Jump to content

31.12.11 Queens Park Rangers (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor fikk Vermaelen kortet? Var jo tydelig Koscielny som skulle hatt det. En veldig, veldig svak dommer idag.

 

Dette er normen nå for tida. Årets sesong i Premier League er det absolutt verste jeg har sett innenfor dømming noen gang.

Link to comment
Share on other sites

Snytt for straffe igjen.. 3 kamp på rad?

Å begrunne avgjørelsen med at avstanden var kort begynner å bli oppbrukt for min del. For tiden ser det ut som alle blokkeringer med armene er lov så lenge skuddet kommer fra kort avstand, uansett om armene er i veldig unaturlig posisjon og det blir fratatt scoringsmuligheter. Regler bør endres så fort som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Som å se maling tørke. Dessverre så begynner det jo å bli vanlig på Emirates. Ganske tydelig at de fleste lag nå har knekt koden

Ja det er for lite tempo idag ....og. Blir for mye sidelengs og bakover.

Det er straffe. Han kommer ut med hender strekt ut og det er hånden som stopper ballen.

Svakt dømt.

Vi må begynne å få litt fart på ballen i 2 omgang ellers kan dette fort bli en 0-0 kamp.

Link to comment
Share on other sites

Vi er faen meg elendige i denne første omgangen! Inn med Gervinho med engang, gjerne for Walcott. Både Theo og Arshavin har vært dårlige, men føler fortsatt at Arshavin hvertfall er istand til å skape noe, Theo er helt ute. Skal også sies at dommeren er helt på hue, hva faen driver han med? Nei, krever skjerpings nå!! Chelsea har uavgjort, United tapte.

 

COME ON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Personlig syns jeg mange av kommentarene her i denne tråden er latterlige. Vi har god kontroll bakover og produserer nok framover til at vi burde ledet. Vi har mistet en viktig del av vår offensiv med tanke på at vi ikke har noen friske backer som kommer på sine vanlige overlaps. I en sånn situasjon er det ekstra viktig å sørge for å holde god disiplin bakover, akkurat slik United gjorde det i den perioden de hadde så mange skader og de vant kamp etter kamp med en null. Fortsetter vi sånn så tror jeg vi vinner kampen og jeg er veldig fornøyd om vi vinner med bare en null.

Link to comment
Share on other sites

"Boring, Boring, Arsenal" var tanken min etter den første halvtimen. De siste 15 minuttene var betraktelig mindre "Boring", men likevel ikke helt godkjent.

Nøyaktighet på pasninger og sjanser har et betydelig forbedringspotensiale. Arshavin og Walcott, bør vise seg tilliten verdig i 2. omgang.

Djourou fullfører ikke kampen hvis han forsetter med sine tildels "hødeløse" taklinger, det gule var soleklart. Det første gule var også klart, men mottaker av kortet var som alle kunne se helt feil.

Vi ble snytt for en soleklar straffe, bortforklaringer med kort avstand holder ikke når QPR-spilleren kommer sprikende ut som om han skulle være en håndballkeeper.

 

Vi burde selvsagt uten problemer vinne denne kampen, men gjør vi det? Tja, det må taes noe grep eller så taper vi nye to poeng. QPR er egentlig møkkadårlige, men vi har nok en gang problemer med å innkassere slike opplagte poeng.

Link to comment
Share on other sites

Ett ord dekker førsteomgangen - forknytt. Per og Arteta holder dette noenlunde sammen, men ......

 

Det er som jeg ftyktet, eller egentlig visste. Dette er Arsenalpsykologi. Vi har sett det utallige ganger før og historien gjentar seg. Etter Citytapet har det vert mest surr. Arsenal tåler ikke skjær i sjøen. De hadde flaks og slo Villa og de hadde flaks at de ikke møtte bedre motstand enn Wolves og QPR deretter. Det sitter i hodet og er helt særeget for vår lag. Holder vi tett bak kan vi kanskje få skranglet inn et mål og vinne denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Å begrunne avgjørelsen med at avstanden var kort begynner å bli oppbrukt for min del. For tiden ser det ut som alle blokkeringer med armene er lov så lenge skuddet kommer fra kort avstand, uansett om armene er i veldig unaturlig posisjon og det blir fratatt scoringsmuligheter. Regler bør endres så fort som mulig.

Det er vel ikke reglene som er problemet, men derimot dommerne. Finnes det noen regel om at hands på skudd fra kort hold ikke skal gi straffe?

Link to comment
Share on other sites

Det her var kjedelig! Likevel har vi sjanser nok til å score.

 

Walcott virker uengasjert og har i tillegg ikke fått til noen verdens ting, jeg mener han bør byttes ut. Greit nok at duellspill og videre ikke er hans styrke, men vis da i det minste innsats!!! Det gjør de fleste andre, spesielt innstillingen til Kosci og TV5 er bra!

 

En annen jeg gjerne ser blir byttet ut er Arshavin. Nå må det vell være på tide at andre får sjansen! Gjør absolutt INGENTING ut av seg. Bare feilpasninger og balltap...

 

Boythroyd: Slutt å gråt som en j*vla baby !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...