Jump to content

Nuri Sahin


bjornage

Recommended Posts

Kommer de tre inn er jeg helt sikker på at Wenger og Gazidis har blitt kidnappet og en eller annen supporter sitter på kontoret på Emirates og driver innkjøpene i formstøpte masker med alle rynker og grå hår.

 

Haha, kunne ikke sagt det bedre selv:P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Llorente er vel i samme situasjon som S**tface (RVP). Ett år igjen på kontrakten og ønsker ikke å signere ny.

Likevel tror jeg prisen blir over det Wenger ønsker å betale, men hadde vært veldig bra å fått han inn.

 

Men førstepri er vel å få på plass Sahin og/eller M'Vila. "DM-posisjon" er vel der det trykker mest. Kommer begge vil det bli knallhard konkurranse om plassene noe som trengs.

Jeg mener også vi kanskje trenger èn person til i forsvar. Skadene vil komme der igjen...trust me.

 

Og det er definitivt på tide å bli kvitt Squillaci, Park, Bendtner og kanskje også Arshavin. Samt få lånt ut de som neppe får noe særlig spilletid denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Meldes fra Canal + at en trio bestående av Llorente, M'Vila og Sahin kommer inn portene. Har blitt lært at når noe er for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det. Er dog håpefull.

 

Det hadde betydd at vi må bruke mer enn vi har solgt for og DET ville vært skandale !

Link to comment
Share on other sites

 

Det hadde betydd at vi må bruke mer enn vi har solgt for og DET ville vært skandale !

Det skulle jammen tatt seg ut! Veldig ulikt Arsenal om det skulle være tilfelle, men alle "regler" er til for å brytes.

Tviler sterkt på at alle tre kommer, men to av dem hadde gitt sesongen smak av noe veldig godt.

Link to comment
Share on other sites

LIorente kommer ikke! Det blir rett og slett bare for dumt i forhold til alle spissene vi har i klubben. Jeg synes faktisk også det ser for mye ut med to nye midtbanespillere. Da må Wenger kvitte seg med noe til. Derimot, - jeg kan se Sahin komme. Taklingssterk og teknisk svært god. Her får Wenger en midtbanespiller til som kan få fart på pasningsspillet. Sahin og Arteta skulle jo gå godt sammen? Så får Wilshere litt tid på seg til å komme i kampform:-)

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa.. Bendtner, Chamakh og Park ut - da skulle vel behovet for Llorente være der?

Snakk om oppgradering om det skulle skje. Tviler sterkt allikevel da Wenger nylig uttalte at han ser på Podolski som en midtspiss. Med Giroud bak ser ikke klubben nytten av en spiss til er jeg redd.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det kommer inn spiss inn (sett at Bendtner og Chamakh drar) tror jeg det vil bli en relativt billig variant. Wenger vil alltid ha fire spisser tilgjengelig, men det avhenger også av de vi har i stallen fra før. Kevin Mirallas har nylig signert for Everton, men mener han avviste Arsenal og andre store klubber fordi han ville spille fast førstelagsfotball. Tror det er den linja en evt. ny spiss vil ligge på.

 

Kan ikke se for meg at Llorente er en aktuell mann for oss.

Link to comment
Share on other sites

O_O Ikke fortell det til styret, de kommer til å bli lei seg..

 

Tror vi er nødt til å få inn noen virkelige positive nyheter i løpet av kort tid nå, slik at RP7 kan få tilbake optimismen :)

Link to comment
Share on other sites

 

Tror vi er nødt til å få inn noen virkelige positive nyheter i løpet av kort tid nå, slik at RP7 kan få tilbake optimismen :)

Med min gullfiskhukommelse så er det allerede bedring å spore Kim. Når vi har passert midten av mai så stiger optimismen helt til neste salg.. :D

Link to comment
Share on other sites

Litt pinlig å møte første dagen på Colney med samme klokka og ring som denne karen...

 

xO6pP.png

 

(og samme kropp... :D )

 

Det er jo da den standarde "nysigneringsklokke" og ring har jo alle som er gift. Dette må være sant.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...