Jump to content

Joey Barton


pacman

Recommended Posts

Arsenal could be set to make one of the shock transfers of the summer as manager Arsene Wenger weighs up a move for Newcastle midfielder Joey Barton, People has reported.

 

Englands beste midtbanespiller ifølge seg selv.. Jeg velger og ikke kommentere, men er spent på ka folk synes om dette skulle blitt virkelighet.

 

http://www.sportsvibe.co.uk/news/football/wenger-to-make-shock-move-for-newcastle-midfield-enforcer/?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

For de £1,5M som det antydes at han vil koste så kan han være et røverkjøp, men såfremt han ikke begynner å bli litt mer moden kan han være en katastrofe for lagmoralen.

 

Hadde han ikke vært en idiot (både før og nå) så hadde han mest sannsynligvis vært god nok for et lag innen for topp 4 mener nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er det lite sannsynlig at Wenger kjøper Joey Barton av alle spillere, men han er en spiller med gode kvaliteter og som har godt over 200 kamper i Premier League. Dog er han en utrolig umoden, usportslig og ufysen type selv om han de siste sesongene har roet seg betraktelig (tatt i syn at det er Barton).

 

Alle de "seriøse" bloggerene sier at dette ryktet kun er bullshit og at Arsenal ikke er interessert i Barton, men de kan ikke nekte for at han er en spiller som de faktisk i bunn og grunn kunne tenkt seg at Wenger kjøpte. Hvis han er så billig som han ryktes for å være så ville han vært et godt kjøp og med en alder på 28 (29 i september) og god erfaring fra Premier League så kunne han vært en god tilvekst til spillergruppen samt at han er engelsk.

 

Såfremt det ikke hentes inn en backup for Song eller en annen sentralmidtbanespiller så sier jeg ja takk til Barton. Selv om fyren er en idiot.

Link to comment
Share on other sites

Barton er en kriger med ikke bare stor K, men en KRIGER. En mann som er elsket av sine egne, og hatet av sine motstandere. En som bretter opp ermene når det blåser litt rundt laget. Vi mangler en slik type, men det spørs om Barton er den rette. Vil bli en del kort på han, og kanskje utenomsportslige hendelser av det uheldige slaget.

 

Som spiller er han absolutt god nok for en rotasjonsplass i laget.

Link to comment
Share on other sites

Ser at flere faktisk er postive til Joey Barton til Arsenal. Joey Barton????? Er vi så desperate nå?

 

Han er vel uten tvil PL's mest ufyselige spiller nå som Lee Bowyer er rykket med, både på og utenfor banem. Han har så mye negativt i ryggsekken at det er helt uaktuelt å ønske han velkommen til Emirates.

 

Vi er Arsenal, og vil IKKE bli assosiert med slike idioter. Det får da være grenser.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart en spillertype vi kunne trengt, men det må da vel gå an å få kjøpt en god kriger på midtbanen uten å få med seg en bråkmaker på kjøpet?

Barton er nok ikke Wengers "cup of tea"

 

Det å være kriger og samtidig bråkermaker går litt hånd i hånd...

Link to comment
Share on other sites

Ser at flere faktisk er postive til Joey Barton til Arsenal. Joey Barton????? Er vi så desperate nå?

 

Han er vel uten tvil PL's mest ufyselige spiller nå som Lee Bowyer er rykket med, både på og utenfor banem. Han har så mye negativt i ryggsekken at det er helt uaktuelt å ønske han velkommen til Emirates.

 

Vi er Arsenal, og vil IKKE bli assosiert med slike idioter. Det får da være grenser.

 

Vel, arsenal har hatt nok av spillere som ikke akkurat har vært noe englebarn. Og noen av de er nå sett på som legender.

Link to comment
Share on other sites

Ser at flere faktisk er postive til Joey Barton til Arsenal. Joey Barton????? Er vi så desperate nå?

 

Han er vel uten tvil PL's mest ufyselige spiller nå som Lee Bowyer er rykket med, både på og utenfor banem. Han har så mye negativt i ryggsekken at det er helt uaktuelt å ønske han velkommen til Emirates.

 

Vi er Arsenal, og vil IKKE bli assosiert med slike idioter. Det får da være grenser.

 

Støttes!

Link to comment
Share on other sites

Vel, arsenal har hatt nok av spillere som ikke akkurat har vært noe englebarn. Og mange av de er nå sett på som legender.

 

Da vil jeg gjerne vite hvilke legender som i det hele tatt er i nærheten av å fylle JB sine sko som bråkmaker, på og utenfor banen.

 

Her er noe bakgrunnsinfo om JB sine bravader.

http://en.wikipedia.org/wiki/Joey_Barton

Link to comment
Share on other sites

Ser at flere faktisk er postive til Joey Barton til Arsenal. Joey Barton????? Er vi så desperate nå?

 

Han er vel uten tvil PL's mest ufyselige spiller nå som Lee Bowyer er rykket med, både på og utenfor banem. Han har så mye negativt i ryggsekken at det er helt uaktuelt å ønske han velkommen til Emirates.

 

Vi er Arsenal, og vil IKKE bli assosiert med slike idioter. Det får da være grenser.

 

Vi har da hatt ganske mange "ufyselige" personer i Arsenal tidligere også. Barton til pris mellom 1.5 og 5 millioner pund må ansees som et kupp. Barton er en typisk hatet av alle andre enn sin egen klubb og egne supportere. Han er en knallhard spiller som i motsetning til mange av våre nåværende spillere som alltid spiller med hjertet flere meter utpå skjorta, dette er en kvalitet jeg mener vi har manglet de siste 3-4 årene. Tenker med grøss om hva som ville skjedd dersom spudsa, manu, chelsea eller shitty kommer oss i forkjøpet og signerer barton.

 

Wenger løp og kjøp!

Link to comment
Share on other sites

Da vil jeg gjerne vite hvilke legender som i det hele tatt er i nærheten av å fylle JB sine sko som bråkmaker, på og utenfor banen.

 

Her er noe bakgrunnsinfo om JB sine bravader.

http://en.wikipedia.org/wiki/Joey_Barton

 

jeg tok kanskje litt i med "mange legender", men vi har hatt våre tullinger. velger å paste inn en tweet fra le-grove: "Adebayor slapped his lady. Kanu used hookers. Merson took drugs.Parlour was a boozer. Jack's been nicked twice.Silvinho had a dodgy passport. Tony Adams crashed his car pissed, went to prison and he shit himself sitting at a bar. We all loved him though."

 

Greit nok at Barton er en bad-boy som er vansklig å overgå, men hvis han kan styrke laget våres med sine kvaliteter på banen sier jeg ja takk!

Link to comment
Share on other sites

Vi har da hatt ganske mange "ufyselige" personer i Arsenal tidligere også. Barton til pris mellom 1.5 og 5 millioner pund må ansees som et kupp. Barton er en typisk hatet av alle andre enn sin egen klubb og egne supportere. Han er en knallhard spiller som i motsetning til mange av våre nåværende spillere som alltid spiller med hjertet flere meter utpå skjorta, dette er en kvalitet jeg mener vi har manglet de siste 3-4 årene. Tenker med grøss om hva som ville skjedd dersom spudsa, manu, chelsea eller shitty kommer oss i forkjøpet og signerer barton.

 

Wenger løp og kjøp!

 

Tenker med GLEDE om hva som ville skjedd dersom spudsa, manu, chelsea eller shitty kommer oss i forkjøpet og signerer barton.

 

Ingen toppklubb vil ta risikoen på å signere denne gærningen.

Link to comment
Share on other sites

jeg tok kanskje litt i med "mange legender", men vi har hatt våre tullinger. velger å paste inn en tweet fra le-grove: "Adebayor slapped his lady. Kanu used hookers. Merson took drugs.Parlour was a boozer. Jack's been nicked twice.Silvinho had a dodgy passport. Tony Adams crashed his car pissed, went to prison and he shit himself sitting at a bar. We all loved him though."

 

Greit nok at Barton er en bad-boy som er vansklig å overgå, men hvis han kan styrke laget våres med sine kvaliteter på banen sier jeg ja takk!

 

Du glemte Hillier. Koffert-tyven.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ser at flere faktisk er postive til Joey Barton til Arsenal. Joey Barton????? Er vi så desperate nå?

 

Han er vel uten tvil PL's mest ufyselige spiller nå som Lee Bowyer er rykket med, både på og utenfor banem. Han har så mye negativt i ryggsekken at det er helt uaktuelt å ønske han velkommen til Emirates.

 

Vi er Arsenal, og vil IKKE bli assosiert med slike idioter. Det får da være grenser.

 

Hvem vil du ha inn dette overgangsvinduet? Ett par ukjente afrikanere og en franskmann? Det er på høy tid at Arsenal ser etter nye type spillere. Barton er en kriger på banen, noe laget skriker etter i dag. Selv lagets spillere har tidligere sagt at laget trenger vinnerskaller. Barton er heller ingen dårlig teknisk spiller, og har en utsøkt pasningsfot. For en prislapp på under £5mill har jeg vanskelig å se bedre alternativer som cover på midtbanen enn nettopp Barton. Barton er en spiller vi virkelig mangler i laget.

 

Syns forøvrig det er tåpelig at enkelte her inne ikke ønsker å ta inn spillere fordi det kan ødelegge 'ryktet' til klubben. Jeg har fått et inntrykk av at ryktet til klubben er blitt viktigere enn sportslig suksess. Vi er da som absolutt alle andre klubber, med samme behov som andre klubber, og dette er en spiller denne klubben mangler. Alle topplag i England har råtasser/krigere ala Barton.

 

Chelsea: Essien, Mikel

Man Utd: Scholes, Fletcher

Man City: De Jong

Tottenham: Palacios

Link to comment
Share on other sites

Hvem vil du ha inn dette overgangsvinduet?

 

-Ikke Joey Barton.

 

Ett par ukjente afrikanere og en franskmann? Det er på høy tid at Arsenal ser etter nye type spillere. Barton er en kriger på banen, noe laget skriker etter i dag. Selv lagets spillere har tidligere sagt at laget trenger vinnerskaller. Barton er heller ingen dårlig teknisk spiller, og har en utsøkt pasningsfot. For en prislapp på under £5mill har jeg vanskelig å se bedre alternativer som cover på midtbanen enn nettopp Barton. Barton er en spiller vi virkelig mangler i laget.

 

- Det må da være mulig å hente inn andre enn JB som backup for Song? Må vi absolutt hente inn den aller største råtassen selv om vi han få JB billig?

 

Syns forøvrig det er tåpelig at enkelte her inne ikke ønsker å ta inn spillere fordi det kan ødelegge 'ryktet' til klubben. Jeg har fått et inntrykk av at ryktet til klubben er blitt viktigere enn sportslig suksess. Vi er da som absolutt alle andre klubber, med samme behov som andre klubber, og dette er en spiller denne klubben mangler. Alle topplag i England har råtasser/krigere ala Barton.

 

 

Chelsea: Essien, Mikel

Man Utd: Scholes, Fletcher

Man City: De Jong

Tottenham: Palacios

 

- Hvordan du kan sammenligte Barton med disse er uforståelig. Fyren er jo borderline mentalpasient både på og utenfor banen, og overgås vel kun av Bowyer.

 

-Og ja, jeg er opptatt av ryktet til klubben i mitt hjerte. Jeg vil bare ikke ha slike spillere som bevisst går inn for å skade andre, når de ser behovet for det. LIke lite som jeg ønsker "divers" i klubben.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Føler meg ganske trygg på at Barton ikke havner i Arsenal. Det er en signering som hadde fått en svært dårlig mottagelse i spillergruppa. Hadde ikke blitt overrasket om Diaby "ved et uhell" hadde rygget over Barton på parkeringsplassen etter første trening :)

Link to comment
Share on other sites

Føler meg ganske trygg på at Barton ikke havner i Arsenal. Det er en signering som hadde fått en svært dårlig mottagelse i spillergruppa. Hadde ikke blitt overrasket om Diaby "ved et uhell" hadde rygget over Barton på parkeringsplassen etter første trening :)

 

Dette har jeg absolutt ingen tro på. Henter Wenger Barton, så blir han tatt i mot med åpne armer av resten av spillergruppa, det er jeg overbevist om. Jeg tror Joey Barton ville tilført spillergruppen mer enn han hadde skadet den. Bare å se på Van Persie og Vermaelen. De hadde også vært i tåttene på hverandre under en kamp mot Ajax bare året før han ble hentet til Arsenal. Nå virker det som de er perlevenner. Det er stor forskjell på hvordan spillerne oppfører seg mot hverandre på og utenfor banen. Om Diaby ikke hadde klart å oppføre seg om Barton kom inn, så beviser bare det at Diaby er en stor sippeunge, noe jeg ikke tror han er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...