Jump to content

11.04.12 Wolverhampton (B)


Castor

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen er ikke vunnet.

 

Derav Chamberlain og Rosicky. Vi trenger litt driv.. Arteta, Ramsey og Song er alle sammen interesserte i å sentre ballen uten noe særlig med fremdrift. Walcott virker ikke å takle litt buing heller og kunne hatt godt av en vitamininnsprøytning i form av Rosicky eller Chamberlain.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at vi ikke har vunnet ennå. Men 0-2 til pause, mot ti mann. Kan da ikke klage på dømmingen når det for en gang skyld dømmes riktig. Korrekt rødt på Bassong, og korrekt gult kort på Doyle

Link to comment
Share on other sites

men Doyle har fått gult og en advarsel til tross for at han enda ikke har gjort noe galt.

Tja, personlig så synes jeg at å gå inn i en tackling med "synlige" knotter lett kvalifiserer til gult kort, uavhengig om man er på ball eller ikke. Men ellers er jeg enig, dommeren er ikke imot oss.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at vi ikke har vunnet ennå. Men 0-2 til pause, mot ti mann. Kan da ikke klage på dømmingen når det for en gang skyld dømmes riktig. Korrekt rødt på Bassong, og korrekt gult kort på Doyle

 

Doyle burde fått gult kort tidligere og det samme med Kightly som burde hatt 1 gult + tilsnakket han fikk.

Link to comment
Share on other sites

Bruker ikke være objektiv under kamp, men Wolverhampton har definitivt ikke hatt dommeren på sin side i dag, hadde det vært vi som hadde fått de avgjørelsene mot oss hadde vi ikke sittet her og skrevet de var korrekte. Ganske fornøyd med å få litt tur av dommeren for en gangs skyld dog.

Link to comment
Share on other sites

Wigans annulerte mål mot ManU var feildømt. Katastrofal avgjørelse. Jeg må også legge til at Rednose lever opp til det kallenavnet bedre enn noen gang og det sier jeg ikke for å være morsom engang.

 

Synes synd på Wigan, husker det helt absurde målet de fikk i mot seg mot Blackburn (tror jeg?) som utvilsomt skulle vært anullert.

Link to comment
Share on other sites

Bedre av Ramsey der hvertfall.

 

Problemet med Ramsey som offensiv midtbane er at han som oftest virker å se etter en løsning bakover fremfor å sende ballen fremover. Ikke akkurat verdens beste egenskap når man skal skape sjanser. Må også "tørre" å vende seg rettvendt mot motstanderens mål kontra hva han gjør pdd. en enkel dragning mot en spiller som kommer i stor fart åpner store store rom. Dette er Rosicky, Arteta og Wilshere meget gode på. Cesc var selve mesteren der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...