeg fatter ikke hvordan du kan mene at midtbanen var god. Det er spill på lavt lavt nivå

Trekløveret på midten har spilt bra, Coquelin stadig oppe i motstander og er som Schau så før kampen en mygg , Cazorla med fine tekniske involveringer og Arteta fortsetter sitt flotte spill. Venstresiden vår er desverre elendig uten Gibbs og er der motstander er best(som mot United). Spillere som Walcott og Podolski må virkelig gjøre mer.

Link to comment
Share on other sites

Det som irriterer meg mest med hele drittkampen er at begge målene vi slipper inn er labert forsvarspill og labert keeperarbeid. Hadde ikke Koscielny bommet på ballen eller Vermaelen bestemt seg for å havne bak Berbatov ville de aldri fått det første målet. Det andre målet burde Mannone ta. Headingen kommer fra ganske langt hold og er ikke knallhard. Den er heller ikke helt ved stolpen, men allikevel så når ikke Mannone frem. Til tross for et par gode kamper så syntes jeg dette er altfor svakt fra han..

Link to comment
Share on other sites

Sitter vel Wenger og duller med spillerne sine i garderoben.

 

Wenger er veik,det er mye av problemet også. For til tider viser jo laget flott spill. Men så begynner de å rote med å spille ballen bakover i laget,og roter noe helt jævlig i stedet for å la ballen gå i lengderetning fremover i banen. Dette har med organisering,spillestil og mentaliteten Wenger har gitt dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatterlig! Dette laget stinker. Nå vet vi hvordan Liverpoolsupporterne har hatt det de siste årene. Jeg sa lenge at Liverpool ikke hadde en plan. Arsenal har null plan nå. Og de har heller ikke spillere som vil noe. Europaligaplass får være målet, men for tiden er Arsenal kun PLs 8.beste lag. Everton, Fulham, Tottenham, WBA og de tre store er bedre!

Link to comment
Share on other sites

Grusomt. Fra himmel til helvete. Håper dette er siste gang Mannone vokter buret i Arsenal. Koscienly beviser det jeg har sagt hele tiden; ikke det granne bedre enn Vermaelen som også har vært dårlig. Bare Per og Sagna (igjen!) som får noenlunde godkjent. Mest skuffet er jeg over midtbanen. Som RP7 sier så virker det som de ikke bryr seg. De bare virrer rundt å smiler. De må da for helvete bli litt forbanna og krige litt mer? Ruiz har jo lekestue til tider!!!!! Podolski scorer mål men eller ellers like elendig han har vært de siste kampene.

 

Faen faen faen, vinner vi ikke dette må det vel være på tide å vurdere Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Nja, det begynte nå ikke helt håpløst, men etterhvert blir det alt for passivt. Så passivt at Berbatov upresset får regissere Fulham tilbake i kampen, og faktisk neten gå til pause med ledelse. Kollapser er blitt Wengers spesialitet. Nå er det ikke bare innsats som gjelder, en må bygge på med kvalitet også. Det skortet på begge deler i store perioder.

 

Antar Arshavin kommer inn og assisterer vinnermålet.

Link to comment
Share on other sites

Europaligaplass får være målet, men for tiden er Arsenal kun PLs 8.beste lag. Everton, Fulham, Tottenham, WBA og de tre store er bedre!

Veldig overdrevent, men mener at vi ikke fremstår som bedre enn de 4 beste. Tror vi tar Fulham i dag, Everton og WBA har begynt bra, men kommer til å dabbe av før eller siden. Everton sin bredde er altfor liten og det gjør at de ofte sliter mot midten av sesongen.(Ligger under i dag f.eks)

Link to comment
Share on other sites

Ja - hva skal man si?

 

Jeg vet det er november, men allikevel... 2-0 hjemme mot Fulham BURDE være match over. Vi burde være i stand til å kontrollere kampen ut. Dessverre blir vi passive når vi forsøker det, og da går det som det må gå.

 

Og Mannone viser hvorfor jeg helst vil ha inn Sczeszny inn så fort som mulig. Vi har rett og slett ikke råd til å ha en keeper som ikke går ut i feltet. Han kan være så god en mot en og reaksjonssterk han bare vil - med ikke-eksisterende feltarbeid er han ikke moden for PL og CL.

Link to comment
Share on other sites

Er dette virkelig alt dette laget kan for øyeblikket?

Det er nesten skremmende....

Forventer en helt annen glød og giv i 2 omg.

Her er det mange som ikke fortjener å bære den rødhvite drakta...

Link to comment
Share on other sites

Gruer meg til å være på Emirates neste helg. Dette her er det ikke verdt å kaste bort penger, hadde jeg kunne så hadde jeg kanselert å fått pengene tilbake. Det virker som det ikke er lov å spille fremover, det er på tvers, tvers, bakover, bakover helt til vi mister ballen. Det er ikke antydninger til løp eller plan overhodet. Virker som taktikken er å trille mest mulig kort å håpe på tilfeldigheter. Djizzes dette laget har virkelig blitt en skygge av seg selv. Wenger tok over en middelhavsfarer, gjorde de uslålige og sannsynligvis forlater de i dårligere forfatning enn når han kom. Bouldeffekten som så mange snakket om har jeg virkelig ikke sett noe til. Det er f... med tragisk at vi må bruke spillere som Manonne i mål. Er så målløs at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Dette lukter 6-7-8 plass. Det verste er jo at Berba og co leker med oss på slutten her...Og skal jeg sette pengene på noen her så er det Fulham...Sykt det enn høres ut...Servirkelig ikke frem til å sitte ringside neste helg, tror det kan bli stygt...første gang på utrolig lenge jeg har grua meg til en spudzkamp, og for en syk følelse å ikke glede seg til å være på Emirates...

 

Want my Arsenal back...Ser ut som det er flere en Wenger som må forsvinne for at det skal skje...

Link to comment
Share on other sites

 

Og Mannone viser hvorfor jeg helst vil ha inn Sczeszny inn så fort som mulig. Vi har rett og slett ikke råd til å ha en keeper som ikke går ut i feltet. Han kan være så god en mot en og reaksjonssterk han bare vil - med ikke-eksisterende feltarbeid er han ikke moden for PL og CL.

 

Støtter denne 110%.

Link to comment
Share on other sites

Trekløveret på midten har spilt bra, Coquelin stadig oppe i motstander og er som Schau så før kampen en mygg , Cazorla med fine tekniske involveringer og Arteta fortsetter sitt flotte spill. Venstresiden vår er desverre elendig uten Gibbs og er der motstander er best(som mot United). Spillere som Walcott og Podolski må virkelig gjøre mer.

Coq er oppe i spiller, men trekker seg unna uten å takle. Cazorla mister ekstremt mye pass og baller og er i ufarlige områder. Arteta blir satt under press og klarer ikke å vende opp i lengderetning. For meg er dette ekstremt svakt. Det er en midtbane som ikke fungerer og som ikke klarer å sette midtbanen til Fulham under press eller klarer å spille seg fri. Hjelpeløst dårlig til tider.

Som sagt; de har ikke utfordret et meget treget Fulhamforsvar på fart eller gjennombrudd en eneste gang. Det er dårlig og det er helt utrolig at Wenger lar dette skje.

Link to comment
Share on other sites

Veldig overdrevent, men mener at vi ikke fremstår som bedre enn de 4 beste. Tror vi tar Fulham i dag, Everton og WBA har begynt bra, men kommer til å dabbe av før eller siden. Everton sin bredde er altfor liten og det gjør at de ofte sliter mot midten av sesongen.(Ligger under i dag f.eks)

Nuh vel. Det som kjennetegner Everton de siste årene er en elendig start på sesongen og en meget sterk avslutning...

Link to comment
Share on other sites

Nuh vel. Det som kjennetegner Everton de siste årene er en elendig start på sesongen og en meget sterk avslutning...

Sant, men de har vel også hatt en dårlig periode på midten også om jeg ikke husker helt feil. Frykter virkelig ikke Everton i år, tror de mister Fellaini i januar i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...