Jump to content

Ricardo Alvarez klar for Arsenal?


bergkampje

Recommended Posts

Metro.co.uk melder at Arsenal har sikret seg argentinske Ricardo Alvarez. Jeg har aldri hørt om fyren, men spiller ihvertfall for Velez Sarsfield, hvor hans kontrakt er gått ut, og kommer dermed mest sannsynlig gratis til oss. Noen som vet noe mer om spilleren bortsett fra det som står på wikipedia?

 

Kilde: http://www.metro.co.uk/sport/football/8640...f-summer-window

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Venter på at det skal komme på Arsenal.com.

 

Om det stemmer, så er gutten velkommen. Alt nytt blod mottas med stor takk. Håper dog at dette er en veldig forsiktig start av Arsene Wenger. Det trengs mer enn en ukjent søramerikaner for å løse Arsenals utfordringer.

Link to comment
Share on other sites

Metro.co.uk melder at Arsenal har sikret seg argentinske Ricardo Alvarez. Jeg har aldri hørt om fyren, men spiller ihvertfall for Velez Sarsfield, hvor hans kontrakt er gått ut, og kommer dermed mest sannsynlig gratis til oss. Noen som vet noe mer om spilleren bortsett fra det som står på wikipedia?

 

Kilde: http://www.metro.co.uk/sport/football/8640...f-summer-window

 

Står en del i ryktespalten

Link to comment
Share on other sites

Alvarez Signs Pre-Contract Agreement With Arsenal, men ikke med oss i følge denne artikkelen :o

 

However, it might be worth noting that there is a club called Arsenal de Sarandí who play, like Alvarez's club, in Argentina. The information that Arsenal have signed the exciting youngster in the foreign press, may have been lost in translation, and Alvarez may in fact be signing a contract with the Argentinian Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Har også hørt det samme, men med så mange medier som melder om spilleren så skulle man tro de hadde dobbeltsjekket oversettelsen o.l.

 

Uansett hvis det er argentinske Arsenal det er snakk om så er det litt av en blemmert av de alltid så "seriøse" mediene der ute :o

Link to comment
Share on other sites

Alvarez Signs Pre-Contract Agreement With Arsenal, men ikke med oss i følge denne artikkelen ;)

 

However, it might be worth noting that there is a club called Arsenal de Sarandí who play, like Alvarez's club, in Argentina. The information that Arsenal have signed the exciting youngster in the foreign press, may have been lost in translation, and Alvarez may in fact be signing a contract with the Argentinian Arsenal.

 

hehe..har tenkt tanken at det kunne være Arsenal-klubben i Argentina :o

 

Får vel bekreftet det snart.

Link to comment
Share on other sites

Haha, jeg har selvfølgelig kunnskap om flere lag som heter Arsenal, men dette slo meg virkelig aldri som en mulighet. Tror riktignok det kanskje er like greit, han virket ikke god nok for oss, og i tillegg har vi mer enn nok av spillere på den plassen fra før, både etablerte og talenter.

Link to comment
Share on other sites

http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/...t-ricky-alvarez

 

Det var tydeligvis ikke feil Arsenal det var snakk om, men visstnok er Alvarez på en 3-års kontrakt og ryktene om at han hadde signert en "pre-contract" var bullshit.

 

De krever visstnok rundt 14 millioner euro for Alvarez og når denne dealen allerede var diskutabel når han var gratis så burde dette bety at den forhåpentligvis er død. Kjøp heller N'Zogbia for de pengene i så fall.

Link to comment
Share on other sites

Aldri hørt om denne Alvarez.. Syns heller pengene bør gå til en annen spiller, dette er et vanvittig risiko kjøp. Har liten tro på at han slår gjennom.

 

Skal visstnok være en god spiller, men uten landskamper og slitt med skader siste tre årene så er det nok en risiko.

Hadde han vært gratis ville situasjonen kanskje vært annerledes.

Link to comment
Share on other sites

Han er på vei til oss om vi skal tro ryktene, IKKE Arsenal de Sarandi.Tenkte forøvrig heller ikke over at det kunne være argentinske Arsenal det var snakk om selv om jeg visste om klubben. Alvarez virker som en spennende type, men om vi må gi mer enn 6 millioner pund syns jeg vi burde si nei. De fleste her syns jo dette var en tvilsom handel når vi trodde han var gratis..

Link to comment
Share on other sites

http://younggunsblog.co.uk/2011/05/arsenal...z-over-alvarez/

 

YoungGuns melder at Richard Law er i Argentina for å prate med klubben om Alvarez, men Velez krever 12 millioner euro for Alvarez og det virker ikke som om Arsenal er villige til å betale det.

 

Absolutt ingenting jeg vil gråte over akkurat nå. Kjøp heller et par spillere som har god skadehistorikk og faktisk har bevist noe på den store scenen Wenger!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...