Jump to content

Nuri Sahin


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Det skal visstnok være så lett å kjøpe inn nye spillere som styrker laget. Flere her på forumet med Stefan i spissen mener tydeligvis at Wenger har mistet teften. Jeg tenkte jeg skulle se hva han har skrevet om å kjøpe inn spillere og starter med Sahin som jo viste seg å være en komplett flopp. Jeg legger ved en kommentar av Sir J også, han hører jo også til Wenger out gruppen.

 

Klassespiller denne Sahin. Håper dette stemmer (og at vi har en option to buy) og at Ramsey forsvinner ut på lån samtidig.

Sahin på det nivået han spilte for Dortmund så er han bedre enn Arteta. Med klar margin. Bedre enn Wilshere også, men ikke det offensive talentet som Wilshere er/var/kan være. Ei heller like dynamisk, men rett og slett en fabelaktig midtbanespiller.

At han ikke klarte å etablere seg i Real Madrid er ikke så veldig rart mtp. at han var skadet så og si hele sesongen og ble først spilleklar på tampen av sesongen når Real Madrid kjempet med nebb og klør for å holde Barcelona unna. Da fikk heller spillere som ikke var megarustne spilletid fremfor Sahin.

Sahin og Cazorla inn for oss ville vært himmelsk. Drømmekjøp begge to, men Sahin for meg er den største av disse to mtp. hvor godt jeg kjenner de respektive spillerene.

Håper han ender opp hos oss med opsjon på kjøp. Hadde vært et bemerkelsesverdig kjøp av Wenger. Meget kløktig..

Link to comment
Share on other sites

Arsenal continue haggling over Nuri Sahin loan arrangement

Får se hvordan det ender. Håper virkelig han ender hos oss.

Kanskje greit å linke til kilden?

Sahin er et kupp i så fall. Klassespiller.

Får vi inn Sahin, men mister van Persie så kan jeg leve med det. Får vi attpåtil inn en backup for Szczesny og muligens en aldrende backup til Sagna så er jeg storfornøyd med sommeren på tross av at van Persie forsvinner. Hvem han forsvinner til og hvorvidt jeg er storfornøyd med det er selvfølgelig noe helt annet.

Er forøvrig også mye spekulasjoner angående Walcott til Liverpool igjen. Mange som tror at han er i ferd med å forsvinne..

Link to comment
Share on other sites

Sahin og Allen på midten er hvertfall ballsikkert som fy. Mangler bare en skikkelig kantspiller nå så begynner de å bli farlige. Særlig hvis Suarez begynner å score.

Nettopp. Personlig anser jeg han som en bedre spiller enn Arteta også blant annet.

Go on mr. Dick! Sørg for at Sahin blir Arsenal spiller i år!

YoungGunsBlog

Sahin deal will be a season-long loan. Arsenal will have first option to buy if Madrid opt to sell. Club also want a natural DM.

C'mon M'Vila!

De skal ikke beskyttes, ikke i det hele tatt. Det er kun en ting som gjelder, og det er å skape et så godt lag som mulig. Der er enkeltspillere som det går 50 av på dusinet (Wilshere sansynlig unntak) uvesentlig, og hvis det medfører riktighet at en buy out option på £14M for Sahin er avvist av Wenger/Gazidis, så bør begge sendes på mentalsykehus!! Basta.

Edit: det var voldsomt til lønn da.

Link to comment
Share on other sites

Det skal visstnok være så lett å kjøpe inn nye spillere som styrker laget. Flere her på forumet med Stefan i spissen mener tydeligvis at Wenger har mistet teften. Jeg tenkte jeg skulle se hva han har skrevet om å kjøpe inn spillere og starter med Sahin som jo viste seg å være en komplett flopp. Jeg legger ved en kommentar av Sir J også, han hører jo også til Wenger out gruppen.

 

Hehe. Artig!

 

Når det er sagt. Noe av det fine med å være supporter, og ikke manager, er jo nettopp at man ikke trenger å stå til ansvar for noe som helst. En kan anbefale kjøp av 100 mann i året - og hyle ut sitt "Hva var det jeg sa?!" når 2-3 av dem viser seg å bli virkelig gode. Resten kan man late som man aldri nevnte.

Link to comment
Share on other sites

Det skal visstnok være så lett å kjøpe inn nye spillere som styrker laget. Flere her på forumet med Stefan i spissen mener tydeligvis at Wenger har mistet teften. Jeg tenkte jeg skulle se hva han har skrevet om å kjøpe inn spillere og starter med Sahin som jo viste seg å være en komplett flopp. Jeg legger ved en kommentar av Sir J også, han hører jo også til Wenger out gruppen.

 

Sahin kom på lån etter å ha vært langtidsskadet i Real Madrid til Liverpool. Et lag i fritt fall som ble tatt over av en ung og ikke en fullt så erfaringsrik Brendan Rodgers. En mann som har prøvd å få igang en helt ny spillestil i Liverpool laget, men som generelt sett mangler kvalitet overalt i laget.

 

Så Sahin kommer inn helt ut av form meget sent i overgangsvinduet til et lag hvor manageren er ny. Spillerene er middelmådig og fansen har urealistiske krav. På toppen av kransekaka så skal han lære seg et nytt språk og spillestil. Tilpasse seg et nytt klima, finne seg et hjem og tilvenne seg både lagkamerater og ny liga. Alt dette på 3-4 måneder..

 

Vel vel. Hvis man skal dømme spillerene på det kriteriet så er jeg redd for at mange andre ville feilet også. Sahin er en meget god spiller, men han floppet i Liverpool og jeg var den første til å innrømme at jeg tok feil, men allikevel så har du tydeligvis ingenting annet å bidra med enn å saumfare en tråd for å finne dritt. Well job done.

Link to comment
Share on other sites

...men allikevel så har du tydeligvis ingenting annet å bidra med enn å saumfare en tråd for å finne dritt. Well job done.

 

Finne dritt? Jeg har da bare sitert deg og hvis du mener det er dritt så bør du kanskje tenke deg litt om før du skriver.

Link to comment
Share on other sites

 

Finne dritt? Jeg har da bare sitert deg og hvis du mener det er dritt så bør du kanskje tenke deg litt om før du skriver.

 

Smilte faktisk av denne, men ærlig talt Tapapa: Du bruker virkelig mye tid på å gå tilbake i tid for å finne innlegg kun for å bevisst provosere. Begynner å bli temmelig mange tilfeller av det nå.

Link to comment
Share on other sites

 

Smilte faktisk av denne, men ærlig talt Tapapa: Du bruker virkelig mye tid på å gå tilbake i tid for å finne innlegg kun for å bevisst provosere. Begynner å bli temmelig mange tilfeller av det nå.

 

Kjære Stefan, jeg skriver ikke for å bevisst provosere. Men det stemmer at jeg har vært provosert av dine og mange andres, blant annet Sir J, sine innlegg i lang tid. Og jeg syns jeg har holdt jævlig mye kjeft.

 

Når tiåringen hjemme skal sutre, så har han en lang trall han skal gjennom før han kommer til poenget, altså det han faktisk skal sutre over. Det han faktisk klager over kan være helt reelt det, men han skal innom en lang regle som jeg kan mer eller mindre utenatt. Slik syns jeg det er med deg også. Du har dine meninger og det er helt topp det, selvom jeg nesten alltid er uenig med deg. Men hvorfor i granskauen skal du ha disse sutretiradene først?

 

I tillegg er du flink til å nevne når noe går som du tidligere har antydet, og det er greit det. Selvskryt skal man ta på alvor, for det kommer fra hjertet. Er det da så urimelig at noen nevner eksemplene på når du tar feil?

Link to comment
Share on other sites

 

Kjære Stefan, jeg skriver ikke for å bevisst provosere. Men det stemmer at jeg har vært provosert av dine og mange andres, blant annet Sir J, sine innlegg i lang tid. Og jeg syns jeg har holdt jævlig mye kjeft.

 

Når tiåringen hjemme skal sutre, så har han en lang trall han skal gjennom før han kommer til poenget, altså det han faktisk skal sutre over. Det han faktisk klager over kan være helt reelt det, men han skal innom en lang regle som jeg kan mer eller mindre utenatt. Slik syns jeg det er med deg også. Du har dine meninger og det er helt topp det, selvom jeg nesten alltid er uenig med deg. Men hvorfor i granskauen skal du ha disse sutretiradene først?

 

I tillegg er du flink til å nevne når noe går som du tidligere har antydet, og det er greit det. Selvskryt skal man ta på alvor, for det kommer fra hjertet. Er det da så urimelig at noen nevner eksemplene på når du tar feil?

 

Og det er temmelig mange ganger jeg blir veldig provosert av dine innlegg også, men jeg går ikke bevisst inn for å grave opp noe flere måneder i etterkant, men der er jeg vel annerledes enn deg?

 

Hvorfor skal man ikke ha disse "sutretriadene" i forkant for å understreke og underbygge selve poenget? Ditto det samme går for alle disse tåpene med sine optmistiske triader også. De underbygger de positive og optmistiske meningene sine med en triade av positivt kliss, men jeg sutrer ikke over det faktum av de gjør det, men allikevel så klarer du å sutre over sutringen min?

 

Og sist, men ikke minst. Jeg er nærmest ALLTID først ute med å innrømme feil eller beklage for feilaktig kritikk, men det er du tydeligvis blind for da du kun er ute etter å skape kvalme.

 

Husker forøvrig godt Chamberlain tråden hvor jeg sa at kjøpet av Chamberlain var skuffende mtp. at det var andre områder vi kunne brukt £12-15M på fremfor et ungt talent som ikke ville bidra til så veldig mye på mange år. Det gikk ikke mange kampene før du var inne på tråden der og dro opp det innlegget for å "peke og le" over hvor mye jeg hadde driti på draget. Vel i etterkant så har vel ikke akkurat poenget mitt blitt noe dårligere angående Chamberlain da han ikke akkurat har bidratt med særlig mye.

 

Uansett: Koselig at du bruker såpass mye tid på å konsentere deg på meg. All publisitet er god publisitet.

Link to comment
Share on other sites

Og sist, men ikke minst. Jeg er nærmest ALLTID først ute med å innrømme feil eller beklage for feilaktig kritikk, men det er du tydeligvis blind for da du kun er ute etter å skape kvalme.

 

Å hente fram gamle innlegg er ikke å lage kvalme.

 

 

Uansett: Koselig at du bruker såpass mye tid på å konsentere deg på meg. All publisitet er god publisitet.

 

Så fint. Hvis det er så koselig så kanskje du skulle slutte med å påstå at jeg lager kvalme?

Link to comment
Share on other sites

Fin måte å hoppe over poengene mine på.

 

PS: Var det ikke du som mente at Chamakh var bedre enn Lewandowski forøvrig? :)

 

Mulig, jeg husker ikke. Du må gjerne gå tilbake til mine gamle innlegg så se om du finner at jeg har skrevet det. Det er helt uproblematisk for meg. Det som stemmer er at jeg aldri har blitt imponert over det Lewandowski har prestert, men så har jeg bare sett han spille noen få ganger.

 

Det stemmer også at jeg mener Chamakh er en bedre spiller enn det han får kred for her på forumet. Han hadde en meget god start på sin Arsenalkarriere og når van Persie kom tilbake og presterte etter mitt syn bedre Bergkamp og Henry noensinne gjorde for oss, så var det rett og rimelig at han ikke fikk stort med spilletid. Noe som har gått utover formen og selvitilliten hans. Jeg ønsker han lykke til i WHU, et lag som spiller mer på Chamacks styrker enn hva vi gjør. Jeg håper han får vist fram hvilken dyktig fotballspiller han er.

Link to comment
Share on other sites

Redigerte innlegget mitt fordi jeg innså hvor tåpelig en slik diskusjon er og hvor smålig det er å gå tilbake i gamle poster for å dra de opp og skape en reaksjon, men du var nok litt for rask for meg der gitt.

 

Trenger ikke å gå tilbake i innleggene dine for å finne innlegg (ene) om Lewandowski da jeg husker det rimelig godt. Når det kommer til Chamakh så er han ikke så ille som folk skal ha det til, men han er som Giroud: God, men ikke god nok. Lewandowski har et 5-6 gir, mens Chamakh og Giroud dessverre har 4 gir som det høyeste.

 

Unnskyld meg. Men er ikke dette igrunnen en "Nuri Sahin" tråd?

 

Det er det. Bare å beklage for off-topicen.

Link to comment
Share on other sites

 

Sahin kom på lån etter å ha vært langtidsskadet i Real Madrid til Liverpool. Et lag i fritt fall som ble tatt over av en ung og ikke en fullt så erfaringsrik Brendan Rodgers. En mann som har prøvd å få igang en helt ny spillestil i Liverpool laget, men som generelt sett mangler kvalitet overalt i laget.

 

Så Sahin kommer inn helt ut av form meget sent i overgangsvinduet til et lag hvor manageren er ny. Spillerene er middelmådig og fansen har urealistiske krav. På toppen av kransekaka så skal han lære seg et nytt språk og spillestil. Tilpasse seg et nytt klima, finne seg et hjem og tilvenne seg både lagkamerater og ny liga. Alt dette på 3-4 måneder..

 

Vel vel. Hvis man skal dømme spillerene på det kriteriet så er jeg redd for at mange andre ville feilet også. Sahin er en meget god spiller, men han floppet i Liverpool og jeg var den første til å innrømme at jeg tok feil, men allikevel så har du tydeligvis ingenting annet å bidra med enn å saumfare en tråd for å finne dritt. Well job done.

Det kan jo faktisk tenkes at Wenger forutså noen av disse faktorene du nevner her. Real var ikke villig til å selge og det var vanskelig å få en kjøpsklausul. Med alle de problemene han har/har hatt så tipper jeg at Wenger ikke så verdien i å ha Sahin i laget i ett år. Jeg ville gjerne ha han inn, la det være sagt, men jeg er veldig glad for at Wenger styrte unna. +1 til Wenger

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo faktisk tenkes at Wenger forutså noen av disse faktorene du nevner her. Real var ikke villig til å selge og det var vanskelig å få en kjøpsklausul. Med alle de problemene han har/har hatt så tipper jeg at Wenger ikke så verdien i å ha Sahin i laget i ett år. Jeg ville gjerne ha han inn, la det være sagt, men jeg er veldig glad for at Wenger styrte unna. +1 til Wenger

 

Gedigen flopp i Liverpool. Hvorvidt han hadde prestert på sitt vanlige nivå i Arsenal kan man ikke si, men det var nok en "bullet dodged" der ja. Mon tro hva som venter på han i fremtiden. I Dortmund var han klasse. I Real Madrid har han vært skadet og i Liverpool gikk det kolossalt dårlig.

 

Håper egentlig at han går tilbake til Dortmund. Liker det laget der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...