Jump to content

2012.11.10 Fulham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Veldig overdrevent, men mener at vi ikke fremstår som bedre enn de 4 beste. Tror vi tar Fulham i dag, Everton og WBA har begynt bra, men kommer til å dabbe av før eller siden. Everton sin bredde er altfor liten og det gjør at de ofte sliter mot midten av sesongen.(Ligger under i dag f.eks)

 

Er det noe i Arsenal som tilsier at vi skal ta oss så forbanna mye opp da? Everton har vist utrolig mye bedre spill og ikke minst plan i spillet sitt enn det vi har. Fulham viser jo i dag at de er på full høyde med oss, de tre store er lysår foran oss, spudz ser desverre også en god del bedre ut enn oss...WBA er vel vi pr dags dato jevnbyrdige med...Hvordan har det skjedd? Slik jeg ser det er det fem lag som er bedre enn oss pr nå...tre store og spudz og Everton...

Link to comment
Share on other sites

Vi mangler spillere som Chesney, Diaby, Rosicky, Gervinho og Wilshere, men mannen jeg savner mest av alt for tiden er Gibbs, venstresiden vår er håpløs uten han. Hadde ikke gjort noe å ha en Rosicky der i dag, tar alltid tak i kampene, løper, takler og skriker.

 

Aye. Gibbs er virkelig et stort savn. Gjør oss avhengige av at alt skal skje gjennom midten eller på høyre. Ellers er Rosicky også en jeg virkelig savner. Han i midten i dag med Cazorla på kant hadde gitt oss noe helt annet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...