Jump to content

Pre-season 2012


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

God debut av Podolski, ble buet ut av noen når han tok en corner, men de fleste var nok glade for å se han spille enda en kamp i Cologne. Om VP ikke kommer inn nå så tror jeg han er solgt, noe som ikke er meg i mot, vil heller se Gnabry enn Van Persie for øyeblikket..

Edit: Der kom han på

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Report ‏@ArsenalReport

“@agent_153: RVP to MUFC deal will break across the media at some point today. It WILL happen! I only tweet when I'm certain” - #ITKWATCH

 

Noen som har erfaring med han her?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Report ‏@ArsenalReport

“@agent_153: RVP to MUFC deal will break across the media at some point today. It WILL happen! I only tweet when I'm certain” - #ITKWATCH

 

Noen som har erfaring med han her?

 

Som sagt i RvP tråden så sa han at han var 100% sikker på at van Persie ikke kom til å spille i dag. Altså er han ikke troverdig i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Report ‏@ArsenalReport

“@agent_153: RVP to MUFC deal will break across the media at some point today. It WILL happen! I only tweet when I'm certain” - #ITKWATCH

 

Noen som har erfaring med han her?

Han har vel vært noenlunde presis før? Vanskelig å holde følge i twittergalskapen, en overgang til United ligger i kortene mtp at de såvidt tapte ligagullet og bare har handlet Kagawa og Powell, samtidig som Berbatov er på vei ut og Welbeck er vaksinert mot å treffe nettmaskene. Men det at han faktisk får kapteinsbindet her nå i kveld gjør at jeg ikke tror han vil gå i kveld i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...