Jump to content

Nuri Sahin


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Sahin kom inn på venstrebacken etter 75 minutter mot Milan i dag. Tyder på allsidighet, men kan også ha noe med at Real Madrid leda 3-1 når han kom inn. Av det lille Milan fikk testa han så virka han god en-mot-en samtidig som han virka svak i hodedueller. Spilte mest på det trygge.

 

Er han vår nye backup på venstrebacken? :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Tipper Mourinho er klar på at Sahin er ferdig i Real Madrid, vertfall i denne omgang. Granero kom inn i en sentral midtbanerolle, og jeg tenker meg at Sahin ble satt på backen kun for spilletida sin del. Prøvde å se litt rundt i går om Sahin faktisk har spilt back i Real Madrid, men fant lite. Ser ut som et engangstilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Regner med det er en nødløsning i treningskampene siden Marcelo er med i OL. Vanligvis har de Coentrao og Marcelo der, i tillegg til at Arbeloa kan gjøre en bra figur på den siden også. Tviler på Sahin har noen fremtid som venstreback i Real Madrid.

Link to comment
Share on other sites

Tipper Mourinho er klar på at Sahin er ferdig i Real Madrid, vertfall i denne omgang. Granero kom inn i en sentral midtbanerolle, og jeg tenker meg at Sahin ble satt på backen kun for spilletida sin del. Prøvde å se litt rundt i går om Sahin faktisk har spilt back i Real Madrid, men fant lite. Ser ut som et engangstilfelle.

Å velge Granero foran Sahin.. Huff.

Link to comment
Share on other sites

Nuri Sahin done deal. One year loan and option to buy.

Avtalen mellom Real Madrid og Arsenal skal ha vært klar en stund med Sahin selv har vært litt lunken og helst ville prøve å spille seg til en plass i RM. Signalene han har fått av Mourinho har vært lunkne og Sahin har vært klar på at han kun vil være interessert i å spille for en klubb som skal delta i CL. I følge min kilde (som jeg ofte refererer til her) så skal avtalen mellom alle partene ha blitt klar i dag.

Link to comment
Share on other sites

Nuri Sahin done deal. One year loan and option to buy.

Avtalen mellom Real Madrid og Arsenal skal ha vært klar en stund med Sahin selv har vært litt lunken og helst ville prøve å spille seg til en plass i RM. Signalene han har fått av Mourinho har vært lunkne og Sahin har vært klar på at han kun vil være interessert i å spille for en klubb som skal delta i CL. I følge min kilde (som jeg ofte refererer til her) så skal avtalen mellom alle partene ha blitt klar i dag.

 

Kanskje greit å linke til kilden?

 

Sahin er et kupp i så fall. Klassespiller.

Link to comment
Share on other sites

Klarer Wenger å hente Sahin på toppen av de tre andre signeringene så er det ikke noe annet enn imponerende.

 

Veldig enig, og hvis ikke disse 4 signeringene viser van Persie ambisjoner han kan være fornøyd med, så har han holdt supporterne for narr hele veien. Da er det kun pengene han går etter

Link to comment
Share on other sites

 

Veldig enig, og hvis ikke disse 4 signeringene viser van Persie ambisjoner han kan være fornøyd med, så har han holdt supporterne for narr hele veien. Da er det kun pengene han går etter

 

Får vi inn Sahin, men mister van Persie så kan jeg leve med det. Får vi attpåtil inn en backup for Szczesny og muligens en aldrende backup til Sagna så er jeg storfornøyd med sommeren på tross av at van Persie forsvinner. Hvem han forsvinner til og hvorvidt jeg er storfornøyd med det er selvfølgelig noe helt annet.

 

Er forøvrig også mye spekulasjoner angående Walcott til Liverpool igjen. Mange som tror at han er i ferd med å forsvinne..

Link to comment
Share on other sites

 

Får vi inn Sahin, men mister van Persie så kan jeg leve med det. Får vi attpåtil inn en backup for Szczesny og muligens en aldrende backup til Sagna så er jeg storfornøyd med sommeren på tross av at van Persie forsvinner. Hvem han forsvinner til og hvorvidt jeg er storfornøyd med det er selvfølgelig noe helt annet.

 

Er forøvrig også mye spekulasjoner angående Walcott til Liverpool igjen. Mange som tror at han er i ferd med å forsvinne..

Da må det i fall være lønnskravet det står på. Ser uansett ikke for meg Walcott som en spiller Rodgers ville foretrekke på kanten, men det er jo mulig han er tiltenkt en spissrolle? Når det er sagt så har jeg sett en del aviser som påstår at han er i ferd med å signere en ny en med oss i løpet av uka

Link to comment
Share on other sites

Da må det i fall være lønnskravet det står på. Ser uansett ikke for meg Walcott som en spiller Rodgers ville foretrekke på kanten, men det er jo mulig han er tiltenkt en spissrolle?

 

Håper såklart det ikke stemmer, men hadde ikke vært dumt det. Da hadde de hatt en ny Owen for å si det slik.

Link to comment
Share on other sites

 

Får vi inn Sahin, men mister van Persie så kan jeg leve med det. Får vi attpåtil inn en backup for Szczesny og muligens en aldrende backup til Sagna så er jeg storfornøyd med sommeren på tross av at van Persie forsvinner. Hvem han forsvinner til og hvorvidt jeg er storfornøyd med det er selvfølgelig noe helt annet.

 

Er forøvrig også mye spekulasjoner angående Walcott til Liverpool igjen. Mange som tror at han er i ferd med å forsvinne..

 

Nope, tror hverken Walcott eller Song går nå.

 

Nå tenker jeg 4-4-2 med Girourd og Podolski på topp. Forsvinner RvP blir kanskje 1-2 til handlet inn håper jeg.

Da er Arsenal styrket slik jeg ser det RvP or not RvP.

Link to comment
Share on other sites

 

Nope, tror hverken Walcott eller Song går nå.

 

Nå tenker jeg 4-4-2 med Girourd og Podolski på topp. Forsvinner RvP blir kanskje 1-2 til handlet inn håper jeg.

Da er Arsenal styrket slik jeg ser det RvP or not RvP.

 

4-4-2 funker ikke lenger for annet enn et par oppgjør. Og vi kommer heller ikke til å legge om formasjonen mtp. at vi har hentet inn Cazorla og muligens også Sahin. Samtidig så er trolig Podolski og Giroud hentet inn for å sørge for at vi har god dekning på topp. Skal vi spille 4-4-2 så trenger vi minst 4 spisser som holder et forholdsvis høyt nivå. I så fall måtte Walcott få sjansen på topp mens Cazorla spilte på kant sammen med Gervinho og Chamberlain, men da vil vi få et problem på midten med spillere som Song, Arteta, Wilshere, Sahin, Diaby, Rosicky, Ramsey, Coquelin osv.

 

Suarez er jo en ypperlig makker i så måte. Kunne blitt et spisspar det lukter svidd av

 

Tror det hadde vært helt latterlig farlig. Særlig hvis Walcott kommer i scoringsform. Tror Suarez kommer til å være forrykende denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

@StafanB

4-4-2 funker ikke lenger for annet enn et par oppgjør. Og vi kommer heller ikke til å legge om formasjonen mtp. at vi har hentet inn Cazorla og muligens også Sahin. Samtidig så er trolig Podolski og Giroud hentet inn for å sørge for at vi har god dekning på topp. Skal vi spille 4-4-2 så trenger vi minst 4 spisser som holder et forholdsvis høyt nivå. I så fall måtte Walcott få sjansen på topp mens Cazorla spilte på kant sammen med Gervinho og Chamberlain, men da vil vi få et problem på midten med spillere som Song, Arteta, Wilshere, Sahin, Diaby, Rosicky, Ramsey, Coquelin osv.

 

4-4-2 kan helt klart fungere som et forholdsvis fast "formasjon", noe annet er merkelig. Det er hva man gjør ut av de ulike rollene/posisjonene (offensivt, defensivt), og hvordan man løser styrkene med de ulike formasjonene. 4-4-2 kan like godt fungere, som 4-3-3, 4-5-1, eller 4-6-0 for den saks skyld. Alle formasjoner har ulike styrker i grunnmuren, men det hjelper lite om ikke det blir utnyttet på best mulig måte.

 

Salg av Ramsay, Diaby, og Rosicky; så har man et helt annet grunnlag på den sentrale midtbaneleddet.

Link to comment
Share on other sites

Da må det i fall være lønnskravet det står på. Ser uansett ikke for meg Walcott som en spiller Rodgers ville foretrekke på kanten, men det er jo mulig han er tiltenkt en spissrolle? Når det er sagt så har jeg sett en del aviser som påstår at han er i ferd med å signere en ny en med oss i løpet av uka

Walcott og Scott Sinclair er relativt like i spillestilen da.. Walcott er derimot veldig ulik spissene til Swansea. Mener uansett at Walcott må beholdes.

Link to comment
Share on other sites

Sahin har etter alt og dømme valgt Liverpool, og vil bli annonsert i kveld eller i morgen i følge mange, deriblant The Times. Skuffende, men syns ikke dette er den mest kritiske overgangen - og som sagt er jeg skeptisk til en ren låneavtale. Dersom det er lån med opsjon på kjøp begynner jeg å lure på hvor reell vår interesse har vært.

 

https://twitter.com/OliverKayTimes/statuses/235767469212565504

Link to comment
Share on other sites

Sahin har etter alt og dømme valgt Liverpool, og vil bli annonsert i kveld eller i morgen i følge mange, deriblant The Times. Skuffende, men syns ikke dette er den mest kritiske overgangen - og som sagt er jeg skeptisk til en ren låneavtale. Dersom det er lån med opsjon på kjøp begynner jeg å lure på hvor reell vår interesse har vært.

 

https://twitter.com/...767469212565504

Merkelig at Liverpool kjøper Allen til 15 millioner pund OG låner Sahin, er jo to helt like spillertyper. Noe sier meg at bomsigneringene ikke forsvant med Comolli og Dalglish..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...