Jump to content

Pre-season 2012


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Dette er jo bare en bagatell. Hvis de får noen ekstra uker på å tilvenne seg London og fotball og dermed prestere bedre på banen, mener jeg at troppen er god nok fra før av til å vinne mot Sunderland og at de skal få lov til dette. Kanskje RvP spiller?

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo bare en bagatell. Hvis de får noen ekstra uker på å tilvenne seg London og fotball og dermed prestere bedre på banen, mener jeg at troppen er god nok fra før av til å vinne mot Sunderland og at de skal få lov til dette. Kanskje RvP spiller?

Finnes det noen bedre måte å tilvenne seg PL på enn å spille mot Sunderland og Stoke? Det er jo rene grunnkurset spør du meg :)

Link to comment
Share on other sites

Finnes det noen bedre måte å tilvenne seg PL på enn å spille mot Sunderland og Stoke? Det er jo rene grunnkurset spør du meg :)

 

he he, good point. Samtidig kan jo et "uforberedt" møte med spillere som Shawcross sette hele karrieren på spill...

Link to comment
Share on other sites

 

he he, good point. Samtidig kan jo et "uforberedt" møte med spillere som Shawcross sette hele karrieren på spill...

Er vel umulig å forberede noen på 90kg landsbyidiot med knotten først. Da må vi i fall sende gutta på pre-season i Irak :)

Link to comment
Share on other sites

Vil jo selvfølgelig se de i aksjon, men prøvde å se saken fra et annet perspektiv. Stoke er ikke akkurat Wengers favorittlag og han vil nok nødig få en skade på de i den kampen. Tiden vil vise hva han gjør. Wenger knows ;)

Link to comment
Share on other sites

Serge Gnabry er ihvertfall med til treningsleiren i Tyskland, etter å ha postet bilde av seg selv med Poldi på flyet. Da blir han sikkert å se i aksjon mot Köln, spennende dette!

Veldig lite info fra AFC rundt turen til Køln så det er bra noen kan bidra med litt.

 

Og hvem er Daniel Waller?????

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3431565.ece

Link to comment
Share on other sites

Waller har stått på nettavisen sin oversikt ganske lenge nå. Ingen som vet hvem han er så er nok kun en feil hos dem.

Tilbake til topic; Blir spennende å se lagoppstilling mot FC Köln til søndag da jeg tror den vil være veldig lik den vi starter med mot Sunderland. Ser ikke bort fra at vi starter med Giroud, Podolski og Cazorla på benken i begge kamper, men håper minimum en av den starter. Håper også at Serge Gnabry får et innhopp mot Köln siden jeg ikke har sett han i aksjon tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Klart for siste kamp før seriestart og forhåpentligvis får vi se litt av hva våre 3 nye spillere kan bidra med. Men jeg tror faktisk at ingen av dem starter. Jeg tror Wenger ønsker å starte med samme 11'er som han har planer om å bruke neste lørdag mot Sunderland.

 

Jeg tror vi starter slik:

WS

Jenkinson - Kocielny - Vermaelen - Gibbs

Song - Arteta

Walcott - Diaby - Gervinho

RVP

 

Men jeg håper vi starter slik:

WS

Coquelin - Kocielny - Vermaelen - Gibbs

Song - Arteta

Gervinho - Cazorla - Podolski

RVP

 

Basert på at Wenger tidligere har uttalt at de nye spillerne ikke er helt klare til ligastart. Uansett om verken Cazorla, Podolski eller Giroud starter eller ikke i dag så håper jeg at de i hvertfall får 45 min hver. Regner med at RVP og Giroud spiller 45 min hver på topp, men det hadde vært interessant om vi kunne spille med 2 spisser i 45 min for å teste ut den formasjonen!

Ellers så er jeg egentlig mest spent på å se om Bould har fått noe dreis på defensiv organisering og da mener jeg hele laget. Uttalelsene til Vermaelen i går var i hvert fall lovende og jeg må si at jeg liker veldig godt at Bould ikke bare fokuserer på de 4 bak, men hele laget og jeg er helt enig i at det største problemet har vært manglende defensivt fokus og jobbing fra midtbanen og de lengre frem på banen. Da blir ofte de 4 bak seende svake og uorganiserte ut!

Link to comment
Share on other sites

ra8xn.jpg

 

Lagoppstillingene. Vi bytter hele laget i andre omgang, og RVP er tilstede. Jeg får bare sett første omgang, men får heldigvis med meg Cazorla, Giroud og Podolski!

Får du sett kampen LIVE på Arsenal Player?? Jeg kjøpte dagspass for å få med meg kampen, men når jeg trykker på "Watch live" får jeg bare opp diverse høydepunkt!!!

 

Edit: Kampstart er kanskje 17.00 norsk tid? Trodde det var 16.00 norsk tid jeg...

Link to comment
Share on other sites

Får du sett kampen LIVE på Arsenal Player?? Jeg kjøpte dagspass for å få med meg kampen, men når jeg trykker på "Watch live" får jeg bare opp diverse høydepunkt!!!

 

Edit: Kampstart er kanskje 17.00 norsk tid? Trodde det var 16.00 norsk tid jeg...

Jeg ser sendinga nå.Kampen starter om 7 min

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...