Jump to content

Joey Barton


pacman

Recommended Posts

Hvis aggresjon i seg selv er den overordnede kvalifikasjon så er Joey Barton sikkert et godt valg. Personlig synes jeg det skal kreves litt mer av en Arsenalspiller, og jeg har aldri sett noe fra han som tilsier at kan er kvalifisert for jobben. Det er ikke det vi etterspør, i alle fall ikke jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Kom igjen da? :P Greit han har noen ødeleggende taklinger på samvittigheten, men ikke kom å si at Roy Keane ikke er legend i United, og var en knakende god midtbanespiller som jeg tør banne på var en av grunnene til at de tok "the Treble" for ca ti år siden. Det er en slik jævel vi trenger på midtbanen, og jeg tror Barton for en så billig penge ikke er noe dårlig alternativ.

Ingen tvil om at Roy Keane var en god fotballspiller, og jeg mener Joey Barton ikke når han til knærne. Jeg skjønner poenget ditt med at vi trenger mer tæl, trøkk og vinnervilje, men man trenger da ikke å lete etter slike spillere på galehus. Det finnes nok av slike fotballspillere med rent rulleblad hos politiet. Lass Diarra, Flamini, Fletcher, Essien og Sandro for å nevne noen. Ingen av de har utøvd blind vold såvidt jeg kan huske.

Link to comment
Share on other sites

Ikke er bare Barton god med å krige, men har faktisk en solid fot også. Tar jeg ikke feil hadde han mest assist på castle i år. Ja, Han er en bølle, han er en kronidiot, men fyren kan da spille fotball? Jeg ville ikke felt en tåre vist han gikk inn stadion portene på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Ikke er bare Barton god med å krige, men har faktisk en solid fot også. Tar jeg ikke feil hadde han mest assist på castle i år. Ja, Han er en bølle, han er en kronidiot, men fyren kan da spille fotball? Jeg ville ikke felt en tåre vist han gikk inn stadion portene på Emirates.

Ja Barton kan spille fotball, men det må da finnes bedre alternativer? Greit nok at han er billig, men mannen er jo en fare for omgivelsene.

Link to comment
Share on other sites

Ser poenget ditt, Verminator5. Det er selvfølgelig mange gode alternativer der ute, og du nevner jo flere ypperlige, men sånn mtp pris så mener jeg at Barton ikke er noe dårlig alternativ. Klarer Wenger å lære gutten å oppføre seg også, så tror jeg det absolutt hadde vært et godt tillegg til stallen vår.

Link to comment
Share on other sites

Hvis aggresjon i seg selv er den overordnede kvalifikasjon så er Joey Barton sikkert et godt valg. Personlig synes jeg det skal kreves litt mer av en Arsenalspiller, og jeg har aldri sett noe fra han som tilsier at kan er kvalifisert for jobben. Det er ikke det vi etterspør, i alle fall ikke jeg.

 

Barton burde nok ikke fått fullført 4-4 kampen nylig, han skulle vært utvist i taklingen på Diaby, ingen tvil. Men fyren ene og alene kjempet som en hai på banen, han var en klegg, en veps, en bjørnemamma som skremte vannet av på samtlige av våre spillere. Uten Barton på banen så hadde newcastle ALDRI klart å putte 4 (nesten fem mål) på oss. Han har en vinnervilje uten sidestykke og kan gjerne sammenlignes med eks. Roy Keane. Barton som backup tror jeg Arsenal er tjent med, han har en god innleggsfot, han har et godt overblikk og han kan være den personen som får resten av laget til å brette opp ermene når vi faller sammen i det vi slipper inn et mål.

 

At fyren har sinneproblemer er det ingen tvil om, og det han gjorde på byen når han banket opp denne stakkars uskyldige personen var heller ikke bra. Men der kjenner vi ikke hele historien heller. Hvem vet, han kan selvsagt være et offer for blind vold, eller at han rett og slett var ekstremt nebbete og eglet til bråk. Som offentlig person, noe fotballspillere enten de vil eller ikke er, så burde han klart å heve seg over dette, men de er mennesker de også. Det er jo egentlig bare å stille seg i taxikøen og hoste ufrivillig litt for høyt så er det alltids en eller annen kneskalle som skal yppe til bråk.

Link to comment
Share on other sites

Barton sin cv både på og utenfor banen, viser at mannen aldri har lært/lærer. Det har vært skandaler og bråk år etter år, og vil en slik personlighet faktisk løfte Arsenal-spillere til å "krige" mer under kamper?

Jeg tror ikke det, for jeg tviler på at guttene vil se opp til en slik profil. Jeg tviler på at de vil respektere Barton på den måten, at de vil få et løft som spillergruppe til å dra sammen i samme retning.

 

Jeg tviler på, at dette er en spiller som løfter troen i klubben.

Det handler litt om hvilke signaler man også ønsker å gi til fansen, og da er det kanskje ikke riktig å gi en slik mann (med sin historie) en ukelønn, som tilsvarer ca to år for den vanlige mann i gata.

Nei; la oss ha mere klasse enn dette.

 

Finnes nok av krigere der ute, som har en "normal" cv.

Link to comment
Share on other sites

At fyren har sinneproblemer er det ingen tvil om, og det han gjorde på byen når han banket opp denne stakkars uskyldige personen var heller ikke bra. Men der kjenner vi ikke hele historien heller. Hvem vet, han kan selvsagt være et offer for blind vold, eller at han rett og slett var ekstremt nebbete og eglet til bråk. Som offentlig person, noe fotballspillere enten de vil eller ikke er, så burde han klart å heve seg over dette, men de er mennesker de også. Det er jo egentlig bare å stille seg i taxikøen og hoste ufrivillig litt for høyt så er det alltids en eller annen kneskalle som skal yppe til bråk.

Så du den filmen jeg la ut? Han slo vedkommende flere ganger i hodet mens han lå nede. Hadde han slått en gang pga av gjentatt sjikane/slag/trakassering så kunne jeg muligens ha forstått han, men dette er vold av groveste sort og kan på ingen måte forsvares. Tror heller ikke Barton ville hatt en god innflytelse på vårt unge lag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på at jeg kan liste 50 aggressive midtbanespillere som gir alt for laget som jeg heller vil ha enn Barton.

 

challenge-accepted-1.jpg

 

Hadde bare lyst til å poste den, hehe :rolleyes: Jeg syns det som er oppgitt i media er en god sum for en spiller av hans kaliber, men Barton er en spiller vi rett og slett ikke kan gjøre oss kjent med i Arsenal. Han har en alt for stygg historie, uten tegn til bedring.

Link to comment
Share on other sites

Liste over defensive midtbanespillere som jeg heller vil ha inn enn Barton, en del av disse ville nok sterkt vurdert det om Wenger ringte også..

1:Tiote

2:N'zonzi

3:Cana

4:Lass Diarra

5:Moussa Sissoko (http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3175788.ece)

6:Blaise Maitudi

7:Yann M'Vila

8:Daniele De Rossi

9:Inler

10:Mohamed Sissoko

11:Pat Vieira

12:Bastian Schweinsteiger

13:Sulley Muntari

14:Lee Cattermole(Sier litt om hvor fæl jeg syns Barton er)

15:Lucho Gonzalez

16:Fernando(Porto)

17:Mohammed(?) Diarra(free transfer nå, var enorm for et par år siden hvertfall)

18:Fellaini

19:De Zeeuw

20:Mark Van Bommel

21:Steven Defour

22:Alou Diarra(Diarra nr tre på listen :P )

23:Paulo Assuncao

24:Jan Verthongen(Kan vel spille overalt på banen omtrent..)

25:Siem De Jong

26:Sebastian Eguren

27:Kwadwo Asamoah

28:Arturo Vidal

29:Makoto Hasebe(ideell for kommersielle inntekter og, vært svakere i det siste, men viste hva han kunne når WOlfsburg tok gull)

30:Mbia (Marseille)

31:Rio Mavuba

32:Mohamed Diamé

33:Anthony Annan

34:Sven Bender

35:Lars Bender

36:Heitinga(Opprinnelig stopper, men det er de fleste på denne listen, kan nok gjøre en superb jobb som defensive midfielder)

37:Alejandro Faurlin(Spiller som har laget mye bråk i QPR pga ledelsen og ikke seg selv, god pasningsspiller..)

38:Mcdonald Mariga(God i Parma før Inter kjøpte han, mer anonym i Inter..)

39:Scott Parker

40:Simon Rolfes

41:Thiago Motta

42:Eyong Enoh(Foretrukket før Song på Kamerun bla..)

43:Derek Boateng

44:David Vaughan(Ikke opprinnelig defensiv midtbanespiller, men er god på alt han trenger, min favoritt i fjorårets Blackpool)

45:Fernandinho

46:Hernanes(Veldig god første sesong i Lazio..)

47:Jack Rodwell

48:Jeremy Toulalan

49:Miguel Veloso(Floppet hardt i Genoa, men har fortsatt gode ferdigheter... Litt usikker på denne herremannen..)

50:Joao Motuinho(Går nok til Chelsea, strålende for Porto..)

Link to comment
Share on other sites

Liste over defensive midtbanespillere som jeg heller vil ha inn enn Barton, en del av disse ville nok sterkt vurdert det om Wenger ringte også..

1:Tiote

2:N'zonzi

3:Cana

4:Lass Diarra

5:Moussa Sissoko (http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3175788.ece)

6:Blaise Maitudi

7:Yann M'Vila

8:Daniele De Rossi

9:Inler

10:Mohamed Sissoko

11:Pat Vieira

12:Bastian Schweinsteiger

13:Sulley Muntari

14:Lee Cattermole(Sier litt om hvor fæl jeg syns Barton er)

15:Lucho Gonzalez

16:Fernando(Porto)

17:Mohammed(?) Diarra(free transfer nå, var enorm for et par år siden hvertfall)

18:Fellaini

19:De Zeeuw

20:Mark Van Bommel

21:Steven Defour

22:Alou Diarra(Diarra nr tre på listen :P )

23:Paulo Assuncao

24:Jan Verthongen(Kan vel spille overalt på banen omtrent..)

25:Siem De Jong

26:Sebastian Eguren

27:Kwadwo Asamoah

28:Arturo Vidal

29:Makoto Hasebe(ideell for kommersielle inntekter og, vært svakere i det siste, men viste hva han kunne når WOlfsburg tok gull)

30:Mbia (Marseille)

31:Rio Mavuba

32:Mohamed Diamé

33:Anthony Annan

34:Sven Bender

35:Lars Bender

36:Heitinga(Opprinnelig stopper, men det er de fleste på denne listen, kan nok gjøre en superb jobb som defensive midfielder)

37:Alejandro Faurlin(Spiller som har laget mye bråk i QPR pga ledelsen og ikke seg selv, god pasningsspiller..)

38:Mcdonald Mariga(God i Parma før Inter kjøpte han, mer anonym i Inter..)

39:Scott Parker

40:Simon Rolfes

41:Thiago Motta

42:Eyong Enoh(Foretrukket før Song på Kamerun bla..)

43:Derek Boateng

44:David Vaughan(Ikke opprinnelig defensiv midtbanespiller, men er god på alt han trenger, min favoritt i fjorårets Blackpool)

45:Fernandinho

46:Hernanes(Veldig god første sesong i Lazio..)

47:Jack Rodwell

48:Jeremy Toulalan

49:Miguel Veloso(Floppet hardt i Genoa, men har fortsatt gode ferdigheter... Litt usikker på denne herremannen..)

50:Joao Motuinho(Går nok til Chelsea, strålende for Porto..)

Okei, må si meg imponert! Postet den mest for moro skyld, da jeg aldri trodde du gadd å gjøre det. Men du har da virkelig gjort jobben din og vel så det! Nok en gang, jeg er imponert.

Link to comment
Share on other sites

Liste over defensive midtbanespillere som jeg heller vil ha inn enn Barton, en del av disse ville nok sterkt vurdert det om Wenger ringte også..

 

Imponert, men ikke overbevist. Jeg tror fortsatt Barton ville vært en meget god tilvekst til Arsenal. Mange i lista de som er bedre, men som også forlanger å spille hver uke, og som det også må punges ut mye mer penger for. Nå ser det ut som dette ryktet begynner å minske litt etter litt, men jeg blir hvertfall en glad mann om Wenger henter inn Barton.

Link to comment
Share on other sites

Barton? Absolutt ikke!

Makan til usympatisk spiller som ikke er rett skrudd i nepa og forhatt over hele England.

Skal liksom ha blitt så mye bedre mentalt osv., men det kommer ofte etterslenger, gule kort og han syter og mister besinnelsen mye på banen.

Slår noen gode pasninger og har hatt en ok sesong for Newcastle, men utover det er han ingen toppspiller.

 

Har vanskelig for å tro at Wenger i det hele tatt er interessert.. I tilfelle en feilvurdering på Silvestre-nivå.

 

Som den lista 1Bergkamp0 viste finnes en drøss med spillere som er langt bedre.

Kan forøvrig legge til Cambiasso der også. Mange gode sesonger for Inter og stor arbeidsinnsats.

 

Så noen nevnte Van Bommel. Et svin han også. Aldri i verden om jeg vil ha han i Arsenal. Spiller stygt på banen i ren Materazzi-stil.

 

Få hjem Vieira som player/coach! Perfekt spiller å sette inn på slutten av kampene eller bare som inspirasjon og erfaring i garderoben. B) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger kjøper Barton så må det være for å sende han på lån til vietnamesisk 3.divisjon :)

 

Bare tull, og ikke engang morsomt. Barton hadde vært flott å få inn i et rotasjonssystem hos oss, og han er ikke dyr. Absolutt verd pengene. Men nå har ikke ryktene svirret like mye i det siste, så tviler på at dette blir en realitet.

 

Men jeg henger meg på Hedly: Jeg hadde blitt en glad mann om Barton hadde blitt hentet.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger kjøper Barton så må det være for å sende han på lån til vietnamesisk 3.divisjon :)

Det kan være at han ikke briljert i "The Arsenal Way"-systemet.

Men mannen har helt klart noen egenskaper vi ikke har for mye.

Glemmer aldri hvordan Newcastlespillerne beskrev at de så angsten i Arsenaløynene, da de gikk fra 0-4 til 4-4.

Uten Barton hadde de aldri tatt oss igjen, så noen egenskaper av verdi må han jo ha.

Link to comment
Share on other sites

Bare tull, og ikke engang morsomt. Barton hadde vært flott å få inn i et rotasjonssystem hos oss, og han er ikke dyr. Absolutt verd pengene. Men nå har ikke ryktene svirret like mye i det siste, så tviler på at dette blir en realitet.

 

Men jeg henger meg på Hedly: Jeg hadde blitt en glad mann om Barton hadde blitt hentet.

http://www.youtube.com/watch?v=ZvQb3PHpvZk

 

Hvis dere etter 23 sekunder ennå ikke forstår hvorfor Barton ikke har noe å gjøre i Arsenal så må jeg si jeg er litt forundret. Da mangler det et eller annet..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...