Jump to content

11.04.12 Wolverhampton (B)


Castor

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Djourou vært god i dag, beste forsvarsspilleren vår i dag sammen med Sagna, Santos og Vermaelen var alt for opptatt av å angripe hver gang de fikk ballen noe som gjorde det vanskeligere for Djourou i dag.

 

Djourou skal ha veldig skryt for å holde konsentrasjonen sin i dag. Dette er den Djourou jeg kjenner.

Link to comment
Share on other sites

Grei skuring. Ble mye lettere med utvisningen, men greit å få en slik "lett" seier i midtuken. Lekker straffe, og nydelig mål av Bønna. Meget god kamp av Szczesny også, godt med smultring.

Link to comment
Share on other sites

 

Det skal han. Ros når ros er fortjent.

I såfall syns jeg at Ramsey må berømmes for at han i alle fall er innom ballen hver gang vi har den til bursdagen min ønsker jeg meg at Ramsey skal få endeprodukt. Desverre er den ikke før slutten av september :/

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke helt å bli like indignert som de engelske kommentatorene over at Arsenal ikke gjør mer enn de må i denne kampen.

 

Midtukekamp mot et bunnlag - 3-0, 3 poeng. Professional job well ^D^D^D^D adequately done. :)

Ingenting gleder meg mer enn at vi klarer å vinne med margin for halv maskin for en gangs skyld, er dette United gjør i over av halve kampene sine..

Link to comment
Share on other sites

I såfall syns jeg at Ramsey må berømmes for at han i alle fall er innom ballen hver gang vi har den til bursdagen min ønsker jeg meg at Ramsey skal få endeprodukt. Desverre er den ikke før slutten av september :/

 

Jeg har bursdag på søndag, så jeg kan sende inn det samme ønsket til fotballnissen før Wigan-kampen.

Link to comment
Share on other sites

En helt ok kamp der vi for en gangs skyld er sånn noenlunde effektive.

Tror nok vi kommer til å huske Szczesnys redning best fra denne kampen. Er på vei til andre siden og reagerer lynraskt for å komme seg tilbake og får en sterk hånd på ballen. Verdensklasseredning. En sånn vi kommer til å få se i YouTube-compiltations i flere år fremover

Link to comment
Share on other sites

Føler at man allerede kan snekre sammen en video av vår unge polakk på ti minutter med den type redninger. selv om jeg får BE på nakken så synes jeg han er klasse og kommer til å bli en legende i klubben for spillet på banen og uttalelsene utenfor!

Link to comment
Share on other sites

Dette kan vel best karakteriseres som en rutineseier. Syns allikevel vi var slappe i presset i andre omgang. Wolves fikk avansere mye med ball relativt uforhindret. Mot gode lag hadde dette straffet seg. Men i dag spilte mot Wolves og da holdt dagens innsats i massevis. Stjerne i margen til Song og WS. Djourou var også positiv i dag. De to som gjør mål skal også ha skryt selv om jeg syns Walcott falt ned mange hakk etter scoringene. Forøvrig var dette en fin kamp for Bønna, Djourou og Santos å få spille seg i form på. Spesielt sistnevnte har en del å gå på.

 

Alt i alt en deilig kamp å se på. 3 poeng, 3 mål og smultring!

Link to comment
Share on other sites

Ramsey med hat-trick mot Wigan da.

 

Han har mye godt i seg, men er usikker i nesten alt han gjør. Ikke bare foran mål. Han trenger noen positive opplevelser, men det tar jaggu sin tid før det går hull på byllen. Akkurat nå er det ikke sprekt selv om han garantert hadde mest på kilometertelleren i dag også. Får håpe han holder seg skadefri, kan senke skuldrene gjennom en god pre-season. Så får han nye fargestifter neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

En kamp bestående av tre deler: Fra start til 0-2: Meget bra. Fra 0-2 til 0-3: Svakt. Fra 0-3 og ut: Profesjonelt og riktig.

 

Joda, det kan være vanskelig å spille mot 10 mann og kun på én halvdel. Men Arsenal var sløve og slurvete i den midtre tredelen. Hadde WS også sovnet, kunne det blitt riktig uhyggelig mot slutten. Heldigvis fant jeg litt ro i å se Pat Rice jage spillerne framover i starten av andreomgang. Noen hadde i hvert fall sett faretegnene!

 

I den dårlige Arsenal-perioden er det spesielt tre mann som skiller seg negativt ut. Walcott, Santos og Ramsey. Sistnevnte har til alt overmål begynt å tygge tyggis på jobb!! Ikke overraskende sammenfaller denne uvanen med formsvikt. Ubegripelig!

 

I motsatt ende vil jeg trekke frem Arteta. Han var en av dem som ikke sovnet. Kanskje har han ennå piping i ørene fra tiden under David Moyes?..

 

En kveld med mye blandet drops. Bunnlinjen viser likevel tre poeng. Da skal jeg ikke klage!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det er latterlig å hevde at WS ikke er god nok for Arsenal. Men man må få mene hva man vil

Nu vel. WS har faktorer i seg som peker i den retning at han kan bli verdens beste keeper. Ingen tvil om det. Redningen hans i dag var nok et bevis på at potensialet er der. Jeg syns han har variert mye denne sesongen, men har i senere tid hevet nivået sitt betraktelig. Distribusjonen er vel hans svakeste punkt, men han lærer stadig. Jeg syns det er herlig å se utviklingen han har hatt i feltarbeidet sitt, til tross for en og annen bærtur. Nivået er der og det er godt nok for Arsenal. Det som mangler er stabiliteten.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen for en redning av Sczsesny

Å det er i mine øyne det som skiller en toppkeeper fra en høyst ordinær en. Evnen til å stå å gjøre ingenting mesterparten av kampen og allikevel dra en sånn redning ut av hatten

Link to comment
Share on other sites

Er veldig fornøgd med 3 poeng, og syns samtlege gjorde jobben sin! Men det er ein ting eg ikkje forstår.. Det er 20 minutt att av kampen, stillinga er 0-3. Kvifor ikkje spare RvP og trene på det som evt. må vere planen dersom han blir skadd? Verkar nesten som at RvP har sett som eit krav at dersom han skal signere ny kontrakt, må han spele samtlege minutt som gjenstår av årets sesong.

 

Kva er eigentleg planen ved ei slik skade? Chamakh inn? Han verkar å vere fullstendig ute i kulda, spesielt sidan han ikkje ein gong kjem inn idag.. Park? Who? Walcott inn i midten og Ox inn? Gudane (og forhåpentlegvis Wenger) må vite....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...