Jump to content

11.04.12 Wolverhampton (B)


Castor

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Endelig et Van Persie mål! Lenge siden sist! Må si jeg ikke er særlig fan av slike dobbelstraffer. I slike situasjoner holder det med straffe og gult etter min mening, ødeleggende for kampen, men regler er tross alt regler.

Link to comment
Share on other sites

Tippa 0-6 til faren min før kampen, vi må bare fortsette, det kan bli avgjort på målforskjell hvem som kommer på 3. i år.

 

Det eneste som er kjedelig er at man som oftest går på en smell etter en skikkelig storseier..

Link to comment
Share on other sites

Ender dette med tap eller uavgjort så burde du virkelig låse døra i kveld bjornage. :P

 

Ellers må Ramsey virkelig vise seg frem mer. Har virkelig ikke det drivet som Rosicky har. Syntes Benayoun virker langt farligere hver gang han trekker seg inn sentralt med ballen enn Ramsey.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal jeg utfordre universet: Park scorer i kveld.

 

Ellers virker det som gutta tenker å jogge dette inn til målstreken, de virker fornøyde nok med å trille ball mellom seg selv. Hadde vært morsomt med mer trøkk, Wolves-fansen har rett i at dette er kjedelige greier.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal jeg utfordre universet: Park scorer i kveld.

 

Som om Wenger kommer til å gi Park spilletid :lol: :lol:

 

Forøvrig er Santos utrolig drøy når det kommer til å få en fot på alt av baller som er på vei forbi han :P

Link to comment
Share on other sites

Dette er full stopp takket være Walcott, RvP og et tåpelig regelverk. Spørsmålet er bare om Arsenal klarer å holde seg våkne, og det spørsmålet er åpent.

Ett viktigt punkt.

Når det gjelder det røde kortet så er jeg tilbøyelig til å være enig, men når reglene er slik de er så er det noe urutinert å ligge helt opp i ræva til en spiller som er forbi. For kampens skyld så skulle jeg gjerne ha sett at kortet ikke kom, nå har det gått over til en sjansefattig five-aside kamp.

 

Det jeg er mest bekymret for i kveld er om vi får en hodeløs frustrasjonstakling fra en Wolves-spiller som sender en av våre ut på et skadeopphold.

Link to comment
Share on other sites

Grei gjennomkjøring første 45, Wenger må spørre seg om han skal tørre å ta ut et par av Arteta, Song, Vermaelen, Walcott, Van Persie eller Sagna for de kan virkelig trenge å hvile seg alle sammen og de blir meget viktige mot Chelsea(Høyresiden vår og Van Persie var vårt eneste angrepsvåpen før Rosicky kom tilbake i godform, nå vinner vi midtbanen også, men Chelsea har slitt med raske kantangrep før.)

 

Latterlig svak dømming til nå forresten, dommeren er på vår side så jeg bør kanskje ikke klage, men Doyle har fått gult og en advarsel til tross for at han enda ikke har gjort noe galt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg misliker dette lagets evne til å parkere fullstendig. Forventer at Wenger tar en alvorsprat i pausen og får opp igjen intensitet og tempo til et noenlunde akseptabelt nivå. Denne gjengen venner seg jævlig fort til slikt og tar det med seg videre. Har i alle fall gjort det tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Wenger burde vurdere å bytte ut van Persie, Arteta og muligens Sagna/Song tidlig i andreomgang. Alle fire er spillere som er livsviktige for oss, men Sagna er en maskin så det burde gå greit mtp. at neste kamp er på mandag.

 

Van Persie > Chamberlain/Park

Arteta > Rosicky. Ramsey ned dypere

Song - Chamberlain. Rosicky og Ramsey sammen på midten med enten Chamberlain/Benayoun sentralt.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet er bare om Arsenal klarer å holde seg våkne, og det spørsmålet er åpent.

 

Just det, ja! Jeg innkasserer i hvert fall ingenting ennå!

 

Når gutta sentrer og sentrer i midten, tilsynelatende helt uten mål og mening, ja da er det grunn til å være på vakt!

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke vunnet enda, men om jeg hadde vært manager haddej eg sett på om vi trenger Sagna, Walcott og Van Persie hele kampen i dag, det er vel de som løper mest og ballen kommer mest sannsynligvis til å trille rundt inne i laget nå uansett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...