Jump to content

Nuri Sahin


bjornage

Recommended Posts

Sahin og Allen på midten er hvertfall ballsikkert som fy. Mangler bare en skikkelig kantspiller nå så begynner de å bli farlige. Særlig hvis Suarez begynner å score.

Antar at Rodgers fortsetter med 4-1-2-2-1 formasjonen han brukte i Swansea, prøvd og prøvd men kommer ikke opp med noen måte jeg får inn Gerrard, Sahin, Allen og Leiva(klassespiller) i den oppstillingen uten å misbruke noen av dem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Antar at Rodgers fortsetter med 4-1-2-2-1 formasjonen han brukte i Swansea, prøvd og prøvd men kommer ikke opp med noen måte jeg får inn Gerrard, Sahin, Allen og Leiva(klassespiller) i den oppstillingen uten å misbruke noen av dem.

 

Nei si det. Ville heller kjørt 4-1-3-2 i så fall.

Reina

Johnson/Kelly - Skrtel - Agger - Enrique

Lucas

Allen - Gerrard - Sahin

Suarez - Borini

Link to comment
Share on other sites

 

Nei si det. Ville heller kjørt 4-1-3-2 i så fall.

Reina

Johnson/Kelly - Skrtel - Agger - Enrique

Lucas

Allen - Gerrard - Sahin

Suarez - Borini

 

Nemlig, jeg er helt enig, men i såfall er det rart at spillere som Downing fremdeles er i klubben. Pool er et av lagene som er mest spennende å se når PL åpner igjen, selvfølgelig langt unna like spennende som vårt lag, men dog,

Link to comment
Share on other sites

Downing kan vel forsåvidt være en grei spiller å kaste innpå hvis Borini ikke helt har dagen?

 

Faen ass. Kjenner jeg blir skikkelig irritert her nå. Særlig mtp. at Wilshere ikke virker å være nærme i det hele tatt..

Link to comment
Share on other sites

Han er god nok til å spille mye hvor enn han kommer(Unntatt RM eller Barca), bare uheldig som har Xabi foran seg i køen.

 

Nettopp. Personlig anser jeg han som en bedre spiller enn Arteta også blant annet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper for Wengers skyld at stillheten fra klubben i RvP saken betyr at man jobber knallhardt for en erstatter. Llorente?

 

Tviler sterkt på at Llorente kommer kjære Orakel. Podolski/Giroud er nok de to som erstatter van Persie og roterer litt på topp (samt at Podolski spiller på kant). Chamakh blir ikke solgt, men fortsetter i klubben som backup.. (huff..).

 

Håper vi henter inn Sahin på lån pluss M'Vila hvis Song forsvinner.

 

Da er vi hvertfall forsterket.

 

Edit: Skulle gjerne sett Berbatov inn som backup på spissplass istedet for Chamakh, men bulgareren sitter vel på for høy lønning for oss kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Tror nok heller at det har vært Liverpool som har prøvet å kapre vår avtale. Tipper at vi står hardt på at vi har vært enige med RM og ikke går med på at de inngår avtale med noen andre. Mourinho er jo en drittsekk så spørs hva som skjer. Angående spissplassen så tror jeg også at Giroud/Podolski er erstatterne for RVP og Bendtner, men at vi må erstatte dersom vi også kvitter også Park og/eller Chamakh. Hadde vært kjekt med en avklaring vedrørende Walcott også. Han har det jo vært helt stille om i flere uker nå!

Link to comment
Share on other sites

Mike Jefferies ‏@mikejefferiesL4

Sorry to be the bearer of bad news but Sahin wants to join AFC. Has given them til Monday to make a deal or he'll join LFC. We're 2nd choice

https://twitter.com/mikejefferiesL4

 

Dette er altså en forfatter, filmprodusent og tidligere potensiell eier av Liverpool som mener han vet hva som foregår i Sahin-sagaen. Helt frem til i ettermiddag mente han at Sahin var 100% klar for LFC. Da gjenstår det å se hva som skjer...

Link to comment
Share on other sites

AFCAMDEN

We've agreed a good price for Song, around £15-20m (Believe closer to £20m). Announcement soon. "Nuri Sahin is close" #AFC

 

AFCAMDEN

Arsenal have been working on Sahin ever since Van Persie got confirmed to #MUFC. I don't *think* (keyword think) he's a replacement for Song

 

Får håpe at det han "tror" stemmer stemmer. Hadde vært helt rått om vi fikk inn Sahin + en DM.

Link to comment
Share on other sites

Sahin er ikke født bak en låvedør når det kommer til det defensive arbeidet, men jeg er enig. Vil helst ha en stor sterk DM på midten. Mot enkelte lag derimot så kan en trio av Arteta, Sahin og Cazorla fungere. Er uansett greit med masse gode alternativer å velge fra utifra hvilken motstander man møter.

Link to comment
Share on other sites

Darren ‏@DarrenArsenal1

Agreement with Sahin & AFC was on friday,delay was agent was at RM all day friday to close deal and work out financials owed to him by RM.

 

Was told loan fee, 1 season, with clause to make permanent. But just don't know

 

I did say agreement with player was done, agreement with RM had continued over weekend. I do like most expect it to be done

 

Høres lovende ut dette. Håper det stemmer.

Link to comment
Share on other sites

Bare vi får en klausul om en permanent overgang etter låneoppholdet, så er dette et utrolig godt kjøp/lån! Bare det ikke er Songs erstatter, men det virker ikke sånn heller ettersom Arsenal gikk 'all in' for Sahin etter RVP dro.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...