Jump to content

Joey Barton


pacman

Recommended Posts

En del av meg sier løp og kjøp, mens en annen del av meg sier ikke faen om jeg vil ha han... Måtte bare lage tråden for visste det kom til å bli store forskjell i meningene :P

 

Lurer på om jeg heller ville hatt Parker, men JB til 2-4 mill pund kan være et røverkjøp.. Er bare usikker på om jeg vil ha han selv om vi kansje hadde trengt han..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Barton kan godt vere eit grisete alternativ på midten. Er det desse 4 me endar opp med etter årets handlerunde?:

 

Forsvar:

Blackburn’s Chris Samba

Midtbane:

Shakhtar Donetsk’s Willian

Newcastle's Joey Barton

Angrep:

Lille's Gervinho

Link to comment
Share on other sites

Er dette egentlig en spillertype vi vil ha?

 

http://www.youtube.com/watch?v=g9AfwVuttS4

Absolutt ikke.. Joey Barton er en spiller jeg har null respekt for, makan sin ufyselig fyr skal du lete lenge etter! "han har skjerpa seg", jaha? slaget på gamsten skjedde i år.

 

Er det opp til meg kommer Barton aldri til å sette sine bein innenfor portene til Emirates Stadium noensinne.. selv om han kommer som bortespiller

Link to comment
Share on other sites

Det er korrekt 1Bergkamp0. Jeg er ganske så sikker på at Barton også er et sant helvette å spille mot. Tipper det er det Diaby ville sagt.

Forskjellen er nok at Diaby ALDRI ville anbefalt en konkurrent inn på laget til Arsenal :P

 

If you put a monkey in a suit, it's still a monkey

 

Evil-Monkey-in-a-suit-thumb.jpg

 

Touché! Barton vil bringe galskap inn i laget, men vil ikke ha han..

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen er nok at Diaby ALDRI ville anbefalt en konkurrent inn på laget til Arsenal :P

 

Meget mulig du har rett i det, men jeg regner med at han ikke er den eneste som har kjent Bartons verk opp igjennom årene. Men mitt poeng er at laget vårt skriker etter spillere som Barton. Trenger for all del ikke akkurat å være Barton, men nå er han den eneste spilleren av den spilletypen som virkelig linkes til klubben for øyeblikket, og i tilegg er han tilgjengelig for en fin pris.

Link to comment
Share on other sites

Tja.. Ikke direkte slike spillere, men tøffinger.. med andre ord menn! Wilshere og RvP er de eneste på laget for øyeblikket.

 

Er det en tøffing vi ser i denne videoen?

For meg ser det ut som en mann med sinnemestringsproblemer. En tøffing er en som går foran, tar ansvar når ingen andre gjør det, løper de ekstra ti metrene for å nå igjen motspilleren, en som kaster seg inn i dueller andre ville trukket seg i. Det er en sånn type jeg vil ha i Arsenal. Ikke en sint mann som slår ned jålete nordlendinger uten grunn.

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=NupDUzb97U8

 

Dersom du fortsatt vil se Joey Barton i Arsenaldrakt, ta en kikk på hvordan Joey oppfører seg på byen.

Mannen er totalt psykisk ustabil!

 

Bendtner på byen: Tatt med buksa nede på vei ut av nattklubben.

 

Jeg personlig ville elsket å hatt Barton i klubben. Jeg tror vi trenger litt "crazy" :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=NupDUzb97U8

 

Dersom du fortsatt vil se Joey Barton i Arsenaldrakt, ta en kikk på hvordan Joey oppfører seg på byen.

Mannen er totalt psykisk ustabil!

 

Bendtner på byen: Tatt med buksa nede på vei ut av nattklubben.

 

Jeg personlig ville elsket å hatt Barton i klubben. Jeg tror vi trenger litt "crazy" :)

Link to comment
Share on other sites

Bendtner på byen: Tatt med buksa nede på vei ut av nattklubben.

 

Jeg personlig ville elsket å hatt Barton i klubben. Jeg tror vi trenger litt "crazy" :)

 

Ja, det er på god tid at vi ser på våre egne før vi begynner å fyre løs på andre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan sammenligne de to episodene? En unggutt blir drita på byen og buksene henger løst, nothing new happend. Boys will be boys. Det Joey Barton holder på med der kan fort ende opp med dødsfall. Håper dere ser at det er en viss forskjell. Såklart, smekk på lanken til dansken, men jeg stiller ikke spørsmålstegn bak Bendtners psykiske helse av den grunn. Det gjør jeg derimot med Barton.

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis har Barton ett og to problemer han må jobbe med, og hendelsen er alvorlig. Men Barton som spillertype er noe jeg tror Arsenal mangler. En klin gæren fyr som hater og tape, og som GLEDELIG gir litt juling vekk til de andre. Vi har rett og slett ingen sånne i laget vårt idag.

 

Og forresten, jeg syns det å bli tatt med buksa nede drita full er vel så pinlig som å jule opp en annen på byen. :P

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis har Barton ett og to problemer han må jobbe med, og hendelsen er alvorlig. Men Barton som spillertype er noe jeg tror Arsenal mangler. En klin gæren fyr som hater og tape, og som GLEDELIG gir litt juling vekk til de andre. Vi har rett og slett ingen sånne i laget vårt idag.

 

Og forresten, jeg syns det å bli tatt med buksa nede drita full er vel så pinlig som å jule opp en annen på byen. :P

 

Håper virkelig ikke at du mener at det å bli tatt med "buksa nede" slik som Bendtner, er like pinlig som å utøve vold. (blind vold).......

 

Vi mangler en spiller som går foran i krigen, men det finnes mange spillere der ute som gjør dette på en ypperlig måte, uten å være fullstendig gal i sitausjoner som går langt over grensen på fotballbanen. En tøff og fair-spillende general kunne Arsenal absolutt hatt nytte av, men det er Barton langt unna.

Mannen har flere "taklinger" pr sesong, som kunne "kvestet" spillere som Eduardo-situasjonen.

Enkelte spillere vil jeg aldri se i klubben, og Barton er en av de. Ikke bare pga av hans hodeløse og voldelige spillestil i øyeblikk, men også at han ikke har det nivået som vi i klubben trenger for å vinne.

 

Nei takk!

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig ikke at du mener at det å bli tatt med "buksa nede" slik som Bendtner, er like pinlig som å utøve vold. (blind vold).......

 

Vi mangler en spiller som går foran i krigen, men det finnes mange spillere der ute som gjør dette på en ypperlig måte, uten å være fullstendig gal i sitausjoner som går langt over grensen på fotballbanen. En tøff og fair-spillende general kunne Arsenal absolutt hatt nytte av, men det er Barton langt unna.

Mannen har flere "taklinger" pr sesong, som kunne "kvestet" spillere som Eduardo-situasjonen.

Enkelte spillere vil jeg aldri se i klubben, og Barton er en av de. Ikke bare pga av hans hodeløse og voldelige spillestil i øyeblikk, men også at han ikke har det nivået som vi i klubben trenger for å vinne.

 

Nei takk!

 

Det var selvfølgelig en spøk fra min side.

 

Jeg er dog uenig med deg når det kommer til "del 2". Joey Barton er så absolutt god nok til et rotasjonssystem hos oss. Taklingssterk, god pasningslegger og et helvetes vinnerinstinkt. Han har helt tydelig sine problemer å jobbe med, men ikke kom å si at Barton for en så billig penge er dårlig butikk - det er et røverkjøp uten like. Han er like gal som Roy Keane, og det liker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Alf Inge Håland ville snakke med deg...

 

Kom igjen da? :P Greit han har noen ødeleggende taklinger på samvittigheten, men ikke kom å si at Roy Keane ikke er legend i United, og var en knakende god midtbanespiller som jeg tør banne på var en av grunnene til at de tok "the Treble" for ca ti år siden. Det er en slik jævel vi trenger på midtbanen, og jeg tror Barton for en så billig penge ikke er noe dårlig alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...