Jump to content

2012.11.10 Fulham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Ramsey er svak i dag, men det er Arteta som er dagens store syndebukk. Han roter til før straffen til Fulham, og bommer på Arsenals. Nå er det 4 peng opp til 4.plassen. Kampene mot Tottenham, Everton og WBA ender fort med tap slik laget spiller nå, og da er det farvel europaliga 2013/14

Link to comment
Share on other sites

Virker som dere håper han bommer så dere kan komme med ytterligere kritikk. Drittfans.

 

Edit: Ikke rart spillerne presterer dårlig når fansen heller vil kritisere enn å støtte spillerne.

 

Støtter denne. Men var nok rettferdigheten som seiret der. Aldri i verden straffespark.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal ARTETA ta den straffen???????

 

Det der har de ganske sikkert avtaler om på forhånd. Så med mindre den som er ment å ta straffen sier den fra seg, skal han ta den. Synes jeg.

 

Hadde en dårlig følelse da han sto der - han hadde vel akkurat gjort sin dårligste Arsenal-kamp, så det var erketypisk at han kroner den med en straffebom :-(

Link to comment
Share on other sites

 

Støtter denne. Men var nok rettferdigheten som seiret der. Aldri i verden straffespark.

Gjør meg så frustrert, fra å være et optimistisk og fotballfaglig sterkt forum har det blitt til en barnehage der folk håper vi bommer og håper vi taper så de kan kritisere. Er en grunn til at det blir færre og færre innlegg fra meg her og snart blir det nok helt stopp.

Link to comment
Share on other sites

Virker som dere håper han bommer så dere kan komme med ytterligere kritikk. Drittfans.

 

Edit: Ikke rart spillerne presterer dårlig når fansen heller vil kritisere enn å støtte spillerne.

Skivebom. Hva var det som kom først? Elendige prestasjoner eller kritikken fra fansen...? Kritikken er på sin plass!

Link to comment
Share on other sites

Virker som dere håper han bommer så dere kan komme med ytterligere kritikk. Drittfans.

 

Edit: Ikke rart spillerne presterer dårlig når fansen heller vil kritisere enn å støtte spillerne.

Faktisk enig med deg. Helt latterlig av en Arsenalsupporter å håpe at ens eget lag bommer.

Var faen ikke mye forskjell på den og den vi fikk mot United.

Link to comment
Share on other sites

Vår beste og mest rutinerte spiller. Mine valg ville vært Cazorla eller Arteta og hadde Cazorla missa så hadde vi klaget over at Mikel ikke tok den.

 

Pft. Når Arteta har vært såpass svak som idag, og vært direkte skyld i at de går opp til 3-2 begriper jeg ikke hvorfor han skal prøve å gjøre det godt igjen med en straffe på overtid når det er så mye på spill. Man så jo fra starten av at han kom til å bomme. Santi eller Giroud skulle tatt den, til og med Ramsey hadde vært bedre.

Link to comment
Share on other sites

Skivebom. Hva var det som kom først? Elendige prestasjoner eller kritikken fra fansen...? Kritikken er på sin plass!

Når folk buer på spillerne før kamp, buer på Giroud sitt navn etter han scorer og folk håper vi bommer på straffe så synes jeg ikke kritikken er på sin plass.

Link to comment
Share on other sites

 

Støtter denne. Men var nok rettferdigheten som seiret der. Aldri i verden straffespark.

 

Faktisk enig - jeg hadde gått bananas om den hadde blitt dømt mot oss.

 

Og ett poeng var nok det kampen var verdt for vår del. Positive takter i angrep tross alt, men fortsatt er forsvarsspillet vårt gjennomsyret av stygge individuelle feil.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal ARTETA ta den straffen???????

 

Det var vell ganske åpenbart, hvem andre? Arteta var en sikker mann for Everton på straffespark i mange år, og det var også en eventyrlig mulighet til å revansjere straffen på andre enden.

Link to comment
Share on other sites

Gjør meg så frustrert, fra å være et optimistisk og fotballfaglig sterkt forum har det blitt til en barnehage der folk håper vi bommer og håper vi taper så de kan kritisere. Er en grunn til at det blir færre og færre innlegg fra meg her og snart blir det nok helt stopp.

Spillere som gjør det de kan, men som ikke lykkes, skal man ikke kritisere. Da skal man heller kritisere treneren for å ta ut spillere som ikke er gode nok i utgangspunktet. Det er noe helt annet med spillere som ikke gidder og som roter det til, slik som f.eks Podolski og Arteta i dag. De fortjener å høre det!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...