Jump to content

Pre-season 2012


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Som sagt så er Giroud mannen å satse på på topp hvis van Persie blir borte. Veldig skummel mann å ha på topp for motstanderne for å si det mildt.

 

Ellers er det artig å se hvor mye bedre vi er på cornere når Cazorla tar de!

 

Edit: Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Mannone får noe spilletid annet enn for å vise seg frem. For en horribel keeper han er.

Link to comment
Share on other sites

Cazorla og Giroud har vært gode, og alle spillerne virker å være klare til seriestart. Har jo ikke sett stort til Podolski, men når han dukker opp så viser han jo hvor farlig han er foran mål. Giroud veldig nær flere ganger, gode bevegelser og veldig involvert i spillet. Cazorla viser klasse, veldig godt blikk for spillet og nydelige pasninger hele tiden.

 

Dette ser lovende ut fram mot seriestart neste helg og det blir en utfordring for Wenger å ta ut laget :)

Link to comment
Share on other sites

Nydelig avslutning på 3. målet. Hvor mange ganger har vi ikke sett vP eller Arshavin blåse den type skudd over?

Podolski imponerte.

Carzola veldig god. Minner ekstremt om Cesc. Giroud et stort spørsmålstegn; virker tung og treg (selv mot spillere i 2. bondesliga) samt svake avslutninger. Han tapte dueller og han klarte ikke å dominere forsvarerne. Pluss for å komme seg til sjanser og enkelte gode bevegelser i link up spillet.

Vermaelen ruser og selger seg, han må snart temmes. Tror han taper kampen mot Koscielny når det gjelder å spille sammen Mertesacker.

Walcott , Yennaris, Gibbs og Chamberlain gode.

Coquelin med en stygg feil, ellers trygg.

Mannone???

Link to comment
Share on other sites

 

Stuss fra Mertesacker ;)

 

Men det var en corner fra Cazorla selvfølgelig. Tredjeassist til vår ny spanjol! ;)

 

Ellers syntes jeg vi virker like tafatte og naive defensivt. Mye mye tull med en gang motstanderene kommer i nærheten av vår 16 meter..

Link to comment
Share on other sites

Må si at Cazorla imponerer stort. Syns Giroud virker lovende også, Podolski ikke så invlovert, men har putta to mål, så man kan vel ikke klage? Skal ikke strekke meg så langt å si at Cazorla er like god som Cesc, men han tilfører mye annet i spillet som Cesc ikke gjorde, som jeg tror passer oss ypperlig. Mektig imponert over spanjolen.

Link to comment
Share on other sites

Langt fra enig i at Giroud virker treg. Derimot synes jeg han viste bra bevegelse, bra involvering i spillet og avslutningene hans var slett ikke dårlige og heller at det var gode redninger av Köln-keeperen. Men Cazorla har helt klart imponert mest. Han tror jeg kommer til å bli en av de virkelig store spillerne i PL denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Langt fra enig i at Giroud virker treg. Derimot synes jeg han viste bra bevegelse, bra involvering i spillet og avslutningene hans var slett ikke dårlige og heller at det var gode redninger av Köln-keeperen. Men Cazorla har helt klart imponert mest. Han tror jeg kommer til å bli en av de virkelig store spillerne i PL denne sesongen!

Mistet ballen omtrent hver gang det var trangt. Avslutter der det er forventet og svakt. Keeper bør ikke få mulighet til å rekke over fra 6 meter

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...