Jump to content

11.04.12 Wolverhampton (B)


Castor

Recommended Posts

b_44.png VS b_1006.png

Kick off: 20.45

BarryBatchelorPA460.jpg

Wolves: LLLLLL

Arsenal: WWWWLW

Injuries: Wolves: Craddock, Hunt, O'Hara.

Arsenal: Mertesacker, Wilshere

Suspensions: Arsenal: Koscielny

Possible starting XIs

Wolves: Hennessey; Zubar, Stearman, Bassong, Ward; Kightly, Henry, Edwards, Jarvis; Doyle, Fletcher.

Arsenal: Szczesny; Sagna, Djourou, Vermaelen, A.Santos; Song, Arteta, Rosicky; Walcott,

Van Persie,spacer.gif Oxlade-Chamberlain.

 

 

 

 

 

 

 

Kilde: http://www1.skysport.../12040/7664850/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Av en eller annen grunn føler jeg meg mer spent og nervøs foran denne matchen enn jeg gjorde før matchen mot City. Jaja, vi får håpe på det beste.

 

Støtter forøvrig laget til Castor - selv om jeg ikke hadde hatt noe i mot å belønne Benayoun med en ny sjanse etter godt spill på søndag. Oxlade-Chamberlain kan derimot gi Wolves langt mer hodebry defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Har et litt uggen følelse før kveldens kamp. Wolves har ikke vunnet på over 2 måneder, og det hadde vært veldig typisk Arsenal å tape denne kampen. Samtidig skal det være en klar seier, rett og slett siden Wolves er fryktelig dårlige for tiden. Innsatsen er nødt til å være 100%, slik vi har sett den siste perioden(ikke QPR), med 99% blir det ikke seier.

 

Djourou og Santos kommer vel inn istedenfor Gibbs og Koscielny, håper også Benyaoun må vike plass for Chambo.

 

COYG

Link to comment
Share on other sites

På tide med noen van Persie mål ikveld! Han kan da ikke gå av banen i den 5. kampen på rad uten nettkjenning? Tror på seier ikveld, noe som bare skulle mange utifra tabellen og hvor dårlig Wolves har vært i det siste. Klassisk Arsenal å ikke vinne en slik kamp selvfølgelig, men får håpe man ble klok av skade med tanke på QPR-kampen. Det burde ikke stå på innstillingen, vinner vi ikveld har vi 5.Poengs luke og har råd til til å gå på 1 tap senere, fikser vi ikke denne kampen kan vi ikke gå på noen smeller utover sesongen. Denne må vinnes, jeg har trua for en gangs skyld, la oss ta dem!

Link to comment
Share on other sites

Funker det å streame med 1 mb linje? Bor i Rio, og kampen vises ikke på tv. FAIL!

Skal fungere fint med f.eks sumo. Har sett kamper på hytta med 0.3Mbits hastighet. Da var det vel og merke vanskelig å se hvem som var oss og hvem som var Tottenham :)
Link to comment
Share on other sites

Skal fungere fint med f.eks sumo. Har sett kamper på hytta med 0.3Mbits hastighet. Da var det vel og merke vanskelig å se hvem som var oss og hvem som var Tottenham :)

 

Men tror ikke sumo funker i utlandet

Link to comment
Share on other sites

Hvor tar TV2s lagoppstillinga fra? Ser at de har lagt ut allerede...

 

Nå ligger det i hvert fall på arsenal.com:

 

Team in full: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Djourou, Santos, Song, Arteta, Ramsey, Benayoun, Walcott, Van Persie.

 

Substitutes: Fabianski, Squillaci, Jenkinson, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Chamakh, Park.

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner også med at Rosicky er benken av helserelaterte årsaker. I hvert fall så lenge det er Ramsey tar plassen!

 

Santos gleder jeg meg til å se fra start og jeg håper han kan komme seg raskt tilbake til formen han var i før skaden sin. Kanskje vi får se Park i dag?

Link to comment
Share on other sites

Go Ramsey!! Vis oss nå hva du kan.

Yepp. Idag må faktisk laget at de kan vinne når det virkelig virkelig gjelder.

Nå må vi ikke gjøre som vi gjorde mot QPR. Idag er dagen å overbevise og kjøre på.

Jeg gleder meg;-)

Link to comment
Share on other sites

Blir interessant å se om Ramsey løfter seg litt i dag. Særlig mtp. at Rosicky har vært drivkraften vår de siste 2-3 månedene. Ellers er jeg skuffet over de få sjansene Chamberlain får for tida. Skulle gjerne sett han starte i dag ovenfor Walcott som ikke akkurat hadde en strålende dag på jobben mot City..

Link to comment
Share on other sites

Er det virkelig Ashley Hammings som står i mål for Wolves i dag? Så han sto oppført hos TV2. Kan vell ikke være sant ettersom han er ving. Må jo ha litt av noen problemer om det virkelig er han som står i dag.

Link to comment
Share on other sites

Huff - er nervøs i kveld. Dette er typisk en kamp der Arsenal á la siste tre sesonger roter det til for seg selv. Come on, you reds - Prove me wrong!!!

 

Når det gjelder laget er jeg positiv til at Benayoun får fornya tillit - synes han var veldig god på søndag. Og jeg er enig i at Rosicky på benken MÅ bety at det er noe helsemessig. Han har vært den offensive drivkraften den siste måneden! Nå er jeg en positiv kar, og dessuten liker jeg Ramsey, så jeg regner med at han gjør en kjempekamp i kveld! :D

 

Når det gjelder Ox, så har jeg tiltro til at Wenger, som ser gutten på treningsfeltet hver dag, er den beste til å avgjøre hvordan han best og mest kan brukes til sitt eget og lagets beste. Han er dessuten en god joker å ha på benken dersom ting skulle butte. Bedre enn Benayoun.

Link to comment
Share on other sites

Chambo burde fått starte i dag syns jeg, men kommer vel innpå forhåpentligvis tidligere enn sist.

At Rosicky får hvile er vel greit. Spilt mye i det siste og Ramsey trenger å komme i form igjen. Yossi...vel, ikke akkurat sterk i kroppen, men jobber og sliter og er god med ballen.

Tipper Wolves satser alt i starten mens vi kommer til å ha ballen mye etterhvert. Det gjelder å få opp tempoet mot Wolves-muren som etterhvert danner seg rundt egen 16-meter.

Er mest spent på om Djourou spiller enkelt og fornuftig og ikke gjør noe dumt. Blir alltid nervevrak når han har ballen.

Vi har til gode å imponere skikkelig på bortebane så nå er muligheten til å vise bra spill og virkelig rykke fra Tottene og Newcastle.

 

Wolves spiller vel som vanlig bøllefotball og kommer til å satse mest på kontringer og dødballer. Har en forferdelig hjemmestatistikk så det bør være store muligheter å slå dem.

På tide RVP putter igjen!

 

Tipper vi vinner 3-1. RVP, Walcott, Ramsey

Link to comment
Share on other sites

Fikk nettselskapet i Rio til å oppgradere til 10 mb linje. Så nå sitter jeg benka i leiligheten i Copacabana og venter spent på at Arsenal skal denge Wolves. Helst RvP på scorongslista.

 

Come on you Gooners!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...