Jump to content

Joey Barton


pacman

Recommended Posts

Joey Barton er en gjør, iflg Petter Vaagan Moen

 

Noen smakebiter fra artikkelen som viser Bartons "problemer"!

Først sendte den kontroversielle briten en albue i ansiktet på Carlos Tevez. Deretter sparket han ned Sergio Aguero med kneet
etter
å ha blitt tildelt rødt kort av dommeren.
Om det å sparke ned Aguero, skriver Barton deretter:
«Jeg mistet aldri hodet på noe tidspunkt. Etter å ha fått rødt kort, foreslo en lagkamerat at jeg skulle prøve å få med meg en av motspillerne i samme slengen».
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Her bør rett og slett FA inndra lisensen hans, slik at han aldri får sette sine ben på en fotballbane i England så lenge han lever.

 

Men når han dør så er han selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake på fotballbanen :proud:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke fatte at noen klubber fremdeles vil ha ham. Han lærer aldri. Som fotballspiller har han ferdigheter til å bidra med mye for QPR, men det er faktisk ikke alt som teller. I forhold til hvor lange straffer spillerne pleier å få, så er 12 kamper kjempemye. Dette burde kunne ha vært "dråpen", men han har hele tre år igjen av kontrakten hos QPR. Stakkars klubb.

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm.

 

Jeg var en av de som håpet at Arsenal skulle signere Barton da han ble frigitt fra Newcastle. God fotballspiller, og har mye av de kvalitetene som jeg mener Arsenal trenger. Hadde vært et mye bedre alternativ enn eksempelvis Ramsey. Dessverre så klarer han ikke å holde hodet kaldt.

 

For meg fremstår Barton som en plaget mann, som på et nivå trenger hjelp. Selvsagt er det mye lettere for fotballfellesskapet å hjelpe en spiller med alkohol/narkotikaproblematikk. Ingen skal like/hjelpe Barton. Synes det er litt trist...... Han hadde en god periode på banen da han lot prestasjonene svare for seg selv, jeg tenkte at han hadde blitt voksen. Men nei

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm.

 

Jeg var en av de som håpet at Arsenal skulle signere Barton da han ble frigitt fra Newcastle. God fotballspiller, og har mye av de kvalitetene som jeg mener Arsenal trenger. Hadde vært et mye bedre alternativ enn eksempelvis Ramsey. Dessverre så klarer han ikke å holde hodet kaldt.

 

For meg fremstår Barton som en plaget mann, som på et nivå trenger hjelp. Selvsagt er det mye lettere for fotballfellesskapet å hjelpe en spiller med alkohol/narkotikaproblematikk. Ingen skal like/hjelpe Barton. Synes det er litt trist...... Han hadde en god periode på banen da han lot prestasjonene svare for seg selv, jeg tenkte at han hadde blitt voksen. Men nei

 

Klart, oppveksten hans må ha vært plaget av mishandling i hjemmet eller noe sånt. Broren er jo trossalt øksemorder, ett eller annet må ha gått galt i hans barndom

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Er visstnok på vei til Marseille på lån. Blir deilig å slippe megacuten i PL hvertfall, men enda rarere er det at Mbia er på vei andre veien. Altfor god for QPR og er jo en av Marseille sine viktigste spillere?

 

Og til moderator: Flytt tråden vær så snill! :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...