Jump to content

Nuri Sahin


bjornage

Recommended Posts

Bare vi får en klausul om en permanent overgang etter låneoppholdet, så er dette et utrolig godt kjøp/lån! Bare det ikke er Songs erstatter, men det virker ikke sånn heller ettersom Arsenal gikk 'all in' for Sahin etter RVP dro.

 

Nyheten om at Song var ferdig i klubben kom helt likt som van Persie bekreftelsen så det er veldig vanskelig å si.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Sahin-avtalen har ventet på at Song-avtalen skulle bli ferdig så det kan godt være at han er erstatteren, men vi er i markedet til en midtbanespiller til. Vi spiller vel heller ikke med noen tradisjonell DM!?

 

Nei vi gjør ikke det, men det faktisk noe jeg mener er svakheten til Wenger. Skulle gjerne sett oss med en "Makelele" foran forsvaret.

 

PS: "Tilfeldigvis" så har M'Vila blitt kalt den nye Makelele. :P

Link to comment
Share on other sites

Kanskje en mulighet for å selge Arshavin, å sende Coquelin og Ramsey på utlån? Hva som skjer med Frimpong etter at han rister av seg skaden får Wenger bestemme.

 

Vil da fortsatt stå igjen med disse spillerne på midten: Sahin, Arteta, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Rosicky, Wilshere, Diaby, M'Vila(?).

Link to comment
Share on other sites

Syns det blir vel risky å satse på at Rosicky, Wilshere, Arteta og Diaby holder seg skadefri og kampklare hver uke. Coquelin har langt flere bruksområder enn bare midtbanen også.

 

Nuri Sahin og en ren defensiv midtbanespiller inn ville vært fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

 

Nei vi gjør ikke det, men det faktisk noe jeg mener er svakheten til Wenger. Skulle gjerne sett oss med en "Makelele" foran forsvaret.

 

PS: "Tilfeldigvis" så har M'Vila blitt kalt den nye Makelele. :P

Wilshere ble vel også hyllet som en Makalele type, mener at M'vila er en annen type spiller, men bedre holdende enn det vi har dog.

Link to comment
Share on other sites

 

Hæ? Ble Wilshere hyllet som en Makelele-type?

 

Må være en skikkelig dust som har sammenlignet han med Makelele i så fall. For de beste sammenligningene til en spiller når det gjelder Wilshere er vel gode gamle Brady utifra hva jeg har fått med meg.

 

Ellers er dette det som har blitt sagt om M'Vila ifølge Wikipedia:

 

M'Vila has earned critical acclaim for his playing style, which has led to coaches and players drawing comparisons to fellow French internationals Patrick Vieira and Claude Makélélé.

 

M'Vila's passing ability and ability to retain possession consistently has been described as "precise" and "imaginative", respectively. His manager Antonetti has declared that M'Vila "reads the game like Makélélé, has the presence of Vieira and can pass the ball like Yaya Touré".

 

Og det er ikke langt derifra. Nå holdt han ikke et like høyt nivå forrige sesong som sesongen før der igjen, men uansett er han en ytterst god spiller. Det er også på høy tid at han forsvinner fra Rennes da hans utvikling og motivasjon virker å ha stagnert/falt litt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...