Jump to content

Ricardo Alvarez klar for Arsenal?


bergkampje

Recommended Posts

‘Alvarez has already signed for Arsenal’, claims Palermo president

 

Da får vi bare vente og se om det kommer noe om Alvarez på Arsenal.com etterhvert.

 

Forøvrig skulle GoonerTalk publisere noe vedrørende Gervinho også, men pga. uttalelsene angående Alvarez så venter han litt med det.

 

GoonerTalk Gooner Chris

Some news on Gervinho coming very shortly. Stay tuned for that.

 

GoonerTalk Gooner Chris

Gervinho article postponed for later. Now writing up article on Zamparini's comments concerning Alvarez.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

‘Alvarez has already signed for Arsenal’, claims Palermo president

 

Da får vi bare vente og se om det kommer noe om Alvarez på Arsenal.com etterhvert.

 

Forøvrig skulle GoonerTalk publisere noe vedrørende Gervinho også, men pga. uttalelsene angående Alvarez så venter han litt med det.

 

GoonerTalk Gooner Chris

Some news on Gervinho coming very shortly. Stay tuned for that.

 

GoonerTalk Gooner Chris

Gervinho article postponed for later. Now writing up article on Zamparini's comments concerning Alvarez.

 

Joda, bare å ønske velkommen. Han ligner på Kaka, så får man håpe at han kan utvikle seg i samme retning..

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat den spilleren vi trenger. Håper for all del han ikke koster mye. Av det jeg har sett av han (Canal+) så er han ganske så elegant i stilen, og minner meg litt om Rosicky, om jeg skal sammenligne han med en Arsenalspiller. God skuddfot og et bra blikk for spillet. Han skal nok ha en stor del av æren for at Velez vant den Argentinske ligaen i år, så dårlig er han nok ikke. Helst skulle jeg ha sett en mer aggressiv midtbanespiller inn, men man vet jo aldri nå når så mange ser ut til å forlate Arsenal. Men vil tro at Wenger ønsker å la ungguttene som allerede er i stallen (les: Lansbury, Frimpong, Henderson osv) skal satses videre på.

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat den spilleren vi trenger.

Kommer helt an på hvem som går ut. Og virker som Rosicky som du sammenlikner han med(ingen dårlig sammenlikning) sine dager i Arsenal kan være talte. Stiller meg positiv til et kjøp av Alvarez så lenge det ikke hindrer en stopper og Gervinho å komme inn i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Kommer helt an på hvem som går ut. Og virker som Rosicky som du sammenlikner han med(ingen dårlig sammenlikning) sine dager i Arsenal kan være talte. Stiller meg positiv til et kjøp av Alvarez så lenge det ikke hindrer en stopper og Gervinho å komme inn i sommer.

 

Helt enig med deg. Som erstatter for Rosicky/Arshavin sammen med Vela og Gervinho (så sant Nasri og Cesc begge to forblir i klubben) så ser jeg utlukkende på dette som positivt.

Link to comment
Share on other sites

vet ikke hvor mye vi skal legge i dette, men på den engelske wikipedia siden ser det ut som hans current club er Arsenal. ikke at det kanskje betyr noe, men det kan ikke være negativt :)

Link to comment
Share on other sites

SkySports | Alvarez already a Gunner

 

SkySports melder det samme også, men hvis de ikke har vært kritiske mot kilden så kan man ikke akkurat være knallsikker :P

Finnes det noe som heter kildekritikk når det gjelder fotballrykter. Det er jo blitt helt hinsides de senere år. Se & Hør og deres kolleger er jo for Illustrert Vitenskap å regne når fotballryktene begynner å hoppe fra useriøse blogger og over i det man liker å tro er aviser som tar jobben som den fjerde statsmakt på alvor. Har begynt å bli såpass tvilende at hvis Torres ikke hadde fått målet sitt til slutt så hadde jeg vært overbevist om at overgangen til Chelsea kun var humbug :)

Link to comment
Share on other sites

‘Alvarez has already signed for Arsenal’, claims Palermo president

 

Da får vi bare vente og se om det kommer noe om Alvarez på Arsenal.com etterhvert.

 

Forøvrig skulle GoonerTalk publisere noe vedrørende Gervinho også, men pga. uttalelsene angående Alvarez så venter han litt med det.

 

GoonerTalk Gooner Chris

Some news on Gervinho coming very shortly. Stay tuned for that.

 

GoonerTalk Gooner Chris

Gervinho article postponed for later. Now writing up article on Zamparini's comments concerning Alvarez.

 

@YoungGunsBlog Jamie Sanderson

"To clarify: Zamparini told Corriere 'Arsenal are interested', then told Italian radio 'Arsenal have signed him'. He's unreliable."

 

@YoungGunsBlog Jamie Sanderson

"@arseblog @JamieDalton82 - Both are right. He told Corriere dello Sport Arsenal are interested, then Radio Kiss Kiss Arsenal have signed him"

 

Virker ikke som dette er verdens mest troverdige kilde(Zamparini), men vi får se.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes dette virker som en spennende spiller.liker tydeligvis å utfordre,har brukbar teknikk,fart og en følsom venstre fot som han også liker å bruke på mål.

Har savnet en slik type,en som kan skape litt panikk og samtidig slå farlige innlegg.

Og som andre nevner,han har litt Kaka over seg,det er jo spennende i seg selv :)

Link to comment
Share on other sites

United kjøper to engelske kvalitetsspillere, vi kjøper en 19-årig finne med 12(?) kamper i Ligue One og en et ubeskrevet blad fra Argentina uten landskamper......

 

Godt det er lenge igjen av vinduet. Eller..?

Eller...?

Never ending story.

 

Får da inderlig ikke håpe det blir som det pleier.

Link to comment
Share on other sites

United kjøper to engelske kvalitetsspillere, vi kjøper en 19-årig finne med 12(?) kamper i Ligue One og en et ubeskrevet blad fra Argentina uten landskamper......

 

Godt det er lenge igjen av vinduet. Eller..?

Og kan være at Wenger har vært på ferie.

http://www.independent.ie/sport/soccer/wenger-transfer-dealings-key-to-nasri-signing-new-arsenal-deal-2805682.html

Kanskje noe mer skjer nå. om det er riktig.

Link to comment
Share on other sites

Mulig Wenger er/har vært på ferie. Men Wenger har selv uttalt at det er sent mai - tidlig juni og i august "at ting skjer". Resten av perioden er spillere, agenter, osv på ferie og det er lite en får gjort. Derfor hadde jeg så inderlig håpet at vi hadde på plass 1-3 solide signeringer i god tid før serien starter. United gir Jones god tid til å samkjøres/lære av Vidic & Ferdinand og de gir Young, som jeg vil tro går rett inn på dette United-laget, godt med tid til å bygge relasjoner og samhandlingsmønster med lagkameratene. Haaater å skulle trekke frem United, men Ferguson har vært dyktig denne sommeren

 

Wenger påpeker mangler etter siste seriekamp år etter år og hevder han vil gjøre noe med det, men lite har blir gjort. Sitter med en ekkel følelse av at det blir atter et slikt transfervindu...

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg sett mye til denne spilleren men, er ikke £13 mil ganske mye for en så ukjent spiller? Ironisk er Arsenal villige til å legge £10 mil på bordet for en spiller i en posisjon hvor vi egentlig ikke trenger å forsterke men, det å bruke £13-15 på en Samba som vi virkelig trenger, ikke ser ut til å komme på talle :P

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg sett mye til denne spilleren men, er ikke £13 mil ganske mye for en så ukjent spiller? Ironisk er Arsenal villige til å legge £10 mil på bordet for en spiller i en posisjon hvor vi egentlig ikke trenger å forsterke men, det å bruke £13-15 på en Samba som vi virkelig trenger, ikke ser ut til å komme på talle :P

 

Latterlig rett og slett. Wenger tror tydeligvis alle problemer kan løses ved å kjøpe offensive spillere og drille de i bakoverpasninger og sidelengspasninger.

 

Er denne mannen free agent eller er han det ikke?! her går han fra gratis til svindyr annenhver dag

 

Siden 25 mai har det vært ganske så klart at han har vært på en 3-årskontrakt med Velez og at han dermed ikke er gratis :P

Link to comment
Share on other sites

Siden 25 mai har det vært ganske så klart at han har vært på en 3-årskontrakt med Velez og at han dermed ikke er gratis :P

Da vil jeg ikke ha han.. synes så absolutt vi kan finne noen andre å innvestere de 10-13 millionene på

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...