Jump to content

31.12.11 Queens Park Rangers (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Håper Arshavin spiller neste kamp sentralt fremfor Ramsey. Waliseren minner meg mer og mer om Denilson, men i motsetning til brasilianeren så ser jeg langt mer evne i Waliseren selvfølgelig.

Akkurat nå er jeg helt uenig med deg. Synes Ramsey har spilt en glitrende kamp sålangt og kunne fort stått med 1 mål (barton redder på streken) og 1 målgivende (Walcotts gigant miss), i tillegg løper hans mest av samtlige spillere utpå banen som han har gjort i de fleste kamper denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Song har i år hatt to fantastiske assist til Van Persie, men som regel går hans kreative bidrag slik som i dag; langt forbi medspillere, og uten mulighet for noen til å gjøre noe med pasningen. Hold deg til de defansive oppgavene!

 

I følge ArsenalStatMan på twitter så har Song flest vellykkede gjennombruddspassninger per kamp i hele PL, delt med David Silva.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå er jeg helt uenig med deg. Synes Ramsey har spilt en glitrende kamp sålangt og kunne fort stått med 1 mål (barton redder på streken) og 1 målgivende (Walcotts gigant miss), i tillegg løper hans mest av samtlige spillere utpå banen som han har gjort i de fleste kamper denne sesongen.

 

Jeg syntes han har vært glitrende såfremt han spiller den rollen Arteta egentlig gjør, men når han spiller i en rolle hvor han kan nærmest vandre fritt så forventer jeg langt mer fra en Arsenal spiller i den posisjonen. Tror Ramsey etterhvert kommer til å bli kanonbra på vår sentrale midtbane.

Link to comment
Share on other sites

Må si meg fornøyd med 3 poeng idag. Det som skremmer litt er at det ser kun ut som det er RvP som kan score.

Herlig å se Chelski og United tape idag. Sånn sett varmer disse poengene litt ekstra.

1-0 to the Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

3 poeng og ellers gode resultater i andre kamper er positivt. Mangel på effektivitet foran må er skuffende. Rekorden som forsvant må RvP selv ta ansvaret for, sjansene har vært der i romjulen.

 

ellers GODT NYTT ÅR (nå er det nok fotball for i år)

Link to comment
Share on other sites

Gunstig resultat i de andre kampene, men Arsenals prestasjon i dag er middels dårlig. De viser nok en gang at de ikke har kvaliteter nok til å punktere kampene når Robin ikke har storformen inne. Hva rekorden angår, burde vel Arsenal hatt to straffespark, så et hattrick burde vel vært innen rekkevidde. Gervinho og Walcott trenger absolutt å trene på avslutninger. De er like ufarlige for tiden, som det Caballero, Diawara og Jeffers tidvis har skremt oss med tidligere. Koscielny og Per spiller nok en gang godt, og Coqulein gjør en fin figur på venstreback. Szczecny gjør nok en god kamp. Djorou viser også i dag at han ikke har kvaliteter til å bekle noen rolle for Arsenal. Synd at Ramsey roter bort ballen så ofte med sine tåpelige forsøk på hælspark. Song syns jeg gjør det ok bakover, og som vanlig elendig fremover på banen. Arteta er god som vanlig, og Arshavin viser at han fortsatt har noe å bidra med. Håper formkurven fortsetter slik at han igjen kan nå akseptabel form for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

 

Det var nesten.

 

Skulle til å dra frem den der.

 

Herrefred Gervinho er så frusterende. Virker overrasket hver gang og får ballen og gjør dårlige valg. Jaja. Syns Arshavin klarte seg fint, kanskje denne assistensen kan gjøre noe med selvtilliten?

 

Håper Vermaelen er ok, Coquelin er en utrolig spennende spiller men han spør ikke spille venstreback. (Selv om da Flamini spilte venstreback havnet vi i en CL-finale, så hvem vet?)

Link to comment
Share on other sites

Seier var det viktigste, spesielt med tanke på de andre resultatene. Kunne nesten ikke fått en bedre avslutning på 2011. Var tydelig at Robin var alt for keen på scoringsrekorden, noe som selvfølgelig er forståelig, men det ødela mye for noe som kunne blitt store sjanser. Arteta gjør en glimrende kamp på midten, og både Mertesacker og Koscielny gjør det bra i forsvaret. Blir på kanten til deprimert av å se Verminator bli missbrukt som venstreback, for håpe ikke skaden er alt for alvorlig. Gervinho skaper også mere en Theo gjør på et kvarter..

 

Ikke lenge til neste kamp, og den er hard! Spesielt med tanke på Robin kommer til å bli spart, men uansett, godt nyttår alle fellow Gooners! Nyt kvelden. Spår at vi får et glimrende fotball år i 2012 :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...